Inschrijven en meteen afmelden hoor ik hier wel vaker.fhd schreef: En meteen afmelden, dat kan natuurlijk ook. Staan ze zeker heel raar te kijken? Lijkt mij wel apart. Haha.
Stel: de route komt dicht langs je huis of dorp, je loopt de route naar de finish, je schrijft je netjes in want 'voor niets gaat de zon op', je meldt je gelijk af, stempel in je wandelboekje, krijgt een routebeschrijving en loopt het vervolg van de route.
Of: liep vorig jaar op 2e Pinksterdag naar de Milsbeek, schreef me om 10 uur nog in voor de 42 km, gelijk afgemeld want ik zou nooit voor 17.00 uur binnen zijn, routebeschrijving mee en gaan.
Toen heel gezellig met Marko 'gewandeld' per sms als voorbereiding op "Cuijk 2016".
Kwam vlak bij huis, thuis een lekkere rust genomen en weer verder om de Breedeweg heen. Op donderdag zag ik de routebordjes al hangen en toen ik ze op maandag tegen 16.00 uur 'nodig had' waren ze al opgehaald maar waren bekende wegen voor mij. Om 17.00 uur langs "De Sleutel" waar de rust al gesloten was omdat iedereen toch om 17.00 uur in de Milsbeek moest zijn.
Was met eigen inzicht en draai een leuke wandeling van zo'n 48 km met ondersteuning van Marko!
Of zoals Cornelia al schreef: lopend naar de start van de Zevenheuvelentocht, inschrijven, afmelden, wandelboekje stempelen, koffie/thee/sanitaire stop en gaan!