In dat geval is het wel heeeeeeel ver buiten de bebouwde kom van Pijnacker.fhd schreef:Zou het kunnen dat ik helemaal in het zuidelijkste puntje heb gelopen? Ik zag op de routekaart die bij deze tocht hoort dat dit wel mogelijk is. Over het park had je het helemaal bij het juiste eind.
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer een WS78 tocht gelopen. De pittige Duivelsberg en Ooijpoldertocht vanuit Nijmegen-Lent. Het was heel veel heuveltje op, heuveltje af, en trappetje op en trappetje af. Het was dus een pittige, maar ook mooie tocht die weer heel wat foto's opgeleverd heeft. Het album is dus niet bepaald dun geworden zal ik maar zeggen, voor de nieuwsgierige aagjes, klik hier: https://myalbum.com/album/7Su2ASwhA3dx
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6979
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Het waren er zeker veel maar wat een mooie foto's weer.Truitje schreef:Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer een WS78 tocht gelopen. De pittige Duivelsberg en Ooijpoldertocht vanuit Nijmegen-Lent. Het was heel veel heuveltje op, heuveltje af, en trappetje op en trappetje af. Het was dus een pittige, maar ook mooie tocht die weer heel wat foto's opgeleverd heeft. Het album is dus niet bepaald dun geworden zal ik maar zeggen, voor de nieuwsgierige aagjes, klik hier: https://myalbum.com/album/7Su2ASwhA3dx
Ik zie zo nu en dan een bordje van de walk of Wisdom.
Ook herken ik stukjes van de wandeling die Martin, Jannie en ik met Anke gelopen heb vanuit Ooij.
En die Duivelsberg is echt een duivel.
Laatst gewijzigd door Cornelia op 12 feb 2019, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
weer genieten van de foto's reportageCornelia schreef:Het waren er zeker veel maar wat een mooie foto's weer.Truitje schreef:Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer een WS78 tocht gelopen. De pittige Duivelsberg en Ooijpoldertocht vanuit Nijmegen-Lent. Het was heel veel heuveltje op, heuveltje af, en trappetje op en trappetje af. Het was dus een pittige, maar ook mooie tocht die weer heel wat foto's opgeleverd heeft. Het album is dus niet bepaald dun geworden zal ik maar zeggen, voor de nieuwsgierige aagjes, klik hier: https://myalbum.com/album/7Su2ASwhA3dx
Ik zie zo nu en dan een bordje van de walk of Wisdom.
Ook herk3n ik stukjes van de wandeling die Martin, Jannie en ik met Anke gelopen heb vanuit Ooij.
En die Duivelsberg is echt een duivel.
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Toon
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 237
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 14:53
- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 1357
- Kilometers gelopen: 66000
- Aantal N4D volbracht: 51¼
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Aldi/Lidl
- Locatie: Huissen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mijn vrouw en ik hebben daar ook gelopen (zoals je op de foto's gezien heb) maar dan 20 km. De harde wind langs de Waal en vooral op de Waalbrug maakte deze mooie tocht wel veel zwaarder.Truitje schreef:Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer een WS78 tocht gelopen. De pittige Duivelsberg en Ooijpoldertocht vanuit Nijmegen-Lent. Het was heel veel heuveltje op, heuveltje af, en trappetje op en trappetje af. Het was dus een pittige, maar ook mooie tocht die weer heel wat foto's opgeleverd heeft. Het album is dus niet bepaald dun geworden zal ik maar zeggen, voor de nieuwsgierige aagjes, klik hier: https://myalbum.com/album/7Su2ASwhA3dx
4daagse lopen is geen kunst maar een gunst.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooie foto-serie Trudy met heel veel herkenningspunten voor mij. Ik ken daar bijna ieder paadje. Binnenkort loop ik weer in die omgeving met het Romeinse Limespad.
