Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2993
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Boktwee schreef:Vandaag weer eens 30 km bij OLAT een winterserie tocht mee gelopen. Verslag staat op de plaats waar het hoort, je kunt hier klikken als je het wilt lezen.
:clap:
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Cobie
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Berichten: 646
Lid geworden op: 20 nov 2014, 16:59
Leeftijd: 65
Afstand 2025: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Locatie: Den Haag

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cobie »

Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Cobie schreef:
Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Altijd leuk, Cobie! :y:
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Leuk!!
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Helaas ging de geplande tocht op zondag (Wandeltocht Lindese Molen in Vorden o) voor mij niet door. Op zaterdag naar Pa en daar boodschappen en klusjes gedaan. Kwam laat in de avond een SMS noodkreet binnen van Utrechtse zoon + vriendin => beiden na de laatste voorstelling van vrijdagavond nog thuis gekomen en daarna ingestort (hadden al griep maar heel eigenwijs zich op de been gehouden ivm de nog te komen voorstellingen) en wilden nu graag weten hoe ze zo snel mogelijk weer op de been waren. Dus zondag naar Utrecht ipv naar Linden en daar het een en ander opgeruimd/ soep klaargemaakt/ boodschappen gedaan en een verbod/advies om in ieder geval tot woensdag alle afspraken af te zeggen en het liefst de hele week. Ze hadden nu in ieder geval de nodige spullen in huis om zonder veel moeite regelmatig iets te kunnen eten en drinken en verder veel slapen en bij tanken.
Daarna door naar huis waar ik eind van de middag aankwam. Bleek poes ook "ziek" te zijn geweest en had gespuugd. dus gelijk thuis ook maar aan de gang gegaan en opgeruimt / schoongemaakt/ boodschappen opgeborgen (had ook voor mezelf het nodige ingeslagen) en vandaag was het helaas hier geen wandelweer. dus nu is het hele huis weer schoon en de was hangt. Maar sinds Egmond nog geen km georganiseerd gewandeld (gelukkig wel de nodige km's met woon-werk verkeer en boodschappen halen).
Ach wie weet...volgende week?
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3779
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Cobie schreef:
Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Gezellig :y:
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Jeltsje schreef:
Cobie schreef:
Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Gezellig :y:
Ik ben om :rofl:
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Cobie schreef:
Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?

Die kant ken ik al. Idd ook erg mooi. En als de datum mij uitkomt doe ik graag mee'
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet! ;-)
Gebruikersavatar
footloose
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1298
Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
Leeftijd: 64
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: Betuwetocht
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: Lochem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door footloose »

Sammie6306 schreef:Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet! ;-)
Je MOET niets toch Aike? ;-)
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

footloose schreef:
Sammie6306 schreef:Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet! ;-)
Je MOET niets toch Aike? ;-)
Wel als ik mijn wandelconditie weer beter wil krijgen. De laatste 2 km van gisteren voelden even zwaar als de laatste 2 van de Dodentocht (nou Ja, bijna dan). ;)
Gebruikersavatar
liesie73
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 912
Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
Leeftijd: 53
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: ergens in Drenthe

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door liesie73 »

Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?

https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Gebruikersavatar
footloose
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1298
Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
Leeftijd: 64
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: Betuwetocht
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: Lochem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door footloose »

liesie73 schreef:Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?

https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html
Wat een leuk verhaal. Helemaal niet erg dat je er laat mee bent, het is een fijne herinnering, weer even terug in Egmond!
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

liesie73 schreef:Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?

https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html

Ik zat te twijfelen om mijn verslag og te schrijven, maar vond het te laat. Hihi. Misschien doe ik hrt dit weekend alsnog. Nu jouw verhaal lezen.
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Leuk verslag en leuke fotos Louise. Kleine aanvulling: de ponys in het duingebied op je fotos zijn geen Koniks maar Dartmoor ponys. De eerste komt oorspronkelijk uit Polen, de 2e ut Engeland.

En vraagje aan de Egmonders: wie wilt mij de groepsfoto van de 1e dag bij de 1e rust doorsturen? Eentje is wel genoeg. ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”