Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft 19 oktober de 2de tocht van het seizoen van de WS78 gelopen, de tocht vanuit Molenhoek. Terwijl ik met zijn foto's bezig was kwamen er ook voor mij bekende plekken langs. Zoals een paar vennetjes waar we met de Nieuwjaarstocht en Pinkstertocht van uit Milsbeek langs kwamen. Voor de foto's van Bertus kijk maar hier https://myalbum.com/album/edX9S5iX2FFy
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
In Flevoland gelopen vandaag, van Swifterbant naar Lelystad.
Dwars door de polder waar veel wind werd gevangen. Goed voor de vele windmolens die hier zijn te vinden.
Ook vele kilometers langs een vaart gelopen. Een lastige oversteek over een bruggetje waar ik eigenlijk niet overheen mocht maar waar ik geen andere keus had. Er ontbrak een ondergrond dus was het balanceren over smalle stalen balken.
Ik volgde het Pionierspad, met een verrassend mooie route zo dicht bij Lelystad.
Marianne heeft gefietst en een bezoek gebracht aan Bataviastad.
Dwars door de polder waar veel wind werd gevangen. Goed voor de vele windmolens die hier zijn te vinden.
Ook vele kilometers langs een vaart gelopen. Een lastige oversteek over een bruggetje waar ik eigenlijk niet overheen mocht maar waar ik geen andere keus had. Er ontbrak een ondergrond dus was het balanceren over smalle stalen balken.
Ik volgde het Pionierspad, met een verrassend mooie route zo dicht bij Lelystad.
Marianne heeft gefietst en een bezoek gebracht aan Bataviastad.
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6972
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag de snerttocht gelopen vanuit Utrecht.
Eerst Ingrid opgehaald in Vianen.
Even voor 10 uur op pad. Even getwijfeld over de afstand maar gekozen voor de 20 km..
Langs de Vecht en richting Slot Zuylen.
Rondje om de kleine plas.
Na een welverdiende "grote" cappuccino rondje Maarseveense plassen.
Een route met veel groen in herfsttooi en behoorlijk autovrij, wat ons verraste.
Hier en daar druk met wandelaars en hun viervoeter(s).
Ontzettend mazzel met het weer, de laatste km. begon het zachtjes te regenen dus even doorgestapt.
Eenmaal in de auto begon het harder te miezeren en zag het binnen een mum van tijd grijs.
Ik zou Ingrid weer naar Vianen brengen maar uiteindelijk thuis afgeleverd in Langerak.
Nieuwe huisje bewonderd en na een grote beker koffie weer huiswaarts.
De hele weg naar huis niets anders dan regen maar dat mocht de pret niet drukken, we hadden een prachtige en heerlijke wandeling gemaakt. Voor herhaling vatbaar.
Eerst Ingrid opgehaald in Vianen.
Even voor 10 uur op pad. Even getwijfeld over de afstand maar gekozen voor de 20 km..
Langs de Vecht en richting Slot Zuylen.
Rondje om de kleine plas.
Na een welverdiende "grote" cappuccino rondje Maarseveense plassen.
Een route met veel groen in herfsttooi en behoorlijk autovrij, wat ons verraste.
Hier en daar druk met wandelaars en hun viervoeter(s).
Ontzettend mazzel met het weer, de laatste km. begon het zachtjes te regenen dus even doorgestapt.
Eenmaal in de auto begon het harder te miezeren en zag het binnen een mum van tijd grijs.
Ik zou Ingrid weer naar Vianen brengen maar uiteindelijk thuis afgeleverd in Langerak.
Nieuwe huisje bewonderd en na een grote beker koffie weer huiswaarts.
De hele weg naar huis niets anders dan regen maar dat mocht de pret niet drukken, we hadden een prachtige en heerlijke wandeling gemaakt. Voor herhaling vatbaar.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 266
- Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
- Locatie: Kerkdriel
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen zaterdag heb ik in het natuurpark Great Falls rond Washington kunnen lopen, mooie ervaring!
Verschillende tracks gelopen, tm flink klimmen over rotsen heen. Waren geen standaard 5-6km routes.
