Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooi (bekend) rondje gelopen, Carla!
Heb je het hele eiland rond gelopen?
Heb je het hele eiland rond gelopen?
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6969
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Yep, moest met de gladdigheid meteen aan jouw rondje denken met Sylvia en Fien.Marko schreef:Mooi (bekend) rondje gelopen, Carla!
Heb je het hele eiland rond gelopen?
Toen was het er volgens mij ook glad vanwege de nattigheid.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Het klinkerpad was moeilijk begaanbaar en we liepen een groot deel tegen de wind in.Cornelia schreef:Yep, moest met de gladdigheid meteen aan jouw rondje denken met Sylvia en Fien.Marko schreef:Mooi (bekend) rondje gelopen, Carla!
Heb je het hele eiland rond gelopen?
Toen was het er volgens mij ook glad vanwege de nattigheid.
Aan het einde regen.
Behalve Sylvia en Fien , was ook Angelique van de partij.
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik wilde net reageren: Daar was ik ook bij! Met harde tegenwind en ik meen af en toe regen..
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6969
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Het pad is op veel stukken slecht, dat staat ook aangegeven als je het pad op ga.Marko schreef:Het klinkerpad was moeilijk begaanbaar en we liepen een groot deel tegen de wind in.Cornelia schreef:Yep, moest met de gladdigheid meteen aan jouw rondje denken met Sylvia en Fien.Marko schreef:Mooi (bekend) rondje gelopen, Carla!
Heb je het hele eiland rond gelopen?
Toen was het er volgens mij ook glad vanwege de nattigheid.
Aan het einde regen.
Behalve Sylvia en Fien , was ook Angelique van de partij.
Hier en daar liggen nieuwe klinkers maar die zijn nog gladder dan de oude.
Het pad hoeft van mij niet geasfalteerd worden maar hier en daar is het bar slecht en loopt het zo rond dat alleen midden op het pad een beetje comfortabel lopen is.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geen wandeltocht voor mij vandaag. Wel tig keer opstapje/ keukentrap op en af, verzetten en weer op en af. Met andere woorden: het huisje “aangekleed” voor de kerstdagen. Daarna opgeruimd en zaken weggewerkt. Ziet dat kleine huisje er toch weer heel ruim uit. Vond de (verlate verjaard en verhuis) visite ook.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Ineke61
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2354
- Lid geworden op: 01 apr 2006, 18:05
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Spijkenisse
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Het bordje "Rotte" is de naam van het water waar je langs liep, geen plaatsje. Rotterdam ontleent zijn naam aan de Rotte, dat dan weer welRob Mans schreef:Vandaag de vijfde RS ’80 Winterserietocht vanuit Bleiswijk gelopen. Een leuke polder en dijkentocht van parkoersbouwster Ineke Gerritsjans. De 25 km route langs de vele waterplassen die het gebied rijk is, Rottemeren, Zuidplas en Zevenhuizerplas. De plaatsnaamborden Bleiswijk, Zevenhuizen, Bergschenhoek, Rotte en Rotterdam worden gepasseerd. Op sommige plekken was het door bevriezing afgelopen nacht nog verraderlijk glad. De twee kleine regenbuitjes onderweg niet noemenswaardig. Twee rustposten, de eerste in het Dorpshuis van Zevenhuizen voor een koffie. Na een klein lusje de tweede bij een sportcentrum in dezelfde plaats voor een lekker broodje! De opkomst van 357 wandelaars viel enigszins tegen wat absoluut niet aan de tocht heeft gelegen. Over 4 weken op 13 januari de zesde RandstadSerietocht 2017/2018 vanuit Scheveningen. Tot dan!
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag de SantaRun in Den Helder gedaan.
Eerst op de fiets heen, om op de omkleedlocatie erachter te komen dat de startkaart nog thuis op tafel lag, dus weer terug naar huis en daarna weer naar omkleedlocatie.
Gauw omkleden en naar startvak. De warming-up was al geweest, maar dat was niet erg: in 20 min tijd 3x 36 traptreden op/af, 3x 2 km fietsen, fiets parkeren, zoeken/opbergen en tot slot omkleden en naar de start lopen was voldoende opwarming!
om klokslag 14 uur gestart met blauwe lucht en zonnetje.
Een half uur later was ik weer terug van de hele 3 km..lekker gewandeld als Mss SantaClausals enige (lange) rok tussen allemaal broekpakken. Me kostelijk geamuseerd en aansluitend langs en door feestelijk versierde en geopende winkels geslenterd en inkopen gedaan.
Eerst op de fiets heen, om op de omkleedlocatie erachter te komen dat de startkaart nog thuis op tafel lag, dus weer terug naar huis en daarna weer naar omkleedlocatie.
