Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Marjanneke
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 394
Lid geworden op: 15 aug 2006, 17:47
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marjanneke »

fhd schreef: Inmiddels was de finish bereikt en waren er nog een paar belegde broodjes over. De soep (Waar ik juist naar uitkeek!) was op en er was alleen nog wat water of melk die (te) lang uit de koelkast stond. .
Kan het zijn dat we elkaar tegengekomen zijn? Jij en 2 mannen haalden mij in op het industrieterrein bij Apeldoorn en toen liepen we te ver door? We waren net op tijd bij de rustpost na het viaduct die om 6 uur zou sluiten.

Ik was namelijk ook laat voor het ontbijt, de soep was net op... >:)
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2702
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Haha, ja, dat was ik! Jammer dat bij jou de soep ook al op was, je was volgens mij een stuk eerder op 40km dan ik. Weet je nog hoelaat jij er was?

En balen dat je zo verkeerd bent gelopen en niet de volle 80 hebt kunnen lopen.
Marjanneke
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 394
Lid geworden op: 15 aug 2006, 17:47
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marjanneke »

fhd schreef:Haha, ja, dat was ik! Jammer dat bij jou de soep ook al op was, je was volgens mij een stuk eerder op 40km dan ik. Weet je nog hoelaat jij er was?

En balen dat je zo verkeerd bent gelopen en niet de volle 80 hebt kunnen lopen.
Ik was er om precies 7 uur! Dus toen zag je nog mensen soep eten, terwijl ik niet meer kreeg... >:) >:) >:)

Ja, vet balen van die 80km. Achteraf bekeken had ik na de officiële sluitingstijd van die verzorgingspost nog wel door kunnen lopen. Maar alsnog was het dan de vraag geweest of ik het had gehaald... :roll:
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2702
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Terwijl Bertus had gevraagd tot hoelaat je kon ontbijten en dat was tot kwart over zeven. Nouja, gelukkig hadden ze nog wel broodjes.
Marjanneke
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 394
Lid geworden op: 15 aug 2006, 17:47
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marjanneke »

fhd schreef:Terwijl Bertus had gevraagd tot hoelaat je kon ontbijten en dat was tot kwart over zeven. Nouja, gelukkig hadden ze nog wel broodjes.
Ja, zeg, stel je voor dat die ook op waren... :ugeek:
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Ik dacht toch echt dat ik hier al de melding geplaatst had, maar niet dus. Hier komt ie:

Afgelopen vrijdag en zaterdag heeft Bertus in Klarenbeek de Vierde Dorpentocht gelopen bij de WS78. Deze keer niet 80 km, maar omdat hij die week 60 was geworden leek het hem leuk om 60 km te lopen. Het was lekker wandelweer, maar hij vond het wel jammer dat er aardig wat heen en weer stukken inzaten. Het is natuurlijk niet altijd te vermijden, dat snappen we, maar zo veel is toch wel jammer. Voor de foto's neem hier maar een kijkje: https://myalbum.com/album/6fU6AbE8LSFE
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Al 2 dagen met de trein naar het werk. Dat betekend aan woon-werk verkeer een klein 5 km per dag. Niet veel op zich, maar genoeg om te merken dat lopen nog steeds gaat. Wel pijnlijk in het begin, maar naarmate ik langer (en vaker) loop beter te handelen en geen neiging om scheef te lopen. Dus maar even wat meer looptijd inplannen.
Met een beetje mazzel......
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Cobie
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Berichten: 646
Lid geworden op: 20 nov 2014, 16:59
Leeftijd: 65
Afstand 2025: 4x50
Kilometers gelopen: zat
Aantal N4D volbracht: 14
Kennedymarsen volbracht: 7
Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
Locatie: Den Haag

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cobie »

Truitje schreef:Ik dacht toch echt dat ik hier al de melding geplaatst had, maar niet dus. Hier komt ie:

