https://www.youtube.com/watch?v=1SwlqFc8RHA
Meer info kan je vinden op; http://www.fulda-marsch.de .
Moderators: Moderators, Beheerders

Mag ik ook mee :icon_question: :icon_mrgreen:Tigelu schreef:Donderdag tot en met dinsdag vrij: woensdagavond/nacht op weg naar Fulda.
Donderdag en Vrijdag wat cultuur snuiven en bijpraten met wandelvrienden/dinnen.
Zaterdag en zondag rondje om de kathedraal van Fulda wandelen (42 of 24 weet ik nog niet)
Maandag weer naar huis en dinsdag om bij te komen.
Hopelijk blijven de weersverwachtingen zoals ze nu zijn: 20-21 graden en zon + wolkjes lijkt me uitermate geschikt voor het laatste weekendje buitenspelen.

Ik kom jullie ook gezelschap houden :icon_mrgreen: maar ik kom pas vrijdag.Bosso schreef:Mag ik ook mee :icon_question: :icon_mrgreen:Tigelu schreef:Donderdag tot en met dinsdag vrij: woensdagavond/nacht op weg naar Fulda.
Donderdag en Vrijdag wat cultuur snuiven en bijpraten met wandelvrienden/dinnen.
Zaterdag en zondag rondje om de kathedraal van Fulda wandelen (42 of 24 weet ik nog niet)
Hopelijk blijven de weersverwachtingen zoals ze nu zijn: 20-21 graden en zon + wolkjes lijkt me uitermate geschikt voor het laatste weekendje buitenspelen.

Het is mogelijk dat jullie Diny tegen komen, ik heb van Bertus begrepen dat zij daar ook gaat lopen.Carola schreef:Ik kom jullie ook gezelschap houden :icon_mrgreen: maar ik kom pas vrijdag.Bosso schreef:Mag ik ook mee :icon_question: :icon_mrgreen:Tigelu schreef:Donderdag tot en met dinsdag vrij: woensdagavond/nacht op weg naar Fulda.

Klopt, ze vertelde me dat ze met een collega daar gaat lopen.Truitje schreef:Het is mogelijk dat jullie Diny tegen komen, ik heb van Bertus begrepen dat zij daar ook gaat lopen.Carola schreef:Ik kom jullie ook gezelschap houden :icon_mrgreen: maar ik kom pas vrijdag.Bosso schreef:Mag ik ook mee :icon_question: :icon_mrgreen:Tigelu schreef:Donderdag tot en met dinsdag vrij: woensdagavond/nacht op weg naar Fulda.

Je zit in een topic van 2015.hein schreef:Zijn er dit jaar ook nog mensen die hier heen gaan. Dit jaar is de tour van vrijdag 30 september tot zondag 2 oktober.

Ik denk dat Hein dat wel weet want deze tocht wordt elk jaar gehouden en de datums die hij noemt kloppen: http://www.eventrakete.de/fulda/zwei-ta ... ung-fulda/Cornelia schreef:Je zit in een topic van 2015.hein schreef:Zijn er dit jaar ook nog mensen die hier heen gaan. Dit jaar is de tour van vrijdag 30 september tot zondag 2 oktober.

Mag je voor de baas op pad :icon_wink:hein schreef:Zijn er dit jaar ook nog mensen die hier heen gaan. Dit jaar is de tour van vrijdag 30 september tot zondag 2 oktober.

Als ik het eens zover van te voren wist. Dan was ik een gelukkig mens. Maandagavond weet ik en het komend weekend maar daar tussen.....?Jeltsje schreef:Mag je voor de baas op pad :icon_wink:hein schreef:Zijn er dit jaar ook nog mensen die hier heen gaan. Dit jaar is de tour van vrijdag 30 september tot zondag 2 oktober.