Lekker geniet ervan.postmuts schreef:Vandaag laatste rondje post gelopen.....nu 3 weken vakantie![]()
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- hein
- W4W Aankomend WalkKING

- Berichten: 923
- Lid geworden op: 28 mar 2011, 19:59
- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 40Km
- Kilometers gelopen: 10000+
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 9
- Aantal 11 steden gelopen: 8
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: Oldemarkt
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Elke tocht begint met de eerst stap, op naar de volgende camino
-
Annet
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 308
- Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
- Leeftijd: 60+
- Kilometers gelopen: 10.005
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
- Mood: Gewoon
- Locatie: Apeldoorn
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Truitje schreef:Sorry dat het nog even duurde, maar ook dag 2 van de Amersfoortse tweedaagse is nu ingeplakt. Bertus had ondanks de regen toch heel wat foto's gemaakt, dus het is geen al te dun albumpje gewordenhttps://myalbum.com/album/46FmJQSDSrRT
Het is iedere keer weer en genot om de foto's van Bertus te bekijken. Dank je wel Trudy voor het vele werk.
- postmuts
- W4W WalkKING

- Berichten: 1199
- Lid geworden op: 01 okt 2010, 19:37
- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Van alles
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Hippolytushoef
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dat gaat zeker lukken, denk jij volgende week nog om het lepeltjehein schreef:Lekker geniet ervan.postmuts schreef:Vandaag laatste rondje post gelopen.....nu 3 weken vakantie![]()
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
In een jaar Heel Nederland rond - De twaalf provincieen Deel 1: Gelderland.
Vandaag de Heidetocht in Ede gelopen. Bij de start eerst een sanitaire stop gemaakt en daar kom ik een man tegen die me vol trots verteld dat hij net 5km heeft gelopen! Hij verteld er ook bij dat hij een ongeluk heeft gehad en daardoor Niet Aangeboren Hersenletsel heeft opgelopen en dat hij voor zijn ongeluk veel meer liep. Hij deed me aan mijn vader denken die ook NAH heeft en ook begonnen is met kleine afstanden en nu in september 20km gaat proberen bij de dam tot damloop. De wereld zijn de wonderen nog niet uit!
Ik schrijf me in voor de langst mogelijke afstand (20km)en zie dat ik als routebeschrijving nog niet eens een half A4tje krijg. Daar houd ik normaal niet zo van, betekent nl lange wegen maar wie weet valt het wel mee en ik laat me graag verrassen. Het eerste stuk gaat door een niet erg boeiende woonwijk. na een tijdje twijfel ik of ik nog wel goedloop en besluit nog een klein stukje door te lopen. Als ik achter me iemand op zijn vingers hoor fluiten weet ik genoeg: Degenen die achter mij lopen en ikzelf zijn fout gelopen. Gelukkig hebben zij een GPS en zie ik waar het mis is gegaan. Hun gaan verder de eerste weg in die ze tegenkomen om daar de route verder op te pakken en ik loop terug naar het punt waar ik fout moet zijn gelopen. Heb ik een pijl over het hoofd gezien of stond er echt geen pijl? Het blijktt het eerste te zijn..
Tegelijk komen de twee en ik bij een kruising aan, zij hebben dus niets afgesneden ookal dachten ze van wel. Vanaf hier gaan we eindelijk de heide op. En heide heb ik gezien vandaag! Helaas is veel heide al uitgebloeid, of nog niet in bloei maar er is nog genoeg te zien. Zoals verwacht gaan we veel lange wegen af. Er wordt niet veel gekronkeld, voornamelijk recht toe recht an. Jammer. De eerste splitsing met de 15km bestaat uit: rechtdoor, laatste weg LA, Rechtdoor terug paralel aan het paadje waar we net liepen. Lekker fantasieloos dus. Ik heb een hekel aan lusjes lopen om de kilometers als er verder niets te zien of te doen is. Als je alleen maar heen en weer moet om het aantal kilometers te halen loop ik net zo lief 15km ipv 20km..
Na een tijdje zie ik een partytent staan en dit blijkt de rust te zijn. Er wordt hier van alles verkocht alleen geen flesjes bijgevuld (kan je kopen) en geen toilet. Ik koop een groentesoep,appelsap en snicker en neem plaats op een bankje. Ik gok dat ik ongeveer op de helft ben. Een meneer wilt het zeker weten en vraagt het aan de verzorging. Idd ongeveer 10km al gelopen, dus nog 10 km te gaan. Ik hoop dat het wat minder recht toe recht aan wordt, maar 1 blik op de routebeschrijving zegt eigenlijk al genoeg..
