Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan eerst op 1 foto en klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link: https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ
Laatst gewijzigd door Truitje op 27 feb 2017, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Annet
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Annet »

Truitje schreef:Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link:https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ

Trudy ik kan het album niet openen misschien omdat de link niet schuingedrukt en blauwkleurig weergegeven wordt. Jammer want het zijn altijd mooie foto's
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Annet schreef:
Truitje schreef:Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link:https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ

Trudy ik kan het album niet openen misschien omdat de link niet schuingedrukt en blauwkleurig weergegeven wordt. Jammer want het zijn altijd mooie foto's
https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Annet schreef:
Truitje schreef:Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link: https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ

Trudy ik kan het album niet openen misschien omdat de link niet schuingedrukt en blauwkleurig weergegeven wordt. Jammer want het zijn altijd mooie foto's
Moet nu goed zijn
Annet
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Annet »

Truitje schreef:
Annet schreef:
Truitje schreef:Met wat oponthoud zijn hier dan de foto's die Bertus afgelopen zaterdag bij de WS78 tocht vanuit Ede geschoten heeft. Als je ze gaat kijken, klik dan even op de 3 puntjes rechtsboven aan, dan kan je lezen wat ik bij sommige foto's geschreven heb. En hier is dan de link: https://myalbum.com/album/N522rFiAhHiJ

Trudy ik kan het album niet openen misschien omdat de link niet schuingedrukt en blauwkleurig weergegeven wordt. Jammer want het zijn altijd mooie foto's
Moet nu goed zijn

Bedankt Trudy. De foto's spreken weer voor zich, de blubber ontbreekt niet. De puntjes werken prima
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Vandaag van Zoetermeer naar Delft gelopen, 15 km over rustige paden afgelegd.
Doel was om nieuwe MBT schoenen in te lopen en dat is gelukt, al is er enige irritatie ontstaan op de linkervoet. Begin van blaarvorming dus desbetreffende plek wordt volgende keer afgeplakt met compeed.
Ik vond het wel een keer lekker om alleen maar verhard te lopen en geen markeringen, van welk pad dan ook, te hoeven volgen.
In Delft koffie gedronken bij een vriend van me; ik had in de stad wat lekkers gekocht voor bij de koffie en ook nog een lekker broodje voor erna.
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

Vandaag de Winterserietocht gelopen van de wsv WIEGO in Breda. Bij de startlocatie zag ik Coby in een flits voorbijlopen. Wij moesten meer dan een kwartier in de rij staan voor het inschrijven want dat ging tergend langzaam. Ingeschreven voor de 25 km, die 27 km bleek te zijn volgens de routebeschrijving. Veel in het Mastbos gelopen maar daarna veel boerenland. Aan de overkant van de A58 weer het Liesbos in, op weg naar de caférust in Prinsenbeek. Terug was het hetzelfde soort parcours, veel boerenwegen om van het ene bos naar het andere bos te gaan. Er zitten veel lange stukken in de route.

Het weer werkt prima mee. Onderweg naar Breda een regenbui gehad maar op het parcours was het droog. Af en toe wat zon en dan weer donker maar overwegend was het gewoon grijs.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Wil1956 schreef:Vandaag de Winterserietocht gelopen van de wsv WIEGO in Breda. Bij de startlocatie zag ik Coby in een flits voorbijlopen. Wij moesten meer dan een kwartier in de rij staan voor het inschrijven want dat ging tergend langzaam. Ingeschreven voor de 25 km, die 27 km bleek te zijn volgens de routebeschrijving. Veel in het Mastbos gelopen maar daarna veel boerenland. Aan de overkant van de A58 weer het Liesbos in, op weg naar de caférust in Prinsenbeek. Terug was het hetzelfde soort parcours, veel boerenwegen om van het ene bos naar het andere bos te gaan. Er zitten veel lange stukken in de route.

