Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Fien schreef:Gisteren een heerlijke wandeldag gehad met Sylvia en Martin. Route: Amsterdam, met de pont over naar Noord. Daar richting . Nieuwendam. In Nieuwendam koffiepauze bij cafe Het Sluisje. Dan verder naar Schellingwoude, Durgerdam, Uitdam. Onderweg prachtige vergezichten over het IJsselmeer (rechts) en Kinselmeer (links). Het was broeierig weer, bijna windstil, daardoor zelfs op de dijk erg warm om te lopen. In Uitdam is een restaurant bij een bungalowpark, maar op dinsdag helaas gesloten. Dan maar doorlopen na een korte drinkpauze, richting Marken. Op Marken met de boot overgestoken naar Volendam. Deze tocht hadden wij drieen een paar jaar geleden al gemaakt, maar toen hadden we regen. Nu was het beter te doen. We hebben in elk geval dijk-training gehad. Klaar voor de Afsluitdijk!
Het was inderdaad een heerlijke wandeldag zo met elkaar, met ook nog een smakelijke afsluiting in Volendam.
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Marko schreef:
Fien schreef:Gisteren een heerlijke wandeldag gehad met Sylvia en Martin. Route: Amsterdam, met de pont over naar Noord. Daar richting . Nieuwendam. In Nieuwendam koffiepauze bij cafe Het Sluisje. Dan verder naar Schellingwoude, Durgerdam, Uitdam. Onderweg prachtige vergezichten over het IJsselmeer (rechts) en Kinselmeer (links). Het was broeierig weer, bijna windstil, daardoor zelfs op de dijk erg warm om te lopen. In Uitdam is een restaurant bij een bungalowpark, maar op dinsdag helaas gesloten. Dan maar doorlopen na een korte drinkpauze, richting Marken. Op Marken met de boot overgestoken naar Volendam. Deze tocht hadden wij drieen een paar jaar geleden al gemaakt, maar toen hadden we regen. Nu was het beter te doen. We hebben in elk geval dijk-training gehad. Klaar voor de Afsluitdijk!
Het was inderdaad een heerlijke wandeldag zo met elkaar, met ook nog een smakelijke afsluiting in Volendam.
Laat me raden: kibbeling?!
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Cornelia schreef:
Marko schreef:
Fien schreef:Gisteren een heerlijke wandeldag gehad met Sylvia en Martin. Route: Amsterdam, met de pont over naar Noord. Daar richting . Nieuwendam. In Nieuwendam koffiepauze bij cafe Het Sluisje. Dan verder naar Schellingwoude, Durgerdam, Uitdam. Onderweg prachtige vergezichten over het IJsselmeer (rechts) en Kinselmeer (links). Het was broeierig weer, bijna windstil, daardoor zelfs op de dijk erg warm om te lopen. In Uitdam is een restaurant bij een bungalowpark, maar op dinsdag helaas gesloten. Dan maar doorlopen na een korte drinkpauze, richting Marken. Op Marken met de boot overgestoken naar Volendam. Deze tocht hadden wij drieen een paar jaar geleden al gemaakt, maar toen hadden we regen. Nu was het beter te doen. We hebben in elk geval dijk-training gehad. Klaar voor de Afsluitdijk!
Het was inderdaad een heerlijke wandeldag zo met elkaar, met ook nog een smakelijke afsluiting in Volendam.
Laat me raden: kibbeling?!
:y: (Met friet)
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Marko schreef:
Cornelia schreef:
Marko schreef:
Fien schreef:Gisteren een heerlijke wandeldag gehad met Sylvia en Martin. Route: Amsterdam, met de pont over naar Noord. Daar richting . Nieuwendam. In Nieuwendam koffiepauze bij cafe Het Sluisje. Dan verder naar Schellingwoude, Durgerdam, Uitdam. Onderweg prachtige vergezichten over het IJsselmeer (rechts) en Kinselmeer (links). Het was broeierig weer, bijna windstil, daardoor zelfs op de dijk erg warm om te lopen. In Uitdam is een restaurant bij een bungalowpark, maar op dinsdag helaas gesloten. Dan maar doorlopen na een korte drinkpauze, richting Marken. Op Marken met de boot overgestoken naar Volendam. Deze tocht hadden wij drieen een paar jaar geleden al gemaakt, maar toen hadden we regen. Nu was het beter te doen. We hebben in elk geval dijk-training gehad. Klaar voor de Afsluitdijk!
Het was inderdaad een heerlijke wandeldag zo met elkaar, met ook nog een smakelijke afsluiting in Volendam.
Laat me raden: kibbeling?!
:y: (Met friet)
Zo zo, dat doet maar.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Daphne78
W4W Freak
W4W Freak
Berichten: 59
Lid geworden op: 19 mei 2018, 19:44
Leeftijd: 44
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 100
Aantal N4D volbracht: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Daphne78 »

