Dat is echt een gevaarlijke uitspraak: als je maar lang genoeg iets fout doet gaat het vanzelf natuurlijk voelen.Marko schreef:Ik ben tevreden met wat ik nu doe.
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- herwin
- W4W WalkKING

- Berichten: 1111
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 10:30
- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
- Locatie: Hengelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik heb in het verleden (met name in de jaren 70/80) met veel problemen gelopen, meerdere keren ben ik in Nijmegen uitgevallen. Door overbelasting zelfs 1 x al op de 1e dag!herwin schreef:Dat is echt een gevaarlijke uitspraak: als je maar lang genoeg iets fout doet gaat het vanzelf natuurlijk voelen.Marko schreef:Ik ben tevreden met wat ik nu doe.
Een belangrijke oorzaak (in mijn optiek): prestatie stond bij mij altijd voorop!
Dit had geforceerd lopen tot gevolg, met allerlei blessures.
Vanaf 2008/2009 ben ik relaxter gaan lopen en ben ik meer aan het genieten. Ik loop nu makkelijker dan ooit.
Waarom zou ik veranderen?
- footloose
- W4W WalkKING

- Berichten: 1298
- Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Lochem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Volgende W4W wandelclinic door Aike en Larissa? 
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6969
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Waarom iets nieuws als er al iets goeds is.footloose schreef:Volgende W4W wandelclinic door Aike en Larissa?
Volgend jaar met een delegatie van W4W
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2986
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
weer een mooi album en wat een prachtige witte natuurTruitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6969
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
En wat bekenden gespot.joyke schreef:weer een mooi album en wat een prachtige witte natuurTruitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1![]()
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3778
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
inderdaad, bekende paadjes gezien. Mooie foto's van een mooie omgevingTruitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1
-
Annet
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 308
- Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
- Leeftijd: 60+
- Kilometers gelopen: 10.005
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
- Mood: Gewoon
- Locatie: Apeldoorn
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1
Schitterend met die blauwe lucht en de sneeuw.
- Corne92
- W4W Expert

- Berichten: 418
- Lid geworden op: 10 mei 2013, 09:50
- Leeftijd: 31
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: Vele
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Adidas
- Locatie: Amsterdam
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
In Amstelveen de 3e Winterserie van het AWV. Heb de 15 kilometer gelopen, eerste tochtje sinds de vierdaagse (ja, heb lang rustig aan gedaan
).
Route liep volledig door het Amsterdamse Bos, dus vooral veel slingeren om de kilometers maar te halen. Prima uitgezette route, bepijling + beschrijving waren uitstekend! Na 2 uur en een kwartiertje gefinisht. Goed begin voor misschien wel mijn 6e vierdaagse
Route liep volledig door het Amsterdamse Bos, dus vooral veel slingeren om de kilometers maar te halen. Prima uitgezette route, bepijling + beschrijving waren uitstekend! Na 2 uur en een kwartiertje gefinisht. Goed begin voor misschien wel mijn 6e vierdaagse
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Zaterdag 11 februari niks om handen dus veel tijd om een lange wandeling te maken. Helaas! Een langdurige sneeuwbui die een laag van ongeveer 3 cm. achterlaat.
Tegen 10 uur werd het droog, m'n straatje schoongeveegd. Bij de buurvrouw van 80 ook haar stoep schoongemaakt met als beloning een kop koffie en een babbeltje.
Weer thuis wat getreuzeld, de 'buitenvolière' van strooivoer voorzien, kop soep gegeten, wandelsokken en -schoenen aan en om 13.10 uur eindelijk op pad.
Loop ik 3 minuten, kom ik een bekende tegen en 5 minuten gebabbeld.
Naar Breedeweg gelopen, naar de Buurtmarkt. De Telegraaf en een pot “Hangop Appeltaart” (500 gr) gekocht. Stukje terug gewandeld en via een hoek van Parachutistenstraat-Abeelstraat-Bruuk naar de Koningin Wilhelminaweg.
Door de woonwijk met straatnamen als Zeis/Ploeg/Bats naar de Coop. Een geboortefelicitatiekaart voor een jongen gekocht, achterkleinzoon van de buurvrouw.
Naar en door de “Schilderswijk” gelopen: Hobbema-/Van Ostade-/Jacob Marisweg naar de Boerenbond in de Kloosterstraat. 2 kg strooivoer/zangzaad gekocht voor de 'buitenvolière', arme vogeltjes met dat pak sneeuw. De zak strooivoer in m'n rugzak, begint aardig zwaar te worden.
Weer verder naar woonzorgcentrum “De Meent” voor een sanitaire stop en de laatste boodschap bij de Jumbo (cadeaukaart ). Naar huis om m'n rugzak leeg te maken. Korte rust met een boterham en forum lezen. Met een bijna lege rugzak naar Klein Amerika gelopen, een zandpad ingeslagen, het is wel glad hier van platgereden sneeuw! De onverharde Biesseltsebaan was ook glad, voorzichtig aan de kant gelopen waar nog rulle sneeuw lag. Bij “'t Zwaantje” overgestoken en verderop langs de Biesseltsebaan was het geasfalteerde fietspad sneeuwvrij = tempo maken.
Linksaf de Groesbeekseweg en finish in de “Zweef Inn”, warme Chocomel met slagroom na 12.8 km.
Tegen 10 uur werd het droog, m'n straatje schoongeveegd. Bij de buurvrouw van 80 ook haar stoep schoongemaakt met als beloning een kop koffie en een babbeltje.
Weer thuis wat getreuzeld, de 'buitenvolière' van strooivoer voorzien, kop soep gegeten, wandelsokken en -schoenen aan en om 13.10 uur eindelijk op pad.
Loop ik 3 minuten, kom ik een bekende tegen en 5 minuten gebabbeld.
Naar Breedeweg gelopen, naar de Buurtmarkt. De Telegraaf en een pot “Hangop Appeltaart” (500 gr) gekocht. Stukje terug gewandeld en via een hoek van Parachutistenstraat-Abeelstraat-Bruuk naar de Koningin Wilhelminaweg.
Door de woonwijk met straatnamen als Zeis/Ploeg/Bats naar de Coop. Een geboortefelicitatiekaart voor een jongen gekocht, achterkleinzoon van de buurvrouw.
Naar en door de “Schilderswijk” gelopen: Hobbema-/Van Ostade-/Jacob Marisweg naar de Boerenbond in de Kloosterstraat. 2 kg strooivoer/zangzaad gekocht voor de 'buitenvolière', arme vogeltjes met dat pak sneeuw. De zak strooivoer in m'n rugzak, begint aardig zwaar te worden.
Weer verder naar woonzorgcentrum “De Meent” voor een sanitaire stop en de laatste boodschap bij de Jumbo (cadeaukaart ). Naar huis om m'n rugzak leeg te maken. Korte rust met een boterham en forum lezen. Met een bijna lege rugzak naar Klein Amerika gelopen, een zandpad ingeslagen, het is wel glad hier van platgereden sneeuw! De onverharde Biesseltsebaan was ook glad, voorzichtig aan de kant gelopen waar nog rulle sneeuw lag. Bij “'t Zwaantje” overgestoken en verderop langs de Biesseltsebaan was het geasfalteerde fietspad sneeuwvrij = tempo maken.
Linksaf de Groesbeekseweg en finish in de “Zweef Inn”, warme Chocomel met slagroom na 12.8 km.
- julia55
- W4W Expert

