Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2978
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vanavond 2 uur en 1 kwartier gewandeld met de collectebus.
Gisteravond niet gewandeld dus vanavond maar wat langer. Het dreigde wel, voor de zekerheid een paraplu meegenomen maar de 'wandeling' is droog verlopen.
Gisteravond niet gewandeld dus vanavond maar wat langer. Het dreigde wel, voor de zekerheid een paraplu meegenomen maar de 'wandeling' is droog verlopen.
- Toon
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 237
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 14:53
- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 1357
- Kilometers gelopen: 66000
- Aantal N4D volbracht: 51¼
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
- Locatie: Huissen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
1ste dag Barchemse 4daagse 30 km.
Ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km viel enigszins tegen.Veel lange wegen.
Laatste 4 km. flink nat geworden dankzij een stevige stortbui.
Waren om 12.45 hr. binnen
Ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km viel enigszins tegen.Veel lange wegen.
Laatste 4 km. flink nat geworden dankzij een stevige stortbui.
Waren om 12.45 hr. binnen
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2978
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
En weer 2 uur 'gewandeld'. Hoe dichter ik bij huis kom hoe langzamer het gaat:
babbeltje hier, praatje daar. Wel leuk!
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Jij komt er wel in Nijmegen! Babbeltje hier, praatje daar!Spatoes schreef:En weer 2 uur 'gewandeld'. Hoe dichter ik bij huis kom hoe langzamer het gaat:babbeltje hier, praatje daar. Wel leuk!
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2978
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Wel leuk ja!Marko schreef:Jij komt er wel in Nijmegen! Babbeltje hier, praatje daar!Spatoes schreef:En weer 2 uur 'gewandeld'. Hoe dichter ik bij huis kom hoe langzamer het gaat:babbeltje hier, praatje daar. Wel leuk!
Dat vergat je er bij te zetten.
- Toon
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 237
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 14:53
- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 1357
- Kilometers gelopen: 66000
- Aantal N4D volbracht: 51¼
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
- Locatie: Huissen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dag 2 Barchemse 4daagse 30 km. Schitterende route mooi weer goed gepijld en voldoende rustplaatsen.
7.05 hr gestart 12.25 hr. binnen.
7.05 hr gestart 12.25 hr. binnen.
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2978
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vanmorgen de laatste 2 uurtjes 'gewandeld', collectebus voelt zwaar!
- Toon
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 237
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 14:53
- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 1357
- Kilometers gelopen: 66000
- Aantal N4D volbracht: 51¼
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
- Locatie: Huissen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Derde dag van de 4daagse van Barchem zit er op.
Gestart met regen maar met een plu was het goed te doen.
Het ommetje ging door de gemeente Berkelland. Uitgestrekte weilanden en ellelange wegen dus saai.
gelukkig was het droog of bijna droog.
Laatste 9 km. door Borculo en door de bossen was wel weer mooi.
Toch nog met regen geeindigd.
We waren weer om 12.30 hr. binnen.
Gestart met regen maar met een plu was het goed te doen.
Het ommetje ging door de gemeente Berkelland. Uitgestrekte weilanden en ellelange wegen dus saai.
gelukkig was het droog of bijna droog.
Laatste 9 km. door Borculo en door de bossen was wel weer mooi.
Toch nog met regen geeindigd.
We waren weer om 12.30 hr. binnen.
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.
- Toon
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 237
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 14:53
- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 1357
- Kilometers gelopen: 66000
- Aantal N4D volbracht: 51¼
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
- Locatie: Huissen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dag 4 Barchemse 4daagse.Deze dag wordt gestart met de Kale berg gevolgd door de Lochemse berg.
verder afwisselend gevolgd over landweggetjes, bospaden en verharde wegen.
Het ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km. is echt mooi te noemen.
In Barchem houden ze zich meer aan de opgegen afstand dan Nijmegen max. 1 km. verschil .
Vanmorgen met motregen vertrokken en dat zeker 15 km. volgehouden.
Bij binnenkomst was het gelukkig droog.
Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
verder afwisselend gevolgd over landweggetjes, bospaden en verharde wegen.
Het ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km. is echt mooi te noemen.
In Barchem houden ze zich meer aan de opgegen afstand dan Nijmegen max. 1 km. verschil .
Vanmorgen met motregen vertrokken en dat zeker 15 km. volgehouden.
Bij binnenkomst was het gelukkig droog.
Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.
- footloose
- W4W WalkKING

- Berichten: 1298
- Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Lochem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mee eens. Dit jaar niet zo geboft met het weer helaas.Toon schreef: Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2978
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Toon en 'mevrouw Toon': gefeliciteerd! Klaar voor "Nijmegen"!Toon schreef:Dag 4 Barchemse 4daagse.Deze dag wordt gestart met de Kale berg gevolgd door de Lochemse berg.
verder afwisselend gevolgd over landweggetjes, bospaden en verharde wegen.
Het ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km. is echt mooi te noemen.
In Barchem houden ze zich meer aan de opgegen afstand dan Nijmegen max. 1 km. verschil .
Vanmorgen met motregen vertrokken en dat zeker 15 km. volgehouden.
Bij binnenkomst was het gelukkig droog.
Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
- Corne92
- W4W Expert

