inderdaad je weet maar nooit in niemands landSpatoes schreef:Dank je Joyce maar ik zit ook wel "even te zweten" op m'n verslag hoor.joyke schreef: wow Spatoesje wat een verhaal en wat een belevenis
Ik sluit me bij de woorden van sammie aan![]()
Denk niet dat ik in me een zo ver aan de wandel kom
Wel als ik een route kleur heb in het bos waar soms nog verdwaal
En om het dan zo op te schrijven zoals jij phoe![]()
Ik maak onderweg notities in een klein boekje want anders ben ik als ik weer thuis de weg kwijt. Daarom probeer ik telkens een andere kant op te lopen.
Of ik sms met Marko of aan W. waar ik uithang, vind ik prettiger omdat ik alleen op pad ben en je weet maar nooit . . . . .
en met die gekke van tegenwoordig houd je je hart vast