- Berichten: 382
- Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
- Mood: Gewoon
- Locatie: rijkevoort
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
wij hebben vandaag een alternatieve tocht gelopen ..
omdat mn man gisteren moest strooien en daardoor de bus vandaag terug moest brengen naar afferden
zijn we vanmorgen gestart in afferden via de uitkijktoren waar nog veel sneeuw in de bossen lag..de bleyenbeek richting nieuw en oud bergen
met het veer de maas over naar vierlingsbeek ..daar ons tegoed gedaan aan een heerlijke kop soep en via de maasheggen naar de stuw in sambeek
en terug in boxmeer waar ik smorgens de auto had neergezet....weer 27km op de teller
omdat mn man gisteren moest strooien en daardoor de bus vandaag terug moest brengen naar afferden
zijn we vanmorgen gestart in afferden via de uitkijktoren waar nog veel sneeuw in de bossen lag..de bleyenbeek richting nieuw en oud bergen
met het veer de maas over naar vierlingsbeek ..daar ons tegoed gedaan aan een heerlijke kop soep en via de maasheggen naar de stuw in sambeek
en terug in boxmeer waar ik smorgens de auto had neergezet....weer 27km op de teller
- LDW
- W4W Aankomend WalkKING

- Berichten: 864
- Lid geworden op: 30 aug 2010, 08:19
- Leeftijd: 55
- Kilometers gelopen: 20.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
- Kennedymarsen volbracht: 56
- 100+ wandelingen: 46
- Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
- Mood: Gewoon
- Locatie: Almere
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag alleen duurtraining en snelheidsopbouw gedaan op de loopband in de sportschool.
Voor het eerst sinds enkele jaren weer 10 km/h gelopen (een paar minuten maar hoor; maak je geen zorgen)
Voor het eerst sinds enkele jaren weer 10 km/h gelopen (een paar minuten maar hoor; maak je geen zorgen)
Ambulo ergo sum
- footloose
- W4W WalkKING

- Berichten: 1298
- Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Lochem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
In Ruurlo en omgeving (de Achterhoek).
25 kilometer en het was zwaar vanwege de sneeuw die eerst poederig ongerept was (beetje alsof je op het strand loopt), maar op sommige plaatsen ook glad gestampt of gereden (dus spekglad) en naarmate de dag vorderde steeds meer gesmolten smurrie (ook glad).
Maar ik heb wel genoten van het mooie weer, de lekkere pannenkoek en de prachtige omgeving.
Kort verslagje en een paar foto's vind je hier: https://goo.gl/photos/acZeb3NsARu8Qj73A
25 kilometer en het was zwaar vanwege de sneeuw die eerst poederig ongerept was (beetje alsof je op het strand loopt), maar op sommige plaatsen ook glad gestampt of gereden (dus spekglad) en naarmate de dag vorderde steeds meer gesmolten smurrie (ook glad).
Maar ik heb wel genoten van het mooie weer, de lekkere pannenkoek en de prachtige omgeving.
Kort verslagje en een paar foto's vind je hier: https://goo.gl/photos/acZeb3NsARu8Qj73A
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2269
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Almelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Weer even bijgelezen en foto's gekeken. Leuk allemaal, bedankt!