Het weer werkt prima mee. Onderweg naar Breda een regenbui gehad maar op het parcours was het droog. Af en toe wat zon en dan weer donker maar overwegend was het gewoon grijs.
In die hoek dus flink wat bos.
Met de pinksterdagen heb ik via VodFeen slaapplaats in Prinsenbeek geregeld voor de 3daagse in Breda.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Rachel
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 266
Lid geworden op: 29 okt 2007, 14:58
Leeftijd: 35
Kilometers gelopen: Genoeg
Aantal N4D volbracht: 7+
Kennedymarsen volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Hoka
Mood: Gewoon
Locatie: Breda

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Rachel »

Cornelia schreef:
Wil1956 schreef:Vandaag de Winterserietocht gelopen van de wsv WIEGO in Breda. Bij de startlocatie zag ik Coby in een flits voorbijlopen. Wij moesten meer dan een kwartier in de rij staan voor het inschrijven want dat ging tergend langzaam. Ingeschreven voor de 25 km, die 27 km bleek te zijn volgens de routebeschrijving. Veel in het Mastbos gelopen maar daarna veel boerenland. Aan de overkant van de A58 weer het Liesbos in, op weg naar de caférust in Prinsenbeek. Terug was het hetzelfde soort parcours, veel boerenwegen om van het ene bos naar het andere bos te gaan. Er zitten veel lange stukken in de route.

Het weer werkt prima mee. Onderweg naar Breda een regenbui gehad maar op het parcours was het droog. Af en toe wat zon en dan weer donker maar overwegend was het gewoon grijs.
In die hoek dus flink wat bos.
Met de pinksterdagen heb ik via VodFeen slaapplaats in Prinsenbeek geregeld voor de 3daagse in Breda.

Met de pinkster3daagse heb je ook heel veel mast en liesbos, voor mij altijd een thuiswedstrijd!
Heel mooie omgeving :)
Gebruikersavatar
Ed
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4453
Lid geworden op: 07 jan 2006, 17:52
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: wat lusjes
Aantal N4D volbracht: 11¼
Kennedymarsen volbracht: 3
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
Locatie: niet zover van de Kuip.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Ed »

Klopt,en WIEGO is altijd een boswandeling.
Facta non verba.
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Vandaag voor het eerst sids de Scheveningen Light walk (nov 2016) de wandelschoenen aangetrokken. :marche:
Vanuit huis naar de stad - over de markt - door de stad -naar de andere kant van de stad voor de 60e verjaardag van een vriendin.
In de loop van de middag met de jongste dochter in de rolstoel een rondje gewandeld en zojuist vanuit de Grote Waal via NS-station weer naar huis.
Bij het station besloten dat het mooi was geweest en daar op de trein gestapt voor het laatste stukje.
Net op afstandmeten gekeken wat ik heb "gedaan" en dat was al met al toch een kleine 12 km.
De benen en voeten en vooral de knieën zijn moe, maar het begin is er. :D
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
postmuts
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1199
Lid geworden op: 01 okt 2010, 19:37
Leeftijd: 62
Afstand 2025: niet
Loopnummer 2025: niet
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 2
Volgende wandeltocht: ??....niet meer
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Van alles
Mood: Vrolijk
Locatie: Hippolytushoef

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door postmuts »

Tigelu schreef:Vandaag voor het eerst sids de Scheveningen Light walk (nov 2016) de wandelschoenen aangetrokken. :marche:
Vanuit huis naar de stad - over de markt - door de stad -naar de andere kant van de stad voor de 60e verjaardag van een vriendin.
In de loop van de middag met de jongste dochter in de rolstoel een rondje gewandeld en zojuist vanuit de Grote Waal via NS-station weer naar huis.
Bij het station besloten dat het mooi was geweest en daar op de trein gestapt voor het laatste stukje.
Net op afstandmeten gekeken wat ik heb "gedaan" en dat was al met al toch een kleine 12 km.
De benen en voeten en vooral de knieën zijn moe, maar het begin is er. :D
Dat is al een behoorlijk begin als je al 4 maanden niet hebt gelopen :clap:
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

