Niet meer?Walker07 schreef:Ik zal ook even oplopen die dagen.
"Oase"
Moderators: Moderators, Beheerders
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 66
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Volgende wandeltocht: Tussen Zand en Slik
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Re: "Oase"
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Sammie6306

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
En ik kom zeker op de woensdag en de vrijdag langs. De andere dagen ligt eraan hoeveel tijd ik heb, want dan staan mijn rustposten van de gemeente op dezelfde plaats en maak ik daar gebruik van (staat familie).
Ik heb er zin in :icon_biggrin:
Ik heb er zin in :icon_biggrin:
- JeeWee83
- W4W Freak

- Leeftijd: 34
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 310
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Mood: Vrolijk
Ik loop niet alleen :icon_mrgreen: dat wil zeggen dat ik met een paar anderen loop die niet op dit forum zitten. Dus ik kijk wel even.
- Cornelia

- Contacteer:
Niets is verplicht hoor. Dat geldt ook voor de anderen.JeeWee83 schreef:Ik loop niet alleen :icon_mrgreen: dat wil zeggen dat ik met een paar anderen loop die niet op dit forum zitten. Dus ik kijk wel even.
Even voorstellen en/of gedag zeggen of lopende voort een brul en een zwaai mag ook.
- Auto gaat sneller
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: nvt
- Loopnummer 2025: nvt
- Kilometers gelopen: 0,0
- Aantal N4D volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 6
- Merk wandelschoenen: MBT/LOWA
En er komen genoeg niet forumer's in de OASE, dus kom gerust aan met je mede wandelaars.Cornelia schreef:Niets is verplicht hoor. Dat geldt ook voor de anderen.JeeWee83 schreef:Ik loop niet alleen :icon_mrgreen: dat wil zeggen dat ik met een paar anderen loop die niet op dit forum zitten. Dus ik kijk wel even.
Even voorstellen en/of gedag zeggen of lopende voort een brul en een zwaai mag ook.
- JeeWee83
- W4W Freak

- Leeftijd: 34
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 310
Dan komen we langs :icon_biggrin:Auto gaat sneller schreef:En er komen genoeg niet forumer's in de OASE, dus kom gerust aan met je mede wandelaars.Cornelia schreef:Niets is verplicht hoor. Dat geldt ook voor de anderen.JeeWee83 schreef:Ik loop niet alleen :icon_mrgreen: dat wil zeggen dat ik met een paar anderen loop die niet op dit forum zitten. Dus ik kijk wel even.
-
Spatoes

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
't Is een warm welkom daar!JeeWee83 schreef:Dan komen we langs :icon_biggrin:Auto gaat sneller schreef:En er komen genoeg niet forumer's in de OASE, dus kom gerust aan met je mede wandelaars.Cornelia schreef:Niets is verplicht hoor. Dat geldt ook voor de anderen.JeeWee83 schreef:Ik loop niet alleen :icon_mrgreen: dat wil zeggen dat ik met een paar anderen loop die niet op dit forum zitten. Dus ik kijk wel even.
Wel de fooienpot wat toestoppen. :icon_wink:
- footloose
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 64
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Ja, wat is het goede doel dit jaar (behalve dekking van de onkosten)? Of is dat nog geheim? Veteranenhond blijft een goeie hoor!Spatoes schreef: Wel de fooienpot wat toestoppen. :icon_wink:
- Cornelia

- Contacteer:
Die is het ook dit jaar weer.footloose schreef:Ja, wat is het goede doel dit jaar (behalve dekking van de onkosten)? Of is dat nog geheim? Veteranenhond blijft een goeie hoor!Spatoes schreef: Wel de fooienpot wat toestoppen. :icon_wink:
Afgelopen tijd wel het een en ander bekeken wat in aanmerking kon komen maar wilden het niet te persoonlijk laten zijn.
Voor volgend jaar heb ik al een project in mijn hoofd en wil daarvoor vanaf de Vierdaagse tot de Vierdaagse van 2017 voor elke gelopen km. € 0,10 doneren.
Ik verwacht dan tot zo'n € 100,00 te komen (toch 1000 km. :icon_eek: )
Misschien is het een idee voor anderen om mijn voorbeeld te volgen?
Laat maar weten. Eventueel wil ik wil een nieuw topic aanmaken bij gesponsorde wandeltochten.
- postmuts
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Merk wandelschoenen: Van alles
Lokatie's waar ik te vinden ben dit jaar, jullie forummers hebben niet veel aan dit jaar helaas.....Auto gaat sneller schreef:De vlag staat op rechts op ruim 50 meter voor de post, omdat het dan makkelijker is voor de rechtslopers om nog op tijd over te steken.
De locaties zijn reeds bekent, ze staan weer op de zelfde plekken als vorig jaar.
Dinsdag net even buiten Elst, 30 meter voordat de 55 km lopers rechtsaf slaan. Tot de finish ongeveer nog 18 km, behalve de 55 km lopers die iets meer.
Woensdag laatste keer Wijchen uit ongeveer 400 meter over het spoor. Tot de finish ongeveer 19 km. Behalve voor de 55 km lopers, die komen niet bij ons langs.
Donderdag op de 7^^^^weg, direct na het Vitens waterpunt. Tot de finish ongeveer 8 km.
Vrijdag Malden op de rijksweg naast de Padvinders tent, voor de 40/50 en 55 km lopers niet rechtsafslaan richting centrum Malden, maar rechtdoor lopen. Tot de finish nog 8 km.
Dag 1 sta ik langs de snelweg iets voorbij Elst, maar ja dan lopen jullie net 13 km.
Dag 2 ben ik een 1malige mobiele post ivm. de afwijkende route van de 55 km. en verplaats ik 3 keer.....
Dag 3 sta ik in het centrum van Groesbeek net over de grote rotonde aan de rechterkant
Dag 4 iets voor Overasselt aan de Kasteelsestraat, dus aan het begin van de route, maar die post is een heel eindje van de weg af op een boerenerf
Wordt voornamelijk zwaaien dit jaar :icon_wink:
We zien elkaar in ieder geval maandags
- footloose
- W4W WalkKING

- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Dag 1: Hoezo lopen we dan 'net' 13 km? Na 13 kilometer even (de eerste) pauze houden vind ik juist lekker.postmuts schreef: Lokatie's waar ik te vinden ben dit jaar, jullie forummers hebben niet veel aan dit jaar helaas.....
Dag 1 sta ik langs de snelweg iets voorbij Elst, maar ja dan lopen jullie net 13 km.
Dag 2 ben ik een 1malige mobiele post ivm. de afwijkende route van de 55 km. en verplaats ik 3 keer.....
Dag 3 sta ik in het centrum van Groesbeek net over de grote rotonde aan de rechterkant
Dag 4 iets voor Overasselt aan de Kasteelsestraat, dus aan het begin van de route, maar die post is een heel eindje van de weg af op een boerenerf
Dag 2: Tja dat wordt dan dus een toevalstreffer.
Dag 3: Leuk, daar kom ik zeker langs.
Dag 4: Die laat ik schieten want op zo'n dag 'omlopen' voor een pauze vind ik inderdaad niets.
Op blauwe maandag maar even live kennismaken want dan weet ik in elk geval naar wie ik moet uitkijken.
- Douwine
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 39
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: Veel
- 100+ wandelingen: 1
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Hi-Tec & Asics
- Contacteer:
ik sluit me daar bij aan!footloose schreef:Dag 1: Hoezo lopen we dan 'net' 13 km? Na 13 kilometer even (de eerste) pauze houden vind ik juist lekker.postmuts schreef: Lokatie's waar ik te vinden ben dit jaar, jullie forummers hebben niet veel aan dit jaar helaas.....
Dag 2: Tja dat wordt dan dus een toevalstreffer.
Dag 3: Leuk, daar kom ik zeker langs.
Dag 4: Die laat ik schieten want op zo'n dag 'omlopen' voor een pauze vind ik inderdaad niets.
Op blauwe maandag maar even live kennismaken want dan weet ik in elk geval naar wie ik moet uitkijken.
Lopen doe je met je hoofd, laat je benen slechts het woord doen
- Ineke61

- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Contacteer:
dag 1 hoe bedoel je 13 km? Als ik in Elst ben heb ik er al 20 op zitten. Ik ga op 13 bij SDW zitten, net voor Rijkerswoerdse plassen, of ben ik nu abuis?postmuts schreef:Lokatie's waar ik te vinden ben dit jaar, jullie forummers hebben niet veel aan dit jaar helaas.....Auto gaat sneller schreef:De vlag staat op rechts op ruim 50 meter voor de post, omdat het dan makkelijker is voor de rechtslopers om nog op tijd over te steken.
De locaties zijn reeds bekent, ze staan weer op de zelfde plekken als vorig jaar.
Dinsdag net even buiten Elst, 30 meter voordat de 55 km lopers rechtsaf slaan. Tot de finish ongeveer nog 18 km, behalve de 55 km lopers die iets meer.
Woensdag laatste keer Wijchen uit ongeveer 400 meter over het spoor. Tot de finish ongeveer 19 km. Behalve voor de 55 km lopers, die komen niet bij ons langs.
Donderdag op de 7^^^^weg, direct na het Vitens waterpunt. Tot de finish ongeveer 8 km.
Vrijdag Malden op de rijksweg naast de Padvinders tent, voor de 40/50 en 55 km lopers niet rechtsafslaan richting centrum Malden, maar rechtdoor lopen. Tot de finish nog 8 km.
dag 2 dan zie ik je niet helaas
dag 3 ik zal opletten of ik je dan zie maar meestal heb ik dan een Eneco-rust in Groesbeek
dag 4 is dat aan de rechterkant? dat valt wel mee een eindje weg toch? Wie weet, zal ik daar aanschuiven!
Ik zie je maandag!
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
- postmuts
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Merk wandelschoenen: Van alles
Oeps de 1ste dag is VOOR Elst :icon_confused: had niet goed op plattegrond gekeken, volgens onze routebeschrijving zitten er dan 13 km. op.Ineke61 schreef:dag 1 hoe bedoel je 13 km? Als ik in Elst ben heb ik er al 20 op zitten. Ik ga op 13 bij SDW zitten, net voor Rijkerswoerdse plassen, of ben ik nu abuis?postmuts schreef:Lokatie's waar ik te vinden ben dit jaar, jullie forummers hebben niet veel aan dit jaar helaas.....Auto gaat sneller schreef:De vlag staat op rechts op ruim 50 meter voor de post, omdat het dan makkelijker is voor de rechtslopers om nog op tijd over te steken.
dag 2 dan zie ik je niet helaas
dag 3 ik zal opletten of ik je dan zie maar meestal heb ik dan een Eneco-rust in Groesbeek
dag 4 is dat aan de rechterkant? dat valt wel mee een eindje weg toch? Wie weet, zal ik daar aanschuiven!
Ik zie je maandag!
En idd op dag 4 aan de rechterkant, boerenerf met lange oprijlaan
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
Rob Mans schreef:Wij hebben al een lijstje met de eventuele rustposten genoteerd.....
WIOS '81
OLAT
SDS
Oase
Gouden Kruisdragers Jij bent toch geen GoudenKruisDrager
KWBN
Omdat lang niet bij alle posten de exacte kilometers bekend is waar deze zich bevinden, zien wij dan ook wel waar we uiteindelijk gaan zitten.