Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
martijn70
Nieuwe W4W'er
Nieuwe W4W'er
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 mar 2015, 11:36
Leeftijd: 46
Afstand 2025: 55
Kilometers gelopen: vele
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Vrolijk
Locatie: Almere

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door martijn70 »

Vandaag heb ik meegedaan aan de 'wandel naar je werk' dag (Almere -> Huizen). Vanochtend op N4d tijden vertrokken. het was heerlijk stil. In het (naarder)bos sprongen de konijnen om me oren, deden de vogeltjes wie het hardst kon fluiten en de ritme sectie van dit orkest werd door een specht verzorgd.
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

martijn70 schreef:Vandaag heb ik meegedaan aan de 'wandel naar je werk' dag (Almere -> Huizen). Vanochtend op N4d tijden vertrokken. het was heerlijk stil. In het (naarder)bos sprongen de konijnen om me oren, deden de vogeltjes wie het hardst kon fluiten en de ritme sectie van dit orkest werd door een specht verzorgd.
Ha, daar had ik al wat over gelezen.
Helaas voor mij niet te doen.
Ja, naar het wijkgebouw lopen is nog wel te doen maar daarna de wijk in gaat de baas teveel reistijd kosten.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

martijn70 schreef:Vandaag heb ik meegedaan aan de 'wandel naar je werk' dag (Almere -> Huizen). Vanochtend op N4d tijden vertrokken. het was heerlijk stil. In het (naarder)bos sprongen de konijnen om me oren, deden de vogeltjes wie het hardst kon fluiten en de ritme sectie van dit orkest werd door een specht verzorgd.
Wat leuk! Ik had er ook over gehoord en een leuk initiatief. Voor mij net iets te ver op een doordeweekse dag, kan mijn slaap op dit moment goed gebruiken!
Maar rond dat tijdstip wandelen is heerlijk, serene rust!
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Bertus heeft afgelopen weekend de Juliana Wandeltocht in Velp gelopen. Het was een 25 km lange mooie, maar door de vele klimmetjes, ook zware wandeltocht. Natuurlijk heeft hij weer foto's gemaakt, en ik heb die weer in een album geplakt, die jullie hier kunnen bekijken. Veel plezier: https://myalbum.com/album/yLFP0AVI6sVW
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen weekend de Juliana Wandeltocht in Velp gelopen. Het was een 25 km lange mooie, maar door de vele klimmetjes, ook zware wandeltocht. Natuurlijk heeft hij weer foto's gemaakt, en ik heb die weer in een album geplakt, die jullie hier kunnen bekijken. Veel plezier: https://myalbum.com/album/yLFP0AVI6sVW
Wat een prachtige omgeving.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Annet
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Annet »

Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen weekend de Juliana Wandeltocht in Velp gelopen. Het was een 25 km lange mooie, maar door de vele klimmetjes, ook zware wandeltocht. Natuurlijk heeft hij weer foto's gemaakt, en ik heb die weer in een album geplakt, die jullie hier kunnen bekijken. Veel plezier: https://myalbum.com/album/yLFP0AVI6sVW

Weer genoten van de prachtige foto's.
Gebruikersavatar
julia55
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 382
Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 40.000
Aantal N4D volbracht: 37
Volgende wandeltocht: Q
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Locatie: rijkevoort

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door julia55 »

Voor het eerst meegelopen met een samen op pad tocht vanuit schayk...
Goed uitgezette tocht en verzorging
Heerlijk wandelweer
Ook kreeg nog iemand een oorkonde voor het meedoen van 120 SOP. tochten en iemand die 100.000 km op de teller heeft staan
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Zoetermeer- Delft - Spijkenisse - Rhoon, 49 km
Tussen Zoetermeer en Delft door natuurgebieden gelopen, heerlijk rustig.
Na een korte bankjesrust de wandeling vervolgd langs het Schiekanaal en de Poldervaart richting Schiedam, heerlijk zo langs het water!
Vervolgens over fietspaden richting de Nieuwe Maas gelopen en vlak voordat ik de Beneluxtunnel inga, weer even 10 minuten op een bankje gezeten.
Het drukste gedeelte volgt nu, met een heel eind langs de A4 en A15 richting Europoort. Via de Oude Botlekbrug (pal naast de nieuwe brug die net open gaat als ik daar aankom!) de Oude Maas overgestoken. Het laatste drukke gedeelte volgt dan en via de Hartelbrug steek ik het Hartelkanaal over. Via parkjes, waar Schotse Hooglanders bivakkeren, weer richting de Oude Maas gelopen. Hier woont mijn zoon en daar heb ik een lekkere lange rust gehouden.
Na deze prima rust even terug lopen en via de Spijkenisserbrug de Oude Maas overgestoken waarna een heel mooi gedeelte volgt langs de Oude Maas. Ter hoogte van Rhoon afgebogen richting metrostation en daar op de metro gestapt terug naar Zoetermeer. In beide metro's en in de bus had ik gelukkig een zitplaats want de benen waren best vermoeid. Vanaf de bushalte nog 1 km lopen naar huis.
Het was prima wandelweer!
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

De BrockenAufstieg route van de zaterdag met de auto gedaan (voor zover mogelijk) en tot slot het stuk Drehmansmuhle tot aan begin van Koningshutte gelopen.
Dit ter compensatie voor het niet kunnen lopen dit jaar (beetje moeilijk straks met een nieuwe knie die er neet 8 dagen in zit).

