Dank je wel en klaar voor de 4daagse Nijmegen het hele jaar door.Spatoes schreef:Toon en 'mevrouw Toon': gefeliciteerd! Klaar voor "Nijmegen"!Toon schreef:Dag 4 Barchemse 4daagse.Deze dag wordt gestart met de Kale berg gevolgd door de Lochemse berg.
verder afwisselend gevolgd over landweggetjes, bospaden en verharde wegen.
Het ommetje van de 30 km. t.o.v. de 20 km. is echt mooi te noemen.
In Barchem houden ze zich meer aan de opgegen afstand dan Nijmegen max. 1 km. verschil .
Vanmorgen met motregen vertrokken en dat zeker 15 km. volgehouden.
Bij binnenkomst was het gelukkig droog.
Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Toon
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 237
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 14:53
- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 1357
- Kilometers gelopen: 66000
- Aantal N4D volbracht: 51¼
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
- Locatie: Huissen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2979
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ja LDW/Coert: gun je jezelf rust. Sterkte en beterschap.Jeltsje schreef:Pechvogelmaar neem je tijd, hoe lastig dat ook is.
- postmuts
- W4W WalkKING

- Berichten: 1199
- Lid geworden op: 01 okt 2010, 19:37
- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Van alles
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Hippolytushoef
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Jeetje Coert dat is balen, sterkte met het nemen van je rust, dat zal lastig wor den voor jouJeltsje schreef:Pechvogelmaar neem je tijd, hoe lastig dat ook is.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dat is balen, Coert. En zoo moeilijk. Verstandelijk weet je het wel, maar het hart wil zo graag.... Ik wens je sterkte in deze en hoop dat het lukt je ongeduld in toom te houden en idd niet te belasten (ook niet om even te proberen of het al beter word...)LDW schreef:Gisterenavond begonnen aan de Kennedymars in Someren: zoals bekend 80 km.
....
Vanavond bij de masseuse op de tafel gelegen: de enkel is inderdaad flink beschadigd.
Ik mag er circa 12 weken geen serieuze inspanning mee verrichten .
'Nijmegen' zou ik toch al niet doen, omdat bij ons de scholen nog geen vrij hebben.
Maar nu komt zelfs Nijmegen - Rotterdam 'in gevaar'.....
Nu eerst maar 'rust' nemen - voor zover (ik) dat kan...
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
-
Erik1960
- Frequente W4W'er

- Berichten: 29
- Lid geworden op: 07 jul 2015, 22:40
- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Loopnummer 2025: 40-F-353
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Lochem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik moest dit jaar de eerste dag overslaan, de andere 3 dagen liep ik de 30 km. Leuk om een vierdaagse rond mijn eigen woonplaats te lopen: je komt nog eens ergensToon schreef:Al met al een mooie 4daagse en voor herhaling vatbaar.
Dit jaar enkele zeer geslaagde aanpassingen in het parcours, waardoor de pracht van de omgeving beter tot zijn recht komt.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Lijkt me een hele mooie route. Dat Vogelmeer in het duingebied ken ik van de 30 van Zandvoort, ik ben daar dit jaar (en ook vorig jaar) omheen gelopen, zeer fraai meer vind ik!Corne92 schreef:Vanmiddag een Groende Wissel Noord-Holland wandeling gelopen, namelijk die van Bloemendaal. Afstand exact 20 kilometer.
Bij station Bloemendaal had ik mijn auto neergezet, waar ook het startpunt van deze wandeling was. Via een stukje Bloemendaal gaat het de Kennemerduinen in. Van de Oosterplas ging het via kronkelende, heuvelachtige en zanderige paadjes naar het Vogelmeer (ontzettend mooi uitzicht, zie foto's), om vervolgens richting Parnassia aan Zee te gaan. Daar heb ik genoten van een cappuccino met appelgebakVanaf daar ging het over een stukje strand, om vervolgens via de duinpaadjes weer richting Bloemendaal te lopen.
Onderweg het nodige wild gezien. De Schotse Hooglanders, Koningspaarden rondhuppelende konijntjes, en de nodige vogels. Bij Parnassia zelfs zeer brutale musjes die al bijna aan de appeltaart begonnen voor ik het konHet weer was erg goed, de zon kwam er goed doorheen. Wel een flinke bries, vooral op het strand natuurlijk. Voor de liefhebber van een wat pittiger onverhard tochtje een echte aanrader.
Je komt hier inderdaad veel grote grazers tegen, alleen zijn het geen Koningspaarden maar Konikspaarden.
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Berichten: 1682
- Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
- Locatie: Tilburg
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Jammer Coert. Toen wij jou spraken in Helmond leek het niet zo ernstig te zijn maar dit is andere koek! Sterkte met het herstel.LDW schreef:Vanavond bij de masseuse op de tafel gelegen: de enkel is inderdaad flink beschadigd.
Ik mag er circa 12 weken geen serieuze inspanning mee verrichten .
'Nijmegen' zou ik toch al niet doen, omdat bij ons de scholen nog geen vrij hebben.
Maar nu komt zelfs Nijmegen - Rotterdam 'in gevaar'.....
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft vorig weekend in Amersfoort de Tweedaagse gelopen. Vanwege een hoofdpijn die me de hele vorige week in de weg zat heb ik niets aan de foto's kunnen doen. Nu heb ik dag 1 klaar en ga zo snel mogelijk verder met dag 2. Veel plezier: https://myalbum.com/album/wgrATmoV5lAO
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Sorry dat het nog even duurde, maar ook dag 2 van de Amersfoortse tweedaagse is nu ingeplakt. Bertus had ondanks de regen toch heel wat foto's gemaakt, dus het is geen al te dun albumpje geworden
https://myalbum.com/album/46FmJQSDSrRT
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2987
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
geeft niks trudy bijde albums Zijn weer om te genieten
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Ronald1947
- W4W Verslaafd