Gauw omkleden en naar startvak. De warming-up was al geweest, maar dat was niet erg: in 20 min tijd 3x 36 traptreden op/af, 3x 2 km fietsen, fiets parkeren, zoeken/opbergen en tot slot omkleden en naar de start lopen was voldoende opwarming!
Een half uur later was ik weer terug van de hele 3 km..lekker gewandeld als Mss SantaClausals enige (lange) rok tussen allemaal broekpakken. Me kostelijk geamuseerd en aansluitend langs en door feestelijk versierde en geopende winkels geslenterd en inkopen gedaan.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Ed
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4453
- Lid geworden op: 07 jan 2006, 17:52
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: wat lusjes
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 3
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl Matrei
- Locatie: niet zover van de Kuip.
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Er valt veel te vertellen over de mooiste stad van het land.Rob Mans schreef:Rotte is wel degelijk een plaats, naast dat het ook een water betreftIneke61 schreef:Het bordje "Rotte" is de naam van het water waar je langs liep, geen plaatsje. Rotterdam ontleent zijn naam aan de Rotte, dat dan weer welRob Mans schreef:Vandaag de vijfde RS ’80 Winterserietocht vanuit Bleiswijk gelopen. Een leuke polder en dijkentocht van parkoersbouwster Ineke Gerritsjans. De 25 km route langs de vele waterplassen die het gebied rijk is, Rottemeren, Zuidplas en Zevenhuizerplas. De plaatsnaamborden Bleiswijk, Zevenhuizen, Bergschenhoek, Rotte en Rotterdam worden gepasseerd. Op sommige plekken was het door bevriezing afgelopen nacht nog verraderlijk glad. De twee kleine regenbuitjes onderweg niet noemenswaardig. Twee rustposten, de eerste in het Dorpshuis van Zevenhuizen voor een koffie. Na een klein lusje de tweede bij een sportcentrum in dezelfde plaats voor een lekker broodje! De opkomst van 357 wandelaars viel enigszins tegen wat absoluut niet aan de tocht heeft gelegen. Over 4 weken op 13 januari de zesde RandstadSerietocht 2017/2018 vanuit Scheveningen. Tot dan!Het is een buurtschap met een woonkern van een aantal villa's.
Wikipedia....Rotte is een woonkern van de Nederlandse gemeente Lansingerland, bestaande uit een aantal woningen en villa's langs de rivier de Rotte. Achter deze woonhuizen bevindt zich een groot recreatiegebied, het Lage Bergse Bos en het Hoge Bergse Bos, met onder meer een golfbaan, een skihelling en een mountainbikeparcours. Deze gebieden liggen binnen het grondgebied van de voormalige gemeente Bergschenhoek en maken deel uit van het recreatiegebied De Rottemeren. De Rotte grenst aan de Rotterdamse wijk Molenlaankwartier; de wijk Ommoord ligt aan de andere kant van de rivier
Facta non verba.
- Ineke61
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2354
- Lid geworden op: 01 apr 2006, 18:05
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 15.050
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 12
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Skechers
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Spijkenisse
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Weer wat geleerdEd schreef:Er valt veel te vertellen over de mooiste stad van het land.Rob Mans schreef:Rotte is wel degelijk een plaats, naast dat het ook een water betreftIneke61 schreef:Het bordje "Rotte" is de naam van het water waar je langs liep, geen plaatsje. Rotterdam ontleent zijn naam aan de Rotte, dat dan weer welRob Mans schreef:Vandaag de vijfde RS ’80 Winterserietocht vanuit Bleiswijk gelopen. Een leuke polder en dijkentocht van parkoersbouwster Ineke Gerritsjans. De 25 km route langs de vele waterplassen die het gebied rijk is, Rottemeren, Zuidplas en Zevenhuizerplas. De plaatsnaamborden Bleiswijk, Zevenhuizen, Bergschenhoek, Rotte en Rotterdam worden gepasseerd. Op sommige plekken was het door bevriezing afgelopen nacht nog verraderlijk glad. De twee kleine regenbuitjes onderweg niet noemenswaardig. Twee rustposten, de eerste in het Dorpshuis van Zevenhuizen voor een koffie. Na een klein lusje de tweede bij een sportcentrum in dezelfde plaats voor een lekker broodje! De opkomst van 357 wandelaars viel enigszins tegen wat absoluut niet aan de tocht heeft gelegen. Over 4 weken op 13 januari de zesde RandstadSerietocht 2017/2018 vanuit Scheveningen. Tot dan!Het is een buurtschap met een woonkern van een aantal villa's.
