Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2993
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de laatste tocht van de winterserie daar gelopen. Het was weer een mooie tocht, met lekker wandelweer. De route ging weer langs heel wat bekende plekjes. Voor de foto's, klik hier
https://myalbum.com/album/dTiL4GsHej0M
weer een leuke album van gemaakt samen :clap: :hai:
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Cornelia schreef:
Friso schreef:
Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de laatste tocht van de winterserie daar gelopen. Het was weer een mooie tocht, met lekker wandelweer. De route ging weer langs heel wat bekende plekjes. Voor de foto's, klik hier
https://myalbum.com/album/dTiL4GsHej0M
Zeker mooie tocht. Was niet heel druk...
Bertus loopt altijd in de achterhoede en daar is het nooit druk.
Bertus kan dankzij het ov pas rond 10 uur starten, en ja dan zijn de meeste andere wandelaars allang op pad ;-)
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Eindelijk is het gelukt om de foto's die Bertus afgelopen zondag in Ooij gemaakt in te plakken. Het was een tocht die langs bekende plekken ging, maar ja, zoveel mogelijkheden hebben ze daar ook niet. Bertus is net als vorige keren van het station in Nijmegen naar de start in Ooij gelopen (ongeveer 8km), en na afloop ook weer terug. Daarvan zijn dus ook een paar foto's te zien. Inclusief een groep wielrenners die hij op bijna dezelfde plek op de foto zette als vorig jaar. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/145bydpF13pO
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Aangezien er geen leuke wandeltochten in de buurt waren, en Bertus toch wat kilometers wilde maken, heeft hij gisteren een eigen tochtje gelopen. Ondanks de koude wind, die hij tijdens de hele heenweg tegen had. Zijn route ging van Nijmegen Centraal Station naar Kranenburg in Duitsland. Daar had hij even een rust en heeft hij meteen wat boodschappen gedaan. Op de terugweg was het kouder, maar had hij gelukkig de wind in de rug. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/LqdBeTVIQnf9
Gebruikersavatar
longfield
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 470
Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
Leeftijd: 59
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 30+
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 4
Aantal 11 steden gelopen: 5
Merk wandelschoenen: wisselend
Locatie: Beverwijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door longfield »

De Gooise Lente tocht van de Verbinding vanuit Ankeveen 33 km.
If you can dream it, you can do it!
Annet
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Annet »

Truitje schreef:Aangezien er geen leuke wandeltochten in de buurt waren, en Bertus toch wat kilometers wilde maken, heeft hij gisteren een eigen tochtje gelopen. Ondanks de koude wind, die hij tijdens de hele heenweg tegen had. Zijn route ging van Nijmegen Centraal Station naar Kranenburg in Duitsland. Daar had hij even een rust en heeft hij meteen wat boodschappen gedaan. Op de terugweg was het kouder, maar had hij gelukkig de wind in de rug. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/LqdBeTVIQnf9

Mijn complimenten aan Bertus om - ondanks die ijzige kou - toch een behoorlijk tocht te gaan lopen en weer mooie foto's te maken. Jij hoeft je nadien ook niet te vervelen Trudy.
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Gisteren in het buurtschap Archem een mooie ronde gemaakt, deels langs de Regge. Het was koud, de wind behoorlijk en de gevoelstemperatuur daardoor nog wat lager. Maar de zon maakt ook wel veel goed. En het landschap ook: prachtige omgeving. In totaal toch 15 km gewandeld, dat was met die kou ook wel genoeg!
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1905
Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij
Locatie: Hoogeveen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Berend-Botje »

Afgelopen zaterdag de route van de 30 en 40 kilometer van de Hoogeveensche Keientocht voorgelopen.
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.

Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting

Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)
Gebruikersavatar
footloose
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1298
Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
Leeftijd: 64
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 8
Volgende wandeltocht: Betuwetocht
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: Lochem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door footloose »

Berend-Botje schreef:Afgelopen zaterdag de route van de 30 en 40 kilometer van de Hoogeveensche Keientocht voorgelopen.
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.

Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting

Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)
Ben ik nou gek? 30+40 is toch 70 en niet 20?
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1905
Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij
Locatie: Hoogeveen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Berend-Botje »

footloose schreef:
Berend-Botje schreef:Afgelopen zaterdag de route van de 30 en 40 kilometer van de Hoogeveensche Keientocht voorgelopen.
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.

Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting

Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)
Ben ik nou gek? 30+40 is toch 70 en niet 20?
Nee hoor je ben niet gek, ik ben niet duidelijk:
het ging om de lusjes voor de 30 en 40km, dus 2x een lusje van 10km :marche:
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Marko schreef:Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.

Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3779
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

fhd schreef:
Marko schreef:Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.

Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%
Hij heeft vakantie :P :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Jeltsje schreef:
fhd schreef:
Marko schreef:Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.

Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%
Hij heeft vakantie :P :mrgreen:
Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2979
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Marko schreef: Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".
Hopelijk heb je morgen beter weer dan dit "prutweer". :=
't Is niet koud: 10° Celsius en al 10mm in de regenmeter.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”