postmuts schreef:
Tigelu schreef:Vandaag voor het eerst sids de Scheveningen Light walk (nov 2016) de wandelschoenen aangetrokken. :marche:
Vanuit huis naar de stad - over de markt - door de stad -naar de andere kant van de stad voor de 60e verjaardag van een vriendin.
In de loop van de middag met de jongste dochter in de rolstoel een rondje gewandeld en zojuist vanuit de Grote Waal via NS-station weer naar huis.
Bij het station besloten dat het mooi was geweest en daar op de trein gestapt voor het laatste stukje.
Net op afstandmeten gekeken wat ik heb "gedaan" en dat was al met al toch een kleine 12 km.
De benen en voeten en vooral de knieën zijn moe, maar het begin is er. :D
Dat is al een behoorlijk begin als je al 4 maanden niet hebt gelopen :clap:
Met heul lange pauzes tussen de stukken. Ik ging om 13:45 uur van huis weg en liep om 22:15 uur weer naar binnen.
Goed geoefend op het rusten dus. :-)%%
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Ed schreef:Klopt,en WIEGO is altijd een boswandeling.
Dan zal de 3daagse, zeer waarschijnlijk, eenmalig zijn.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Vandaag, samen met Ingrid, de Westlandtocht gelopen vanaf Madestein.
De routes stonden allemaal op 1 A4-tje dus we konden altijd nog beslissen om voor de 30 km. te gaan.
Goede routebeschrijving maar ik miste, bij het bekijken van de route op afstandmeten.nl, veel straatnamen.
Prima gepijld hoewel we in Wateringen het toch presteerden een pijl te missen.
Via sportvelden en receatieterrein Madestein richting Poeldijk.
Op de route veel water, veel ruimte, mooie huizen en, naar mijn verwachting, minder kassen.
Vanaf Poeldijk via De Honsel Noord naar Honselersdijk.
Natuurlijk langs de bloemenveiling waar het, op zondag, rustig is.
Via een prachtige route langs de Kromme Zwet. Daar nemen we de beslissing om door te gaan op de 25km..
De 30 km. maakt een lusje via 't Woudt om bij Wateringen weer aan te sluiten.
Er wordt vanaf 14.00 uur regen verwacht en daar hebben we geen zin in.
Ook dreigt er in mijn linker kuit kramp te schieten dus even de gang er uit. Dat gaat goed totdat ik weer wil versnellen en hetzelfde gevoel weer terug komt. Ondertussen veel drinken maar het wil niet baten.
Voor de officiële rust namen we het besluit om bij Paviljoen De Zweth een rust in te lassen.
We schatten dat we rond de 14 km. zitten en het is 11.20 uur.
Achteraf een goede keuze want bij De Bonte Haas in Wateringen was het vreselijk druk. Niet alleen van wandelaars maar ook vele wielrenners wisten dit plekje te vinden.
Daarna volgde een recht toe, recht aan stuk om in het centrum te belanden.
Daar werd nog even gebruik gemaakt van een toilet. En toen dus een stukje van de route gemist.
Gelukkig waren een paar dames ter plekke bekend dus wezen zij ons de weg.
De Poeldijkseweg was niet om over naar huis te schrijven maar we moesten wel om bij recreatieterrein De Uithof te komen.
Nog nooit geweest dus een ware verrassing met aan het eind een prachtig stukje langs een water de Wennetjes genaamd.
Dit water ging door tot in het recreatieterrein Madestein.
Daar werden we ook nog kris kras doorheen gestuurd om uiteindelijk weer bij de start/finishlocatie te belanden.
Helaas toch regen het laatste half uur maar blij dat we de extra lus niet gedaan hadden.

Het tegenover gestelde van vorige week. Toen was de route niet bie maar heerlijk gelopen.
Nu een prachtige route maar waardeloos gelopen.
Volgend weekend alleen op pad, even kijken hoe dat gaat.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”