Vandaag de 30km Bos en Heidetocht in Afferden gelopen. Op de website stond dat de tocht speciaal voor de 4daagse lopers meer over het asfalt zou zijn, dit was dus de reden dat we hiervoor gekozen hebben, maar helaas.. het wacht echt vooral bospad, zandpad en kiezelpad. Een paar kleine heuvels en het was echt wel pittig. Wel een mooie omgeving tijdens een groot gedeelte maar ook een gedeelte waar gewoon echt geen eind aan kwam.
Op dit moment waren de rode mieren en ook bepaalde steekvliegen erg actief, gelukkig had een van de medelopers zo'n zuigertje bij die echt VEEL is gebruikt!
2 Van de 4 kinderen hadden het echt heel zwaar, een heeft nu een blauwe enkel (was nog niet blauw tijdens het lopen, maar een klein beetje dikker, we hadden een fysiotherapeute meelopen, enkel is nog gekoeld, maar thuis dus toch wat dikker geworden) maar iedereen heeft hem uitgelopen!
We hebben onze tijd genomen, we waren om 8 uur gestart en om half 5 waren we binnen, maar we hebben echt genoeg rust genomen (iets te veel zelfs, vooral de laatste pauze had eigenlijk korter gemogen).
Gebruikersavatar
Charlotte
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Berichten: 192
Lid geworden op: 13 okt 2013, 19:22
Leeftijd: 54
Kilometers gelopen: -
Aantal N4D volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: Schiedam

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Charlotte »

De Bruggentocht in Dordrecht. Een van de leukste tochten in Zuid-Holland.
Lekker afwisselend. Twee keer een rust bij mensen in de tuin. Erg gezellig.
Dit keer de 25 km gelopen. Dan kom je door het Perenlaantje.
https://www.natuurvereniging-ijsselmond ... i-ambacht/
Groeten van Charlotte

Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op één been.

Chinese spreuk
Gebruikersavatar
edwinvandeb
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 266
Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 0
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Locatie: Kerkdriel

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door edwinvandeb »

Afgelopen zaterdag 40km Braoiersloop. Andere route dan vorig jaar, deze keer vanuit Beneden Leeuwen richting Nijmegen. (Horssen, Batenburg, Appeltern).
Weer een geslaagde wandeling.
Gebruikersavatar
edwinvandeb
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 266
Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 0
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Locatie: Kerkdriel

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door edwinvandeb »

Heineken wandeldag 50km, ik had wel wat meer 50'ers verwacht. Het was rustig op de extra lussen.
Wel een mooie wandeling met gelukkig veel schaduwplaatsen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Afgelopen zaterdag was Bertus in Wijchen om daar de Kerkdorpentocht te lopen. De laatste trainingstocht voor Nijmegen. De foto's die hij die dag gemaakt heeft zijn hier te vinden: https://myalbum.com/album/M7YX3kYdvjE8
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

Truitje schreef:Afgelopen zaterdag was Bertus in Wijchen om daar de Kerkdorpentocht te lopen. De laatste trainingstocht voor Nijmegen. De foto's die hij die dag gemaakt heeft zijn hier te vinden: https://myalbum.com/album/M7YX3kYdvjE8
Het zijn weer mooie platen van een mij bekend parcours!
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1905
Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij
Locatie: Hoogeveen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Berend-Botje »

Aangezien er, volgens geen topic over is, zet ik het maar hier neer.
Gisteren en vandaag heerlijk aan de wandel geweest tijdens de 4daagse van Apeldoorn.