Weer komt er een lullig lusje. Ik heb het telaat door dat ook dit 2x rechtdoor is en besluit dat als er nog een lullig lusje komt dat ik het over ga slaan. Dit is echt wandelaartje pesten die voor een grotere afstand dan 15km heeft gekozen en daar heb ik geen trek in. De heide blijft mooi en even baal ik dat de route verder gaat naar een grote weg. Gelukkig valt het mee want nu gaan we door een groot en donker bos. Ook mooi. Volgens de routebeschrijving ga ik door een doolhof maar ik heb geen doolhof gezien. Wel weer een extra lusje voor de 20km maar nu bedank ik. Dan maar een stukkie minder lopen. Achteraf bleek dit lusje nu juist wel de moeite waard te zijn begreep ik, en blijk ik bijna 3km minder te hebben gelopen. Nouja, pech gehad.
Ik denk niet dat ik deze tocht nog eens ga lopen. De omgeving was mooi maar er was veel meer uit te halen. Misschien hadden ze niet genoeg rechtsaf en linksaf pijlen en een verschot aan rechtdoor pijlen?
De volgendeprovincie tocht loop ik in de provincie Limburg.
Vandaag de Heidetocht in Ede gelopen. Bij de start eerst een sanitaire stop gemaakt en daar kom ik een man tegen die me vol trots verteld dat hij net 5km heeft gelopen! Hij verteld er ook bij dat hij een ongeluk heeft gehad en daardoor Niet Aangeboren Hersenletsel heeft opgelopen en dat hij voor zijn ongeluk veel meer liep. Hij deed me aan mijn vader denken die ook NAH heeft en ook begonnen is met kleine afstanden en nu in september 20km gaat proberen bij de dam tot damloop. De wereld zijn de wonderen nog niet uit!
Ik schrijf me in voor de langst mogelijke afstand (20km)en zie dat ik als routebeschrijving nog niet eens een half A4tje krijg. Daar houd ik normaal niet zo van, betekent nl lange wegen maar wie weet valt het wel mee en ik laat me graag verrassen. Het eerste stuk gaat door een niet erg boeiende woonwijk. na een tijdje twijfel ik of ik nog wel goedloop en besluit nog een klein stukje door te lopen. Als ik achter me iemand op zijn vingers hoor fluiten weet ik genoeg: Degenen die achter mij lopen en ikzelf zijn fout gelopen. Gelukkig hebben zij een GPS en zie ik waar het mis is gegaan. Hun gaan verder de eerste weg in die ze tegenkomen om daar de route verder op te pakken en ik loop terug naar het punt waar ik fout moet zijn gelopen. Heb ik een pijl over het hoofd gezien of stond er echt geen pijl? Het blijktt het eerste te zijn..
Tegelijk komen de twee en ik bij een kruising aan, zij hebben dus niets afgesneden ookal dachten ze van wel. Vanaf hier gaan we eindelijk de heide op. En heide heb ik gezien vandaag! Helaas is veel heide al uitgebloeid, of nog niet in bloei maar er is nog genoeg te zien. Zoals verwacht gaan we veel lange wegen af. Er wordt niet veel gekronkeld, voornamelijk recht toe recht an. Jammer. De eerste splitsing met de 15km bestaat uit: rechtdoor, laatste weg LA, Rechtdoor terug paralel aan het paadje waar we net liepen. Lekker fantasieloos dus. Ik heb een hekel aan lusjes lopen om de kilometers als er verder niets te zien of te doen is. Als je alleen maar heen en weer moet om het aantal kilometers te halen loop ik net zo lief 15km ipv 20km..
Na een tijdje zie ik een partytent staan en dit blijkt de rust te zijn. Er wordt hier van alles verkocht alleen geen flesjes bijgevuld (kan je kopen) en geen toilet. Ik koop een groentesoep,appelsap en snicker en neem plaats op een bankje. Ik gok dat ik ongeveer op de helft ben. Een meneer wilt het zeker weten en vraagt het aan de verzorging. Idd ongeveer 10km al gelopen, dus nog 10 km te gaan. Ik hoop dat het wat minder recht toe recht aan wordt, maar 1 blik op de routebeschrijving zegt eigenlijk al genoeg..