Van Nicolai (organisator) begrepen dat er tot op vandaag geen enkele Nederlander op de lijst staat. Helaas! :| :-(
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2987
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

vandaag 7,7 km langs de waterkant van Wijchense meer samen met me hondjes ff lekker uitwaaien
langs de bloemen bermen bomen laantjes en waterpartijen
Ondanks de voorspellingen van regen op komst
Heerlijk kunnen genieten van de zonsondergang
En de jongen grut van de water vogels ganzen eenden hoentjes enz
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
rene1974
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 jan 2015, 10:39
Leeftijd: 47
Afstand 2025: 50
Loopnummer 2025: 50-E-650
Kilometers gelopen: 1970
Aantal N4D volbracht: 1
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Vrolijk
Locatie: Nunspeet

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door rene1974 »

Van Nunspeet naar Apeldoorn gelopen 34 km mooi weer was t om te lopen. Op zn tijd een stevig windje om af te koelen. Nog wilde zwijnen met jonkies gezien bij het natuurpark aardhuis in Apeldoorn.
Wees je zelf, anderen zijn er genoeg
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Gisteren heb ik, samen met Cobie, een route van 50 km gelopen over dijken en langs 4 verschillende rivieren, zie:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1960783
De start is in Slikkerveer op een parkeerterrein aan de rivier de Noord. Op dit punt monden de rivieren de Noord en de Lek uit in de Nieuwe Maas.
Een paar kilometer verderop stroomt ook het water van de Hollandse IJssel in de Nieuwe Maas.

We lopen langs de Nieuwe Maas richting Rotterdam en steken de Nieuwe Maas over via de Van Brienenoordbrug. Kort daarna lopen we langs de Hollandse IJssel. In Capelle a/d IJssel woont mijn zus waar we langs gaan en waar we worden getrakteerd op koffie met wat lekkers erbij. De 1e 10 km zitten erop.
We blijven de IJssel volgens tot Nieuwerkerk a/d IJssel alwaar we met een voetveer de IJssel oversteken. Via een wat drukkere verkeersweg lopen we aan de andere kant van de IJssel terug richting Krimpen a/d IJssel.
Nog een klein stukje langs de Nieuwe Maas en dan zijn we in Krimpen a/d Lek.
Hier rusten we uit op een bankje aan het water, naast een veerpont. Als we hier over zouden varen dan zouden we terug zijn bij onze auto's.
Maar 27 km vinden we te weinig voor vandaag!

Langs de Lek gaat het richting Lekkerkerk. Daar brengt een pont ons naar Nieuw-Lekkerland. We lopen een stukje aan de andere kant van de Lek terug en gaan dan de Alblasserwaard in om het het molengebied bij Kinderdijk te betreden.
Een mooie lus langs de molens brengt ons uiteindelijk terug naar de Lek en opnieuw hebben we een (binnen)rust in de nabijheid van onze auto's.
Ook hier zou een oversteek ons snel bij de auto's terug kunnen brengen. Maar ook met 39 km zijn we nog niet geheel tevreden.
De laatste lus gaat langs de rivier de Noord . Via de dijk bereiken we de Alblasserdamse brug die we oversteken om aan de andere kant van de Noord, enigszins parallel aan de Noord, terug te wandelen naar Slikkerveer.
We hebben meerdere verleidingen, om met een pont of met een waterbus terug te varen naar Slikkerveer, kunnen weerstaan waardoor we uiteindelijk de gewenste 50 km hebben weten vol te maken.

Het is een koude dag geweest, maar het is gelukkig wel droog gebleven.
Cobie en ik hebben heerlijk lopen ouwe-dingesen, daardoor vlogen de kilometers onder onze voeten voorbij.
Voor ons beiden was het een mooie training voor de KM van Cuijk.
Gebruikersavatar
Bosso
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3156
Lid geworden op: 21 mei 2005, 11:44
Leeftijd: 61
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: pfff.
Aantal N4D volbracht: 11!
Volgende wandeltocht: In twijfel.
Kennedymarsen volbracht: 7.
100+ wandelingen: 6
Merk wandelschoenen: Hanwag.
Locatie: Centrum van Zwen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Bosso »

Tigelu schreef:De BrockenAufstieg route van de zaterdag met de auto gedaan (voor zover mogelijk) en tot slot het stuk Drehmansmuhle tot aan begin van Koningshutte gelopen.
Dit ter compensatie voor het niet kunnen lopen dit jaar (beetje moeilijk straks met een nieuwe knie die er neet 8 dagen in zit).

Van Nicolai (organisator) begrepen dat er tot op vandaag geen enkele Nederlander op de lijst staat. Helaas! :| :-(

Het is gewoon een dikke schande dat er voor het eerst sinds jaren geen vertegenwoordigers van W4W meedoen!!! :devil:
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.
Gebruikersavatar
Corne92
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 418
Lid geworden op: 10 mei 2013, 09:50
Leeftijd: 31
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Locatie: Amsterdam

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Corne92 »

Leuk Martin, klinkt als een mooie route! Op naar Cuijk! ;-)
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Corne92 schreef:Leuk Martin, klinkt als een mooie route! Op naar Cuijk! ;-)
Ik ben er in principe klaar voor!
Alleen als ik nog zin heb, doe ik volgende week nog een leuk tochtje!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”