Vandaag in mijn beleving iets mooiere route dan gisteren. meer afwisseling.
Gisteren was het wel erg veel bos, vandaag stond het paleispark op het programma. Ook wel bos maar ook open stukken een een beetjes bebouwing (dus villaatjes kijken :) ) Maar goed het weer werkte prima mee, gisteren een paar buien die eigenlijk geen naam mochten hebben (al kon je er wel lekker nat van worden)
Vandaar een klein miezer buitje toen we net binnen waren.
Onderweg geen W4W-ers gespot, wel Marjanneke bij de start en finish en verder nog wat andere bekende wandelaars

Nu lekker even uitrusten van de eerste 2x20 (22,4 en 18,7) en morgen weer verder
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2993
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Boktwee schreef:
Wil1956 schreef:
Truitje schreef:Afgelopen zaterdag was Bertus in Wijchen om daar de Kerkdorpentocht te lopen. De laatste trainingstocht voor Nijmegen. De foto's die hij die dag gemaakt heeft zijn hier te vinden: https://myalbum.com/album/M7YX3kYdvjE8
Het zijn weer mooie platen van een mij bekend parcours!
Ik ben hier zaterdag niet geweest. Maar het parcours kwam mij ook zeer bekend voor: Dit is nagenoeg het zelfde parcours als van de Kastelentocht van Hemelvaartsdag. Da's niet creatief, maar aan de andere kant: het was toen erg mooi en volgens de foto's van Bertus dit keer ook!
dat klopt het was een gedeeltelijke kopie van de kastelen tocht hoorde ik van de posthoorn zelf
de route van zondag was net weer even anders als de zaterdag
het is weer een leuk en geslaagde foto album
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Annet
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Annet »

Truitje schreef:Afgelopen zaterdag was Bertus in Wijchen om daar de Kerkdorpentocht te lopen. De laatste trainingstocht voor Nijmegen. De foto's die hij die dag gemaakt heeft zijn hier te vinden: https://myalbum.com/album/M7YX3kYdvjE8

Weer genoten van de foto's, veel bekende plekken gezien. Volgens mij was het niet druk, heb het anders meegemaakt.
Gebruikersavatar
Joachim
W4W Freak
W4W Freak
Berichten: 58
Lid geworden op: 12 sep 2006, 15:30
Leeftijd: 54
Afstand 2025: Geen
Kilometers gelopen: Geen
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: North Face
Mood: Vrolijk
Locatie: Boekelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Joachim »

Gisteren ook Apeldoorn afgerond. Zesde keer de 30km. Nieuwe routes waren verbetering vond ik. Hoewel dag 4 hetzelfde was als anders. De motregen op dag 1 was voor mij heerlijk. Zelf had ik wat meer 'last' van het rulle zand maar dat heb je in Apeldoorn nou eenmaal. Ik vind deze vierdaagse echt puur genieten, je kunt eigen tempo lopen, iedereen is vrolijk en de organisatie is attent en goed geregeld.
Volgend jaar wil mijn zoon van 12 misschien meelopen, dan ga ik20km perdag doen of 12.

Berend-Botje schreef:Aangezien er, volgens geen topic over is, zet ik het maar hier neer.
Gisteren en vandaag heerlijk aan de wandel geweest tijdens de 4daagse van Apeldoorn.

Vandaag in mijn beleving iets mooiere route dan gisteren. meer afwisseling.
Gisteren was het wel erg veel bos, vandaag stond het paleispark op het programma. Ook wel bos maar ook open stukken een een beetjes bebouwing (dus villaatjes kijken :) ) Maar goed het weer werkte prima mee, gisteren een paar buien die eigenlijk geen naam mochten hebben (al kon je er wel lekker nat van worden)
Vandaar een klein miezer buitje toen we net binnen waren.
Onderweg geen W4W-ers gespot, wel Marjanneke bij de start en finish en verder nog wat andere bekende wandelaars

Nu lekker even uitrusten van de eerste 2x20 (22,4 en 18,7) en morgen weer verder
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2981
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Gefeliciteerd Joachim, eindelijk eens een droge "Apeldoornse".
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”