Verschillende tracks gelopen, tm flink klimmen over rotsen heen. Waren geen standaard 5-6km routes.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- qltel
- W4W Super Freak

- Berichten: 666
- Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
- Contacteer:
- longfield
- W4W Expert

- Berichten: 470
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
- Locatie: Beverwijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De Sint Maartentocht van de Zwervers vanuit Beverwijk, 25 km. Lekker dicht bij huis dus starters koffie thuis en op de fiets heen. Vrij snel na de start begon het te regenen maar vond het niet nodig om de poncho aan te doen. Weer een leuke route Beverwijk uit via Heemskerk naar Castricum, plekken gezien waar ik niet eerder geweest ben. Op 13 km rust bij de Patatoloog en daar een cappuccino genuttigd. Niet telang blijven zitten omdat ik het toch wel koud kreeg, was toch wel een iets nat geworden tijdens de regen.
Hierna liep de route via de buitenkant van het duingebied terug naar Beverwijk.Met nog zo'n km of 5 te gaan begon het serieus te regenen maar geen gelegenheid om ergens te schuilen. Toen ik uiteindelijk wel ergens droog kon staan, was inmiddels doorweekt, mijn poncho onder mijn jas aangetrokken want begon het behoorlijk koud te krijgen.
Als een verzopen kat kwam ik na ruim 4 uur terug bij de startlocatie.
Hierna liep de route via de buitenkant van het duingebied terug naar Beverwijk.Met nog zo'n km of 5 te gaan begon het serieus te regenen maar geen gelegenheid om ergens te schuilen. Toen ik uiteindelijk wel ergens droog kon staan, was inmiddels doorweekt, mijn poncho onder mijn jas aangetrokken want begon het behoorlijk koud te krijgen.
Als een verzopen kat kwam ik na ruim 4 uur terug bij de startlocatie.
If you can dream it, you can do it!
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2702
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gister een klein stukje uitgewaaid. Ik vertrok van station Heemstede-Aerdenhout en liep een flink stuk op het fietspad langs het spoor. Na een poos kwam daar dan de afslag over het spoor om het "landgoederenpad"te lopen. Een pad langs drie landgoederen. Dit pad komt, als je het goed volgt, uit bij een ingang van de waterleidingsduinen. Ik volgde het pad niet goed en mocht nog een stuk terug lopen.
Via de waterleidingsduinen ben ik naar het strand van Zandvoort gelopen. Dit was iets langer dan gedacht: 5,6km ipv de 3km die ik in gedachten had. Ik wilde nameljjk optijd de trein terug naar huis hebben om de dames handbalfinale te zien.
Uiteindelijk flink doorgelopen en vanaf het strand eerst een stuk door het zand en het tweede stuk over de boulevard gelopen. Ik haalde de trein net want hij vertrok ietsjes later dan normaal: een oude dubbeldekkertrein had gister zijn laatste rit door Nederland en daar moesten we even op wachten. Ik zag al veel fotomakers op station Zandvoort en begreep al niet waarvoor dat was. De trein zelf dus ook even gezien en een ouder echtpaar bij me in de trein snapte niets van al die fotomakers. Zij dachten dat de mensen misschien gingen oefenen voor de nieuwjaarsduik?!
Dus ik kon ze vertellen dat het om de trein ging en dat zij de trein nu ook hadden gezien en ze dat nu konden zeggen. Haha. Wat ik wel aso vond, was dat er ook treinspotters middenin de duinen stonden. Eentje had zelfs een keukentrappetje meegenomen! En dan bedoel ik niet op het fiets of wandelpad, nee echt midden in de duinen in kwetsbaar natuurgebied!
Via de waterleidingsduinen ben ik naar het strand van Zandvoort gelopen. Dit was iets langer dan gedacht: 5,6km ipv de 3km die ik in gedachten had. Ik wilde nameljjk optijd de trein terug naar huis hebben om de dames handbalfinale te zien.
Uiteindelijk flink doorgelopen en vanaf het strand eerst een stuk door het zand en het tweede stuk over de boulevard gelopen. Ik haalde de trein net want hij vertrok ietsjes later dan normaal: een oude dubbeldekkertrein had gister zijn laatste rit door Nederland en daar moesten we even op wachten. Ik zag al veel fotomakers op station Zandvoort en begreep al niet waarvoor dat was. De trein zelf dus ook even gezien en een ouder echtpaar bij me in de trein snapte niets van al die fotomakers. Zij dachten dat de mensen misschien gingen oefenen voor de nieuwjaarsduik?!
Dus ik kon ze vertellen dat het om de trein ging en dat zij de trein nu ook hadden gezien en ze dat nu konden zeggen. Haha. Wat ik wel aso vond, was dat er ook treinspotters middenin de duinen stonden. Eentje had zelfs een keukentrappetje meegenomen! En dan bedoel ik niet op het fiets of wandelpad, nee echt midden in de duinen in kwetsbaar natuurgebied!