Weer komt er een lullig lusje. Ik heb het telaat door dat ook dit 2x rechtdoor is en besluit dat als er nog een lullig lusje komt dat ik het over ga slaan. Dit is echt wandelaartje pesten die voor een grotere afstand dan 15km heeft gekozen en daar heb ik geen trek in. De heide blijft mooi en even baal ik dat de route verder gaat naar een grote weg. Gelukkig valt het mee want nu gaan we door een groot en donker bos. Ook mooi. Volgens de routebeschrijving ga ik door een doolhof maar ik heb geen doolhof gezien. Wel weer een extra lusje voor de 20km maar nu bedank ik. Dan maar een stukkie minder lopen. Achteraf bleek dit lusje nu juist wel de moeite waard te zijn begreep ik, en blijk ik bijna 3km minder te hebben gelopen. Nouja, pech gehad.
Ik denk niet dat ik deze tocht nog eens ga lopen. De omgeving was mooi maar er was veel meer uit te halen. Misschien hadden ze niet genoeg rechtsaf en linksaf pijlen en een verschot aan rechtdoor pijlen?
De volgendeprovincie tocht loop ik in de provincie Limburg.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Leuk verslag Angelique en leuk idee om in 1 jaar tijd alle provincies aan te doen.
- qltel
- W4W Super Freak

- Berichten: 664
- Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag een mini-boswandelingetje.
Gisteren vanuit Nijmegen een rondje Ooijpolder van 16 km gedaan. Erg mooi daar.
Gisteren vanuit Nijmegen een rondje Ooijpolder van 16 km gedaan. Erg mooi daar.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Haha, zie wandelplannen. jij bent de aanstichter hiervan.Marko schreef:Leuk verslag Angelique en leuk idee om in 1 jaar tijd alle provincies aan te doen.
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6969
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Inderdaad een leuk idee.fhd schreef:Haha, zie wandelplannen. jij bent de aanstichter hiervan.Marko schreef:Leuk verslag Angelique en leuk idee om in 1 jaar tijd alle provincies aan te doen.(grapje)
Morgen ga ik in Utrecht lopen, in oktober in Noord Brabant. Noord Holland zal wel vaker aan bod komen (Fjoertoer Egmond en de wandelmarathon). in december Zuid Holland, in april Friesland.
Zo stiekem ook voor mij een paar provincies, ff kijken hoe ver ik kom in een jaar.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ook leuk, Carla. Niet bewust maar toch veel provincies.
Ik heb voor besloten om in sept. Limburg te doen (Neer) en in okt. Utrecht (Austerlisch oid?) En heeeeel misschien nov Zeeland maar das wel een heel end dus dat doe ik liever als de dagen weer wat langer zijn. Ik heb zo'n moeite met vroeg op staan als het zo lang zonker bljft.
ook is de 12 provincieentocht los van de wandeltochten die ik sowieso al zou doen. Dus Noord/ZuidHolland, Noord-Brabant en Utrecht liep ik evengoed wel. Maar de kunst is dus een wandelroute uit te zoeken die ik normaal niet loop en me wel heel leuk lijkt.
Ik heb voor besloten om in sept. Limburg te doen (Neer) en in okt. Utrecht (Austerlisch oid?) En heeeeel misschien nov Zeeland maar das wel een heel end dus dat doe ik liever als de dagen weer wat langer zijn. Ik heb zo'n moeite met vroeg op staan als het zo lang zonker bljft.
ook is de 12 provincieentocht los van de wandeltochten die ik sowieso al zou doen. Dus Noord/ZuidHolland, Noord-Brabant en Utrecht liep ik evengoed wel. Maar de kunst is dus een wandelroute uit te zoeken die ik normaal niet loop en me wel heel leuk lijkt.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Wat een leuk idee! alle provincies van Nederland in één jaar.
Door de opmerking van Carla ging ik ook eens kijken naar mijn wandelplannen. Daar staat voor deze maand Gelderland al op (Ede laatste dag en mss Loenen de volgende dag), Groningen (TodN) staat voor eind september al op de planning en Noord-Holland (Egmond) voor november.
Misschien dan ook maar starten met lopen voor het goede doel? Ik heb vast tussen alle verhuisspullen nog wel een potje om het geld in te doen.
Door de opmerking van Carla ging ik ook eens kijken naar mijn wandelplannen. Daar staat voor deze maand Gelderland al op (Ede laatste dag en mss Loenen de volgende dag), Groningen (TodN) staat voor eind september al op de planning en Noord-Holland (Egmond) voor november.
