Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
herwin
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1111
Lid geworden op: 08 sep 2011, 10:30
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Locatie: Hengelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door herwin »

Marko schreef:Ik ben tevreden met wat ik nu doe.
Dat is echt een gevaarlijke uitspraak: als je maar lang genoeg iets fout doet gaat het vanzelf natuurlijk voelen.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

herwin schreef:
Marko schreef:Ik ben tevreden met wat ik nu doe.
Dat is echt een gevaarlijke uitspraak: als je maar lang genoeg iets fout doet gaat het vanzelf natuurlijk voelen.
Ik heb in het verleden (met name in de jaren 70/80) met veel problemen gelopen, meerdere keren ben ik in Nijmegen uitgevallen. Door overbelasting zelfs 1 x al op de 1e dag!
Een belangrijke oorzaak (in mijn optiek): prestatie stond bij mij altijd voorop!
Dit had geforceerd lopen tot gevolg, met allerlei blessures.

Vanaf 2008/2009 ben ik relaxter gaan lopen en ben ik meer aan het genieten. Ik loop nu makkelijker dan ooit.
Waarom zou ik veranderen?
Gebruikersavatar
footloose
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1298
Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
Leeftijd: 64
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: Betuwetocht
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: Lochem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door footloose »

Volgende W4W wandelclinic door Aike en Larissa? :D
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

footloose schreef:Volgende W4W wandelclinic door Aike en Larissa? :D
Waarom iets nieuws als er al iets goeds is.
Volgend jaar met een delegatie van W4W ;*
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1
weer een mooi album en wat een prachtige witte natuur :clap:
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

joyke schreef:
Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1
weer een mooi album en wat een prachtige witte natuur :clap:
En wat bekenden gespot.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3778
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1
inderdaad, bekende paadjes gezien. Mooie foto's van een mooie omgeving :y:
Annet
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Annet »

Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zaterdag de WS78 tocht vanuit Barneveld gelopen. De tocht ging de richting van Ede op, waardoor hij regelmatig op paadjes kwam die hem bekend zijn van oa de Edese4daagse. Zo kwamen ze langs de Doesburger Molen, waar tegenover dan een rustpunt is. Het was een echte wintertocht, kompleet met een grotendeels wit landschap. Nieuwsgierig? Kijk dan maar hier: https://myalbum.com/album/TKm40OFrkDr1

Schitterend met die blauwe lucht en de sneeuw.
Gebruikersavatar
Corne92
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 418
Lid geworden op: 10 mei 2013, 09:50
Leeftijd: 31
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Locatie: Amsterdam

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Corne92 »

In Amstelveen de 3e Winterserie van het AWV. Heb de 15 kilometer gelopen, eerste tochtje sinds de vierdaagse (ja, heb lang rustig aan gedaan :-8 ).

Route liep volledig door het Amsterdamse Bos, dus vooral veel slingeren om de kilometers maar te halen. Prima uitgezette route, bepijling + beschrijving waren uitstekend! Na 2 uur en een kwartiertje gefinisht. Goed begin voor misschien wel mijn 6e vierdaagse :-)
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2975
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Zaterdag 11 februari niks om handen dus veel tijd om een lange wandeling te maken. Helaas! Een langdurige sneeuwbui die een laag van ongeveer 3 cm. achterlaat.
Tegen 10 uur werd het droog, m'n straatje schoongeveegd. Bij de buurvrouw van 80 ook haar stoep schoongemaakt met als beloning een kop koffie en een babbeltje.
Weer thuis wat getreuzeld, de 'buitenvolière' van strooivoer voorzien, kop soep gegeten, wandelsokken en -schoenen aan en om 13.10 uur eindelijk op pad.
Loop ik 3 minuten, kom ik een bekende tegen en 5 minuten gebabbeld.

Naar Breedeweg gelopen, naar de Buurtmarkt. De Telegraaf en een pot “Hangop Appeltaart” (500 gr) gekocht. Stukje terug gewandeld en via een hoek van Parachutistenstraat-Abeelstraat-Bruuk naar de Koningin Wilhelminaweg.
Door de woonwijk met straatnamen als Zeis/Ploeg/Bats naar de Coop. Een geboortefelicitatiekaart voor een jongen gekocht, achterkleinzoon van de buurvrouw.
Naar en door de “Schilderswijk” gelopen: Hobbema-/Van Ostade-/Jacob Marisweg naar de Boerenbond in de Kloosterstraat. 2 kg strooivoer/zangzaad gekocht voor de 'buitenvolière', arme vogeltjes met dat pak sneeuw. De zak strooivoer in m'n rugzak, begint aardig zwaar te worden.

Weer verder naar woonzorgcentrum “De Meent” voor een sanitaire stop en de laatste boodschap bij de Jumbo (cadeaukaart ). Naar huis om m'n rugzak leeg te maken. Korte rust met een boterham en forum lezen. Met een bijna lege rugzak naar Klein Amerika gelopen, een zandpad ingeslagen, het is wel glad hier van platgereden sneeuw! De onverharde Biesseltsebaan was ook glad, voorzichtig aan de kant gelopen waar nog rulle sneeuw lag. Bij “'t Zwaantje” overgestoken en verderop langs de Biesseltsebaan was het geasfalteerde fietspad sneeuwvrij = tempo maken.
Linksaf de Groesbeekseweg en finish in de “Zweef Inn”, warme Chocomel met slagroom na 12.8 km.
Gebruikersavatar
julia55
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 382
Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 40.000
Aantal N4D volbracht: 37
Volgende wandeltocht: Q
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Locatie: rijkevoort

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door julia55 »

wij hebben vandaag een alternatieve tocht gelopen ..
omdat mn man gisteren moest strooien en daardoor de bus vandaag terug moest brengen naar afferden
zijn we vanmorgen gestart in afferden via de uitkijktoren waar nog veel sneeuw in de bossen lag..de bleyenbeek richting nieuw en oud bergen
met het veer de maas over naar vierlingsbeek ..daar ons tegoed gedaan aan een heerlijke kop soep en via de maasheggen naar de stuw in sambeek
en terug in boxmeer waar ik smorgens de auto had neergezet....weer 27km op de teller
Gebruikersavatar
LDW
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 864
Lid geworden op: 30 aug 2010, 08:19
Leeftijd: 55
Kilometers gelopen: 20.000
Aantal N4D volbracht: 20
Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
Kennedymarsen volbracht: 56
100+ wandelingen: 46
Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
Mood: Gewoon
Locatie: Almere

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door LDW »

Vandaag alleen duurtraining en snelheidsopbouw gedaan op de loopband in de sportschool.

Voor het eerst sinds enkele jaren weer 10 km/h gelopen (een paar minuten maar hoor; maak je geen zorgen) :-)%%
Ambulo ergo sum
Gebruikersavatar
footloose
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1298
Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
Leeftijd: 64
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: Betuwetocht
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: Lochem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door footloose »

In Ruurlo en omgeving (de Achterhoek).
25 kilometer en het was zwaar vanwege de sneeuw die eerst poederig ongerept was (beetje alsof je op het strand loopt), maar op sommige plaatsen ook glad gestampt of gereden (dus spekglad) en naarmate de dag vorderde steeds meer gesmolten smurrie (ook glad).
Maar ik heb wel genoten van het mooie weer, de lekkere pannenkoek en de prachtige omgeving.
Kort verslagje en een paar foto's vind je hier: https://goo.gl/photos/acZeb3NsARu8Qj73A
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Weer even bijgelezen en foto's gekeken. Leuk allemaal, bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”