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6972
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteravond in gezelschap van Conny, Tina en een collega van Tina een groepswandeling gelopen van LC door verlicht Alkmaar.
Ze hadden een mooi lijstje gemaakt met bijzonderheden waar op gelet kon worden. Alleen jammer dat er niet even bij stilgestaan werd.
In een ruk door naar van Klundert, het café/ restaurant van De Vest. Hier werd ons namens LC een consumptie aangeboden. Dat was dan wel weer leuk.
Geen bijzondere verlichting, de standaard kerstverlichting.
Getroffen met het weer en op tijd de trein weer naar Obdam.
Weet nu weer waarom ik geen fan ben van groepswandelingen.
Tempo gaat mij in het begin te snel (moet altijd op gang komen) en dat blijft zo.
Ze hadden een mooi lijstje gemaakt met bijzonderheden waar op gelet kon worden. Alleen jammer dat er niet even bij stilgestaan werd.
In een ruk door naar van Klundert, het café/ restaurant van De Vest. Hier werd ons namens LC een consumptie aangeboden. Dat was dan wel weer leuk.
Geen bijzondere verlichting, de standaard kerstverlichting.
Getroffen met het weer en op tijd de trein weer naar Obdam.
Weet nu weer waarom ik geen fan ben van groepswandelingen.
Tempo gaat mij in het begin te snel (moet altijd op gang komen) en dat blijft zo.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag naar Nijverdal geweest voor een tochtje van de Almelose Wandelkring, de wandelclub van Carola.
Bij de start Peter Vos en Aike nog getroffen, altijd leuk om walkers te treffen. De tocht volbracht met Elly, Hilly en Louise. Het was een mooie route, heuveltje op en heuveltje af. De jas kon uit. De 2e lus was iets vlakker en wat meer Voy parcours. Een paar regendruppen en zodoende was de 2e rust "verplicht". Genoten van de prima bepijlde tocht en de "poeiermolke" na afloop
Bij de start Peter Vos en Aike nog getroffen, altijd leuk om walkers te treffen. De tocht volbracht met Elly, Hilly en Louise. Het was een mooie route, heuveltje op en heuveltje af. De jas kon uit. De 2e lus was iets vlakker en wat meer Voy parcours. Een paar regendruppen en zodoende was de 2e rust "verplicht". Genoten van de prima bepijlde tocht en de "poeiermolke" na afloop
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2271
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Almelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Was zeker leuk om jullie even weer te spreken!Jeltsje schreef:Vandaag naar Nijverdal geweest voor een tochtje van de Almelose Wandelkring, de wandelclub van Carola.
Bij de start Peter Vos en Aike nog getroffen, altijd leuk om walkers te treffen. De tocht volbracht met Elly, Hilly en Louise. Het was een mooie route, heuveltje op en heuveltje af. De jas kon uit. De 2e lus was iets vlakker en wat meer Voy parcours. Een paar regendruppen en zodoende was de 2e rust "verplicht". Genoten van de prima bepijlde tocht en de "poeiermolke" na afloop
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Van huis naar de buurtsuper en terug! 600 hele meters en dat was genoeg, vond mijn lijf 
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3948
- Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
- Locatie: Veenendaal
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Poedermelk?Jeltsje schreef:... en de "poeiermolke" na afloop
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- liesie73
- W4W Aankomend WalkKING

- Berichten: 912
- Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
- Leeftijd: 53
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: op schema
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: ergens in Drenthe
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ach ja, die Friezen...Voy con Dios schreef:Poedermelk?Jeltsje schreef:... en de "poeiermolke" na afloop
Klein geheim: poeiermolke is chocolademelk.
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De meeste mensen kennen nu eigelijk alleen maar pakkenliesie73 schreef:Ach ja, die Friezen...Voy con Dios schreef:Poedermelk?Jeltsje schreef:... en de "poeiermolke" na afloop
Klein geheim: poeiermolke is chocolademelk.
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2985
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
'Hiero' ook cacaopoeder in huis.Jeltsje schreef:De meeste mensen kennen nu eigelijk alleen maar pakkenliesie73 schreef:Ach ja, die Friezen...Voy con Dios schreef:Poedermelk?Jeltsje schreef:... en de "poeiermolke" na afloop
Klein geheim: poeiermolke is chocolademelk.maar hier thuis hebben we nog echte cacao (poeder), heerlijk ouderwets