- Berichten: 418
- Lid geworden op: 10 mei 2013, 09:50
- Leeftijd: 31
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: Vele
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: 2
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Adidas
- Locatie: Amsterdam
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vanmiddag een Groende Wissel Noord-Holland wandeling gelopen, namelijk die van Bloemendaal. Afstand exact 20 kilometer.
Bij station Bloemendaal had ik mijn auto neergezet, waar ook het startpunt van deze wandeling was. Via een stukje Bloemendaal gaat het de Kennemerduinen in. Van de Oosterplas ging het via kronkelende, heuvelachtige en zanderige paadjes naar het Vogelmeer (ontzettend mooi uitzicht, zie foto's), om vervolgens richting Parnassia aan Zee te gaan. Daar heb ik genoten van een cappuccino met appelgebak
Vanaf daar ging het over een stukje strand, om vervolgens via de duinpaadjes weer richting Bloemendaal te lopen.
Onderweg het nodige wild gezien. De Schotse Hooglanders, Koningspaarden, rondhuppelende konijntjes, en de nodige vogels. Bij Parnassia zelfs zeer brutale musjes die al bijna aan de appeltaart begonnen voor ik het kon
Het weer was erg goed, de zon kwam er goed doorheen. Wel een flinke bries, vooral op het strand natuurlijk. Voor de liefhebber van een wat pittiger onverhard tochtje een echte aanrader.
Bij station Bloemendaal had ik mijn auto neergezet, waar ook het startpunt van deze wandeling was. Via een stukje Bloemendaal gaat het de Kennemerduinen in. Van de Oosterplas ging het via kronkelende, heuvelachtige en zanderige paadjes naar het Vogelmeer (ontzettend mooi uitzicht, zie foto's), om vervolgens richting Parnassia aan Zee te gaan. Daar heb ik genoten van een cappuccino met appelgebak
Onderweg het nodige wild gezien. De Schotse Hooglanders, Koningspaarden, rondhuppelende konijntjes, en de nodige vogels. Bij Parnassia zelfs zeer brutale musjes die al bijna aan de appeltaart begonnen voor ik het kon
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2987
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
leuk verslag corne
Fijn dat je hebt kunnen wandelen en dat je hebt genoten
En het nodig natuur heb mogen bewonderen
Fijn dat je hebt kunnen wandelen en dat je hebt genoten
En het nodig natuur heb mogen bewonderen
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- LDW
- W4W Aankomend WalkKING

- Berichten: 864
- Lid geworden op: 30 aug 2010, 08:19
- Leeftijd: 55
- Kilometers gelopen: 20.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
- Kennedymarsen volbracht: 56
- 100+ wandelingen: 46
- Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
- Mood: Gewoon
- Locatie: Almere
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisterenavond begonnen aan de Kennedymars in Someren: zoals bekend 80 km.
Het liep werkelijk voor geen meter!
Ben vorige week tijdens de Liemers Posbankloop pijnlijk gevallen op de Posbank (onverharde afdaling; veel boomworels).
Ik begon nog heel behoorlijk, maar al in de eerste 20 km kwam 'iedereen' me voorbij: de linkerenkel begon steeds meer zeer te doen en de pijn trok door mijn bovenbeen tot in mijn heup door.
Dus ga je compenseren - rechts wat meer belasten, totdat ook daar iets op het punt van 'bezwijken' komt. Niet fijn.
Omdat je in Someren maar twee keer je tas krijgt, besloot ik, in ieder geval door te gaan tot het punt van 38 km. Hier zou ik bij mijn spullen kunnen en relatief dicht bij een station zijn. Ik kwam uiteindelijk om 04.00 u aan in Brandevoort: bijna een uur later dan ik gewend ben. Aan twijfel kwam ik niet toe: het was duidelijk, dat doorlopen geen optie was.
Dus blijven zitten totdat de post sluit: om 07.10 u vanaf het station de trein naar huis gepakt.
Thuis gedoucht en een afspraak met mijn sportmasseuse gemaakt. Daarna gaan slapen.
Vanavond bij de masseuse op de tafel gelegen: de enkel is inderdaad flink beschadigd.
Ik mag er circa 12 weken geen serieuze inspanning mee verrichten .
'Nijmegen' zou ik toch al niet doen, omdat bij ons de scholen nog geen vrij hebben.
Maar nu komt zelfs Nijmegen - Rotterdam 'in gevaar'.....
Nu eerst maar 'rust' nemen - voor zover (ik) dat kan...
Het liep werkelijk voor geen meter!
Ben vorige week tijdens de Liemers Posbankloop pijnlijk gevallen op de Posbank (onverharde afdaling; veel boomworels).
Ik begon nog heel behoorlijk, maar al in de eerste 20 km kwam 'iedereen' me voorbij: de linkerenkel begon steeds meer zeer te doen en de pijn trok door mijn bovenbeen tot in mijn heup door.
Dus ga je compenseren - rechts wat meer belasten, totdat ook daar iets op het punt van 'bezwijken' komt. Niet fijn.
Omdat je in Someren maar twee keer je tas krijgt, besloot ik, in ieder geval door te gaan tot het punt van 38 km. Hier zou ik bij mijn spullen kunnen en relatief dicht bij een station zijn. Ik kwam uiteindelijk om 04.00 u aan in Brandevoort: bijna een uur later dan ik gewend ben. Aan twijfel kwam ik niet toe: het was duidelijk, dat doorlopen geen optie was.
Dus blijven zitten totdat de post sluit: om 07.10 u vanaf het station de trein naar huis gepakt.
Thuis gedoucht en een afspraak met mijn sportmasseuse gemaakt. Daarna gaan slapen.
Vanavond bij de masseuse op de tafel gelegen: de enkel is inderdaad flink beschadigd.
Ik mag er circa 12 weken geen serieuze inspanning mee verrichten .
'Nijmegen' zou ik toch al niet doen, omdat bij ons de scholen nog geen vrij hebben.
Maar nu komt zelfs Nijmegen - Rotterdam 'in gevaar'.....
Nu eerst maar 'rust' nemen - voor zover (ik) dat kan...
Ambulo ergo sum
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3779
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Pechvogel
maar neem je tijd, hoe lastig dat ook is.