Afgelopen vrijdag en zaterdag heeft Bertus in Klarenbeek de Vierde Dorpentocht gelopen bij de WS78. Deze keer niet 80 km, maar omdat hij die week 60 was geworden leek het hem leuk om 60 km te lopen. Het was lekker wandelweer, maar hij vond het wel jammer dat er aardig wat heen en weer stukken inzaten. Het is natuurlijk niet altijd te vermijden, dat snappen we, maar zo veel is toch wel jammer. Voor de foto's neem hier maar een kijkje: https://myalbum.com/album/6fU6AbE8LSFE
Wat toevallig dat deze tocht precies gelijk viel met een gemeentelijke herindeling!
In het begin van de tocht ligt Klarenbeek nog in de gemeente Voorst en aan het einde van de tocht in de gemeente Apeldoorn ..... :D
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2702
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Haha, wat grappig Cobie, dar wist ik niet!

En Trudy: je had het alleen op Facebook geplaatst. Ik ga gauw je fotos kijken, hij vond mij erg fotogeniek geloof ik...
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6972
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Heerlijk gewandeld vanuit Wijk aan zee.
In het begin al meteen een paar stevige duinen beklommen en dat was ook het zwaarste stuk.
In m'n gedachte speelde wel dat niet alle 20 km. zo zouden zijn want sinds een fietsrondje van 15 km ., vorige maand, last van de linker knie.
Tussen de bomen en in de duinen weinig last van de wind.
Wat meer op de vlakte, richting Heemskerk, was het tegen wind toch wel fris maar de zon deed goed z'n best om het aangenaam te hebben.
Bij de splitsing met de 15 km. toch gekozen voor de 20 km., de koffie lonkte op nog zo'n half uurtje lopen.
De cappuccino was helaas meer (koude) melk dan koffie dus die was heel snel naar binnen gewerkt.
Toch genoeg rust genomen om een pijnstiller (met ontstekingremmer) in te laten werken.
Weer rustig opstarten met een rondje over de camping (Geversduin) waar velen de boel zomerklaar aan het maken waren.
Na wat zigzaggen over bos en zandpaadjes en het aller vervelendste klinkerpad van NH te hebben overleefd kwamen we weer aan bij Heliomare.
Heerlijk buiten gespeeld, de knie heeft het goed overleefd nu nog die pijn uit m'n voeten krijgen.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
longfield
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 470
Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
Leeftijd: 59
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 30+
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 4
Aantal 11 steden gelopen: 5
Merk wandelschoenen: wisselend
Locatie: Beverwijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door longfield »

De 38e Bos- duin- en strandtocht Castricum van S.V. de LAT. Gekozen voor de 40 km omdat ik om 17.00 uur nog mag werken. Vandaar ook aardig het tempo erin gehouden en minimaal gerust, start 7.00 uur binnen 13.55 uur.
Blij dat ik wel geweest ben omdat dit wellicht de laatste editie was van deze tocht.
If you can dream it, you can do it!
Gebruikersavatar
Ronald1947
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Berichten: 143
Lid geworden op: 09 jul 2016, 09:37
Leeftijd: 77
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 19300
Aantal N4D volbracht: 24
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Ronald1947 »

25 km bij de Dik Tromwandeltocht in Hoofddorp gelopen. Prima route en prima weer.
Met vriendelijke groet,
Ronald
Gebruikersavatar
julia55
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 382
Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 40.000
Aantal N4D volbracht: 37
Volgende wandeltocht: Q
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Locatie: rijkevoort

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door julia55 »

