weer een leuke album van gemaakt samenTruitje schreef:Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de laatste tocht van de winterserie daar gelopen. Het was weer een mooie tocht, met lekker wandelweer. De route ging weer langs heel wat bekende plekjes. Voor de foto's, klik hier
https://myalbum.com/album/dTiL4GsHej0M
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2993
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus kan dankzij het ov pas rond 10 uur starten, en ja dan zijn de meeste andere wandelaars allang op padCornelia schreef:Bertus loopt altijd in de achterhoede en daar is het nooit druk.Friso schreef:Zeker mooie tocht. Was niet heel druk...Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de laatste tocht van de winterserie daar gelopen. Het was weer een mooie tocht, met lekker wandelweer. De route ging weer langs heel wat bekende plekjes. Voor de foto's, klik hier
https://myalbum.com/album/dTiL4GsHej0M
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Eindelijk is het gelukt om de foto's die Bertus afgelopen zondag in Ooij gemaakt in te plakken. Het was een tocht die langs bekende plekken ging, maar ja, zoveel mogelijkheden hebben ze daar ook niet. Bertus is net als vorige keren van het station in Nijmegen naar de start in Ooij gelopen (ongeveer 8km), en na afloop ook weer terug. Daarvan zijn dus ook een paar foto's te zien. Inclusief een groep wielrenners die hij op bijna dezelfde plek op de foto zette als vorig jaar. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/145bydpF13pO
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Aangezien er geen leuke wandeltochten in de buurt waren, en Bertus toch wat kilometers wilde maken, heeft hij gisteren een eigen tochtje gelopen. Ondanks de koude wind, die hij tijdens de hele heenweg tegen had. Zijn route ging van Nijmegen Centraal Station naar Kranenburg in Duitsland. Daar had hij even een rust en heeft hij meteen wat boodschappen gedaan. Op de terugweg was het kouder, maar had hij gelukkig de wind in de rug. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/LqdBeTVIQnf9
- longfield
- W4W Expert

- Berichten: 470
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
- Locatie: Beverwijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De Gooise Lente tocht van de Verbinding vanuit Ankeveen 33 km.
If you can dream it, you can do it!
-
Annet
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 308
- Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
- Leeftijd: 60+
- Kilometers gelopen: 10.005
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
- Mood: Gewoon
- Locatie: Apeldoorn
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Truitje schreef:Aangezien er geen leuke wandeltochten in de buurt waren, en Bertus toch wat kilometers wilde maken, heeft hij gisteren een eigen tochtje gelopen. Ondanks de koude wind, die hij tijdens de hele heenweg tegen had. Zijn route ging van Nijmegen Centraal Station naar Kranenburg in Duitsland. Daar had hij even een rust en heeft hij meteen wat boodschappen gedaan. Op de terugweg was het kouder, maar had hij gelukkig de wind in de rug. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/LqdBeTVIQnf9
Mijn complimenten aan Bertus om - ondanks die ijzige kou - toch een behoorlijk tocht te gaan lopen en weer mooie foto's te maken. Jij hoeft je nadien ook niet te vervelen Trudy.
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2269
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Almelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren in het buurtschap Archem een mooie ronde gemaakt, deels langs de Regge. Het was koud, de wind behoorlijk en de gevoelstemperatuur daardoor nog wat lager. Maar de zon maakt ook wel veel goed. En het landschap ook: prachtige omgeving. In totaal toch 15 km gewandeld, dat was met die kou ook wel genoeg!
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Berichten: 1905
- Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
- Locatie: Hoogeveen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen zaterdag de route van de 30 en 40 kilometer van de Hoogeveensche Keientocht voorgelopen.
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.
Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting
Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.
Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting
Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)
- footloose
- W4W WalkKING

- Berichten: 1298
- Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Lochem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ben ik nou gek? 30+40 is toch 70 en niet 20?Berend-Botje schreef:Afgelopen zaterdag de route van de 30 en 40 kilometer van de Hoogeveensche Keientocht voorgelopen.
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.
Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting
Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Berichten: 1905
- Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
- Locatie: Hoogeveen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Nee hoor je ben niet gek, ik ben niet duidelijk:footloose schreef:Ben ik nou gek? 30+40 is toch 70 en niet 20?Berend-Botje schreef:Afgelopen zaterdag de route van de 30 en 40 kilometer van de Hoogeveensche Keientocht voorgelopen.
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.
Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting
Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)
het ging om de lusjes voor de 30 en 40km, dus 2x een lusje van 10km
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Marko schreef:Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.
Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor!
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3779
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Hij heeft vakantiefhd schreef:Marko schreef:Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.
Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor!![]()
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Verslag volgt (hopelijk) in het weekend.Jeltsje schreef:Hij heeft vakantiefhd schreef:Marko schreef:Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.
Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor!![]()
![]()
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2979
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Hopelijk heb je morgen beter weer dan dit "prutweer".Marko schreef: Verslag volgt (hopelijk) in het weekend.
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".
't Is niet koud: 10° Celsius en al 10mm in de regenmeter.