Zoals ik al meldde: dat rondej is een onderdeel van een va mijn eigen rondjes, dus als je een keer deze kan opkomt en ik kan, ga ik mee!Cornelia schreef:Mooi gebied en mooie, niet al te lange route.
Misschien ook eens doen. Wie wil er mee?
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik wet toevallig dat ze bij Storm wat personeelsproblemen hadden/hebben: medewerkers die niet komen opdagen of te laat of zich op het laatste moment ziek melden. Hierdoor kon je ook niet aan de bar bestellen (degene die daar staat maakt de bestellingen klaar en rekent af) maar moet je een zitplaats hebben (zijn genummerd dus logistiek handiger).Jeltsje schreef:Leuk verslag Angelique. Door de eerste " slechte" horeca, heb je toch maar een lekkere tosti gehad.
Tja..en als dan het "buiten"personeel er met de pet naar gooit ben je al snel je goede naam kwijt. Het is best lastig om goed horecapersoneel te vinden. Zeker als beginner, want deze mensen zitten er nog niet zo lang in.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3948
- Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
- Locatie: Veenendaal
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik ook. Maak maar een topic aan op het forum, als je plannen hebt in die richting. Als 't ff kan, haak ik aan.Tigelu schreef:Zoals ik al meldde: dat rondej is een onderdeel van een va mijn eigen rondjes, dus als je een keer deze kan opkomt en ik kan, ga ik mee!Cornelia schreef:Mooi gebied en mooie, niet al te lange route.
Misschien ook eens doen. Wie wil er mee?
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2702
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik wil nog wel een keer hoor, gezellig!
- julia55
- W4W Expert

- Berichten: 382
- Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
- Mood: Gewoon
- Locatie: rijkevoort
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2985
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Leuk verslag.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Jammer van de regen en de wind.julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Fijn dat het allemaal is gelukt die 2 dagen. Top !
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Top gedaanjulia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft afgelopen zaterdag de eerste tocht van het seizoen van de WS78 gelopen. Deze tocht was een herkansing voor veel lopers, de eerste editie was nl toen het heel koud en glad was door de ijzel. Velen konden toen de startlocatie dus niet bereiken. Zaterdag lukte dat wel, maar er waren er minder aanwezig dan verwacht. Maarja, er waren nogal wat andere tochten, zoals bv Fulda. Bertus was er dus wel, en hier zijn zijn foto's: https://myalbum.com/album/7XP9nKH3aNsv
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6972
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dat is geen Zeeland aan de kust.Cornelia schreef:Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6972
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Nope.Marko schreef:Dat is geen Zeeland aan de kust.Cornelia schreef:Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- julia55
- W4W Expert

- Berichten: 382
- Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
- Mood: Gewoon
- Locatie: rijkevoort
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Klopt is het dorpje zeeland hier in de buurtCornelia schreef:Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
- liesie73
- W4W Aankomend WalkKING

- Berichten: 912
- Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
- Leeftijd: 53
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: op schema
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: ergens in Drenthe
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Nou ja, het was niet vandaag. En ook niet gisteren...…
Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html
Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....
Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html
Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
[quote="liesie73"]Nou ja, het was niet vandaag. En ook niet gisteren...…
Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html
Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....[/quote]
Mooi verhaal
Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html
Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....[/quote]
Mooi verhaal