25km zevenheuvelentocht...als vanouds n leuke tocht...even de zevenheuvelenweg voor de helft geoefend...
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Vandaag 2x half rondje Den Helder icm rondje (groot) tuincentrum.
Al met al maar een km of 7-8.
Maar tussendoor wel kans gezien om 1. Op tijd in te schrijven voor een startkaart voor de 15e KM5H en 2. Via vraag en aanbod (want inschrijving is gesloten) een startkaart voor De Halve van Den Helder, maar dan de wandelvariatie op zaterdag 13 april a.s.
Helemaal blij :vague:
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6972
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Vandaag met Ingrid 20 km. gelopen van de Gooise Lente Wandeling vanuit Ankeveen.
Heerlijk bos en heide. Helaas liet de zon verstek gaan maar de temperatuur was goed.
We hadden wat aankomst problemen want vanaf Amsterdam brandde een lichtje op het dashboard.
We dachten dat het de koelvloeistof was dus het zekere voor het onzekere genomen en de ANWB ingeschakeld. Zover kwam het niet want Eric belde dat het het bandenspanningscontrolelampje wat. Deze kon gereset worden door een knopje in het dashboardkastje.
Inderdaad ging het lampje uit en dat bleef zo. De ANWB maar weer afgemeld.
Toch goed gemutst op pad. Er was weer super gepijld, geen routebeschrijving nodig.
Ooievaars waren druk bezig hun territorium af te bakenen rondom hun te bouwen nesten. Een bewoner vertelde dat ze de boel 's nachts wakker hielden met hun geklepper.
Het was genieten met een grote "G".
Een bekend stukje van een NS wandeling die we van de winter hebben gelopen.
De 1ste rust was bij de korfbal maar met ff ruim 6 km. was ons dat te vroeg, wel even gebruik gemaakt van het toilet.
Na een splitsing waren mensen van een andere afstand verkeerd gelopen (hadden rechtdoor gemoeten maar waren rechtsaf gegaan). Dan maar de 20km. in plaats van de 15km..
Het ging lekker dus besloten om ook de 2de rust bij La Place aan ons voorbij te laten gaan.
Daarna ging het fout.
We gingen linksaf (want pijl op dat pad) maar hadden daar rechtdoor gemoeten en verderop rechtsaf.
We voelden al nattigheid want ineens geen pijlen meer terwijl je daar bijna over viel.
Wandelaars voor ons sloegen linksaf een voet/fietspad op. Ik herkende het punt en zei: dat gaan wij niet doen want dan ga je weer richting La Place.
Rechtsaf gegaan en inmiddels hadden meerdere wandelaars zich op een hoek verzameld. Wat nu?
De een zei: rechtdoor, de ander: linksaf. Voor de zekerheid maar even gebeld en toen vernomen we dat er grapjassen bezig waren geweest met pijlen weghalen en verzetten, leuk hoor de hobby van een ander verpesten.
We moesten rechtsaf gaan op een breed pad met aan weerszijde bomen. Toevallig stonden we daar al.
Dit pad volgen dan zouden we zeker weer pijlen zien en dan zaten we weer op de goede route.
Dit gedaan en de route is verder vlekkeloos verlopen.
De 3de rust was bij de honkbalclub maar we kwamen daarvoor een horecagelegenheid tegen en dat kwam ons beter uit.
Omdat we, wachtend op de ANWB, al een flinke plons koffie maar binnen hadden gewerkt werd het dit keer een glas verse sinasappelsap, heerlijk.
Ik nam nog even wat doping want het laatste stuk begon de knie te muiten. Dat liep ik er later toch weer uit.
Nog even langs het gebouw van Natuur monumenten want voor een groot gedeelte over hun percelen gelopen. Daarna was de finish snel bereikt.
Eigenlijk waren we van plan om morgen nog een 15 km. hier te lopen. Die gaat langs landgoederen, maar daar zien we toch vanaf. Goede beslissing want eenmaal thuis werd ik niet lekker. Het begon te draaien en ik begon te zweten en slap in de benen.
Geen idee waar het door kwam. Genoeg gegeten en gedronken.
Na gerust en gegeten te hebben voelt het wel beter maar ik zou zo kunnen slapen dus straks op tijd naar bed.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”