Misschien dan ook maar starten met lopen voor het goede doel? Ik heb vast tussen alle verhuisspullen nog wel een potje om het geld in te doen.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- herwin
- W4W WalkKING

- Berichten: 1111
- Lid geworden op: 08 sep 2011, 10:30
- Leeftijd: 32
- Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
- Kennedymarsen volbracht: 19
- 100+ wandelingen: 10
- Merk wandelschoenen: Divers
- Locatie: Hengelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren een stuk van de herfstdagtocht Berg en Dal gelopen om de routebeschrijving eens te controleren en bij te werken naar de huidige situatie. Behoorlijk vaak moeten stoppen om aantekeningen te maken, dus dat werden een erg langzame 30 kilometer. Daarna via een omweg naar huis gefietst, wat het dagtotaal van op spierkracht afgelegde kilometers die dag op 200 bracht. En vandaag ben ik echt ongelooflijk hongerig 
-
KeesJan
- Nieuwe W4W'er

- Berichten: 5
- Lid geworden op: 03 aug 2017, 22:07
- Leeftijd: 50
- Kilometers gelopen: 551
- Volgende wandeltocht: De Omloop
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Erg blij
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren de halve omloop van Goeree Overflakkee gelopen.
Om zeven uur in de ochtend van start gegaan.
Het was mijn eerste 50+ tocht en vond dat de verzorging perfect was. M'n rugzak die ik bij me had was eigenlijk veel te vol.......
Het parcours was vooral dijk en fietspad wat goed te doen was maar soms geen einde kende. Slopers waren de grasdijken aan het einde van de tocht. Das dus een punt van aandacht om op te gaan trainen.
Om 16:26 liep ik over de finish als vierde 55km loper met een gemiddelde van 6,0 km per uur.
Vond het een geweldige ervaring en ga nu beginnen met trainen voor de 80km lopen en de 110 volgend jaar op Goeree.
Blaren? Ja twee kleintjes bij m'n tenen. Verder? Wat spierpijn maar heb net even m'n benen weer los gefietst
Kees Jan
Om zeven uur in de ochtend van start gegaan.
Het was mijn eerste 50+ tocht en vond dat de verzorging perfect was. M'n rugzak die ik bij me had was eigenlijk veel te vol.......
Het parcours was vooral dijk en fietspad wat goed te doen was maar soms geen einde kende. Slopers waren de grasdijken aan het einde van de tocht. Das dus een punt van aandacht om op te gaan trainen.
Om 16:26 liep ik over de finish als vierde 55km loper met een gemiddelde van 6,0 km per uur.
Vond het een geweldige ervaring en ga nu beginnen met trainen voor de 80km lopen en de 110 volgend jaar op Goeree.
Blaren? Ja twee kleintjes bij m'n tenen. Verder? Wat spierpijn maar heb net even m'n benen weer los gefietst
Kees Jan
-
KeesJan
- Nieuwe W4W'er

- Berichten: 5
- Lid geworden op: 03 aug 2017, 22:07
- Leeftijd: 50
- Kilometers gelopen: 551
- Volgende wandeltocht: De Omloop
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Erg blij
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren extra vroeg opgestaan om 50 km te lopen.
Rondje hoeksewaard vanuit Barendrecht via Zwijndrecht naar Dordt om via de killtunnel naar Strijen en Numansdorp te lopen. Daar weer na een kleine pauze naar de Heinenoord tunnel (lekker koel) en weer naar Baerendrecht.
Totaal 52,5 km in 8 uur 48 min incl 20 min pauze. 1 blaartje (balen) en 3 kg minder zwaar........ Vocht is weer bijgetankt.
Mochten er mensen in de omgeving Barendrecht hier actief zijn: stuur me een berichtje om eens met een groepje te lopen.
Kees-Jan
Rondje hoeksewaard vanuit Barendrecht via Zwijndrecht naar Dordt om via de killtunnel naar Strijen en Numansdorp te lopen. Daar weer na een kleine pauze naar de Heinenoord tunnel (lekker koel) en weer naar Baerendrecht.
Totaal 52,5 km in 8 uur 48 min incl 20 min pauze. 1 blaartje (balen) en 3 kg minder zwaar........ Vocht is weer bijgetankt.
Mochten er mensen in de omgeving Barendrecht hier actief zijn: stuur me een berichtje om eens met een groepje te lopen.
Kees-Jan
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Het eerste van de vele albums die ik moet maken is klaar. Nee nog niet van de Edese4daagse, maar wel van de Heidetocht van Blauw-Wit die Bertus op de eerste zaterdag van de Heideweek gelopen heeft. Hij had een drukke dag, maar kon het toch niet laten om even 10km te gaan lopen. De foto's zie je hier: https://myalbum.com/album/grsIytLxKlLs
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Veelal herkenbare fotos. Zo te zien had de 10km de rustpost ergens anders.