- Berichten: 143
- Lid geworden op: 09 jul 2016, 09:37
- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 19300
- Aantal N4D volbracht: 24
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bedankt voor het plaatsen van de link. Je loopt zo in gedachte de 2daagse weer. Op naar volgend jaar.Truitje schreef:Bertus heeft vorig weekend in Amersfoort de Tweedaagse gelopen. Vanwege een hoofdpijn die me de hele vorige week in de weg zat heb ik niets aan de foto's kunnen doen. Nu heb ik dag 1 klaar en ga zo snel mogelijk verder met dag 2. Veel plezier: https://myalbum.com/album/wgrATmoV5lAO
Met vriendelijke groet,
Ronald
Ronald
- postmuts
- W4W WalkKING

- Berichten: 1199
- Lid geworden op: 01 okt 2010, 19:37
- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Van alles
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Hippolytushoef
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag laatste rondje post gelopen.....nu 3 weken vakantie
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2987
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
ik heb je niet gezienBoktwee schreef:Vandaag de Kerkdorpentocht (zondagse variant) gelopen vanuit Wijchen. Alvast sfeer gesnoven en parcours verkend van de tweede en vierde dag. Verslag is weer gemaakt en te lezen door op deze linkte klikken.
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- qltel
- W4W Super Freak

- Berichten: 664
- Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik heb gisteren de zaterdag-variant (20Km) gelopen. Vandaag de Kolpingmars (25)Boktwee schreef:Vandaag de Kerkdorpentocht (zondagse variant) gelopen vanuit Wijchen. Alvast sfeer gesnoven en parcours verkend van de tweede en vierde dag. Verslag is weer gemaakt en te lezen door op deze linkte klikken.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- LOopmans
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 299
- Lid geworden op: 02 feb 2015, 11:00
- Leeftijd: 36
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: ~10000
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 5
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Altijd leuk om verhalen te lezen en fotoos te kijken.
Zelf vandaag een eigen rondje, of nou ja, meer een lijn van punt naar punt, gelopen. De laatste kilometers voordat 'het' moet gebeuren. Niks overdreven, maar toch nog een steenworp meer dan 14km. En dat is toch even een lekker loopje.
Zelf vandaag een eigen rondje, of nou ja, meer een lijn van punt naar punt, gelopen. De laatste kilometers voordat 'het' moet gebeuren. Niks overdreven, maar toch nog een steenworp meer dan 14km. En dat is toch even een lekker loopje.