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
in natuur poort st Anthonis
prachtig gebied met enorme wisseling aan natuur en wild
weer een prachtige 16 km op de teller met een gebroken pols
prachtig gebied met enorme wisseling aan natuur en wild
weer een prachtige 16 km op de teller met een gebroken pols
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen zaterdag was Bertus in de omgeving van Nijkerk te vinden. Hij liep namelijk net als 657 de WS78 wandeltocht aldaar. Mooie tocht, mooi weer, en ja dan krijg je vanzelf weer heel wat foto's. Ik heb de mooiste en/of leukste voor jullie uitgezocht. Kijk maar hier: https://myalbum.com/album/qBWpqLlKe1t5
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
geen wandel tocht vandaag
maar wel een heerlijke dag dierentuin blijdorp
maar wel een heerlijke dag dierentuin blijdorp
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Hé leuk!joyke schreef: geen wandel tocht vandaag
maar wel een heerlijke dag dierentuin blijdorp
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
ja zag de kruitvat aanbieding en heb de beschikking over de auto dus dacht ga er even lekker tussen uit heb heerlijk genotenMarko schreef:Hé leuk!joyke schreef: geen wandel tocht vandaag
maar wel een heerlijke dag dierentuin blijdorp
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen zaterdag heeft Bertus in Bennekom de Dorretakkentocht gelopen. Jammer genoeg viel deze keer de tocht een beetje tegen. Veel verharde rechte paden, en ook als ze niet verhard waren, dan gingen ze toch rechtdoor. Dat was wel jammer, wat het kan zo veel anders in dat gebied. Maar goed, hij heeft natuurlijk weer foto's gemaakt, en het album is hier te zien: https://myalbum.com/album/hahAyHyNI8ca
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Na de zaterdag in Bennekom heeft Bertus zondag in Wijchen gelopen. Het was voor hem de 4de en laatste keer dat hij dit seizoen liep. Omdat hij later op de dag nog afspraken had heeft hij deze keer maar 10km gelopen. Dat was wel weer leuk, want nu heeft hij een route gelopen die voor hem een groot gedeelte onbekend was. Voor mij was het wel een wereld van herkenning toen ik zijn foto's zag. Over foto's gesproken, kijk hier maar: https://myalbum.com/album/E5vLgubnsY17
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Weer een mooie serieTruitje schreef:Na de zaterdag in Bennekom heeft Bertus zondag in Wijchen gelopen. Het was voor hem de 4de en laatste keer dat hij dit seizoen liep. Omdat hij later op de dag nog afspraken had heeft hij deze keer maar 10km gelopen. Dat was wel weer leuk, want nu heeft hij een route gelopen die voor hem een groot gedeelte onbekend was. Voor mij was het wel een wereld van herkenning toen ik zijn foto's zag. Over foto's gesproken, kijk hier maar: https://myalbum.com/album/E5vLgubnsY17
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Berichten: 1905
- Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
- Locatie: Hoogeveen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag een stuk van het Grebbeliniepad gelopen.
Spakenburg - Amersfoort (A28)
Voordeel dat ik geen 30kilo weeg, had behoorlijk moeite om op de weg te blijven, vooral het eerste stuk door de polder en langs de Eem.
Heerlijk uit kunnen waaien.
Voordeel dat ik hier de omgeving ken, want als je moet vertrouwen op de markering kom je aardig aan het dwalen.
Echt heel minimaal voorzien van de groen-blauwe stickers.
Pas langs de Eem ook wat kunnen ontdekken wat ik in verband kon brengen met de linie,
Maar goed ik heb mn kilometers weer gemaakt, volgende week verder.
Spakenburg - Amersfoort (A28)
Voordeel dat ik geen 30kilo weeg, had behoorlijk moeite om op de weg te blijven, vooral het eerste stuk door de polder en langs de Eem.
Heerlijk uit kunnen waaien.
Voordeel dat ik hier de omgeving ken, want als je moet vertrouwen op de markering kom je aardig aan het dwalen.
Echt heel minimaal voorzien van de groen-blauwe stickers.
Pas langs de Eem ook wat kunnen ontdekken wat ik in verband kon brengen met de linie,
Maar goed ik heb mn kilometers weer gemaakt, volgende week verder.