Wikipedia....Rotte is een woonkern van de Nederlandse gemeente Lansingerland, bestaande uit een aantal woningen en villa's langs de rivier de Rotte. Achter deze woonhuizen bevindt zich een groot recreatiegebied, het Lage Bergse Bos en het Hoge Bergse Bos, met onder meer een golfbaan, een skihelling en een mountainbikeparcours. Deze gebieden liggen binnen het grondgebied van de voormalige gemeente Bergschenhoek en maken deel uit van het recreatiegebied De Rottemeren. De Rotte grenst aan de Rotterdamse wijk Molenlaankwartier; de wijk Ommoord ligt aan de andere kant van de rivier
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
Neem eens een kijkje op mijn wandelblog:
http://www.wandel-de-wandel.blogspot.com
- longfield
- W4W Expert

- Berichten: 470
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
- Locatie: Beverwijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De 30 km Linschoten - Oudewater - Hekendorp - Papekop - Linschoten. Een leuke tocht met heel veel lange rechte stukken, de routebeschrijving paste op 1 a4-tje ! Tegen het einde was ik er wel klaar mee, maar gelukkig was er toen de afleiding van de hardlopers van de Linschoten loop.
If you can dream it, you can do it!
- postmuts
- W4W WalkKING

- Berichten: 1199
- Lid geworden op: 01 okt 2010, 19:37
- Leeftijd: 62
- Afstand 2025: niet
- Loopnummer 2025: niet
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 2
- Volgende wandeltocht: ??....niet meer
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Van alles
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Hippolytushoef
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
In een deel van Hippolytushoef achter een kar vol met kaartjes
ben er nuklaar mee,
Letterlijk en figuurlijk
Letterlijk en figuurlijk
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Sagambiara Walk in Putten. 20 km survival a la WS’78, dus veel modderige bospaden (de bossen met gewone bomen), ongelijke bospaden met zacht tapijt (naaldbomen) over omgevallen bomen klimmen bospaden, compleet verzopen bospaden dus paar honderd meter door het bos struinen. En dat alles-in-één bosrijke omgeving met heul, veel bomen en 2 kleine heideveldjes en een temperatuur van 10 graden, dus al snel de jas uit en in de kersttrui gelopen.
Knieën hebben zich goed gehouden (hoewel de nee knie beter dan de oude) en de voeten ook. Wat dat betreft had ik ook 25 of 30 km kunnen lopen. Nu was ik blij dat ik na 3 uur (met 2 rusten!) de 20 km gehad had. Ik was helemaal klaar met die bossen en bomen en helaas weinig volgelgeluiden. Ik kan me nu al verheugen op de ongetwijfeld weidsere uitzichten in het grensgebied Groningen / Friesland van a.s. Vrijdag. En zelfs 15 km Amsterdam (light Walk ) vind ik beter.
Knieën hebben zich goed gehouden (hoewel de nee knie beter dan de oude) en de voeten ook. Wat dat betreft had ik ook 25 of 30 km kunnen lopen. Nu was ik blij dat ik na 3 uur (met 2 rusten!) de 20 km gehad had. Ik was helemaal klaar met die bossen en bomen en helaas weinig volgelgeluiden. Ik kan me nu al verheugen op de ongetwijfeld weidsere uitzichten in het grensgebied Groningen / Friesland van a.s. Vrijdag. En zelfs 15 km Amsterdam (light Walk ) vind ik beter.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- longfield
- W4W Expert

- Berichten: 470
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
- Locatie: Beverwijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vanmorgen eerst naar Castricum om daar de kerst wandeltocht te lopen, 20 km. De eerste rust na 5,5 km bij Geversduin overgeslagen maar bij de 2e maal, ong. op 10 km genoten van een lekkere cappuccino. Hierna door voor de laatste 10 km. De laatste rust bij de Oude Keuken ook aan me voorbij laten gaan. Was een heerlijke wandeling met de nodige zonneschijn en een enkele spat regen.
Hierna even naar huis, wat gegeten, om vervolgens naar Amsterdam te gaan voor het Light Festival. Daar ook nog een rondje van zo'n 15 km gewandeld. Was gezellig druk in de stad, de objecten van het Light Festival vond ik enigzins tegenvallen.
Hierna even naar huis, wat gegeten, om vervolgens naar Amsterdam te gaan voor het Light Festival. Daar ook nog een rondje van zo'n 15 km gewandeld. Was gezellig druk in de stad, de objecten van het Light Festival vond ik enigzins tegenvallen.
If you can dream it, you can do it!
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Jammer dat de lichtobjecten trgenvielen. Vond ik vorig jaar al en het lijkt wel ieder jaar minder te worden.. Ik ga het de eerste vrijdag van januari bekijken.