Ja alleen. Plan zit dan in mijn hoofd maar dan de uitvoering ervan. Zondag enige vrije dag dus zal ik wel zal ik niet, zaterdagavond nog werken. Uiteindelijk begon ik al niet uitgerust aan de wandeling na een nachtrust van slechts 4 uurtjes.Voy con Dios schreef:Wat een tocht joh. In je eentje?longfield schreef:De Den Haag Strand wandelmarathon.
Vanaf de start in Wassenaar richting Scheveningen en daar het strand op. Windje in de rug, lekker maar helaas begon het ook te regenen. Rust in Katwijk, nu een keuze maken 30 km of toch voor de hele marathon gaan. Besloten om voor de hele te gaan, dus toen het weer droog was verder over het strand naar Noordwijk.
Daar weer een rust genomen en toen werd het tegenwind teruglopen naar Katwijk, via de boulevard. Dat viel me behoorlijk zwaar en dacht terug aan de 11strandentocht die ik gelopen heb, 60 km langs het strand met storm en regen tegen.
Na Katwijk eindelijk de duinen in waar je minder last had van de wind. Bij een paviljoen, helaas gesloten, wel gebruik gemaakt van de picknick tafel om even te rusten. Een nieuwsgierige vos kwam me hier gezelschap houden.
Vanaf hier nog een km of 10 te gaan. Nog een rust gepakt in Wassenaar, een lekkere bak snert, en door naar de eindstreep.
Nu uitgeteld op de bank.
Je bent een baas!
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- longfield
- W4W Expert

- Berichten: 470
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
- Locatie: Beverwijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
If you can dream it, you can do it!
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6972
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dan vind ik je een beste baas.longfield schreef:Ja alleen. Plan zit dan in mijn hoofd maar dan de uitvoering ervan. Zondag enige vrije dag dus zal ik wel zal ik niet, zaterdagavond nog werken. Uiteindelijk begon ik al niet uitgerust aan de wandeling na een nachtrust van slechts 4 uurtjes.Voy con Dios schreef:Wat een tocht joh. In je eentje?longfield schreef:De Den Haag Strand wandelmarathon.
Vanaf de start in Wassenaar richting Scheveningen en daar het strand op. Windje in de rug, lekker maar helaas begon het ook te regenen. Rust in Katwijk, nu een keuze maken 30 km of toch voor de hele marathon gaan. Besloten om voor de hele te gaan, dus toen het weer droog was verder over het strand naar Noordwijk.
Daar weer een rust genomen en toen werd het tegenwind teruglopen naar Katwijk, via de boulevard. Dat viel me behoorlijk zwaar en dacht terug aan de 11strandentocht die ik gelopen heb, 60 km langs het strand met storm en regen tegen.
Na Katwijk eindelijk de duinen in waar je minder last had van de wind. Bij een paviljoen, helaas gesloten, wel gebruik gemaakt van de picknick tafel om even te rusten. Een nieuwsgierige vos kwam me hier gezelschap houden.
Vanaf hier nog een km of 10 te gaan. Nog een rust gepakt in Wassenaar, een lekkere bak snert, en door naar de eindstreep.
Nu uitgeteld op de bank.
Je bent een baas!
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Berichten: 1682
- Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
- Locatie: Tilburg
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag meegelopen met de winterserie van wsv Wandelvreugd in Wijk en Aalburg, nog net in Brabant. Voor de verandering eens een dijkentocht door het rivierenlandschap rond de Bergsche Maas. Dit is weer eens wat anders dan altijd die bossen en heide. Vanuit Wijk en Aalburg ging het de Bergsche Maas over naar Heusden, waar wij langs geleid werden over de vestingswerken. Voorbij het dorp met een veerpont weer over het water om aan de andere kant weer terug te lopen langs de rivier. Bij Nederhemert Zuid was de enige rustpost van vandaag op 12 km. Daar trof ik Bernard_dT en de nestor van de Bossche 100 Jo Leijtens aan. Het was erg lang geleden dat ik Bernard onderweg heb getroffen.
Na een praatje gingen zij verder en ik ging in de rij staan voor een drankje. De rustpost kon het niet echt aan. Over een drukke dijk ging het daarna richting Wijk en Aalburg en bij de overlaat trof ik Bernard en Jo weer. Vanaf daar zijn wij samen verder gelopen. In het dorp moesten wij een slinger maken met de finish in zicht! Jo liet ons alleen op de 25 en sloeg af op de 20 lus. In de laatste lus konden Bernard en ik het wel en wee weer eens bespreken. Net in de laatste kilometer begon het iets te spetteren. Al met al een leuke tocht gehad. Bernard bedankt!
Na een praatje gingen zij verder en ik ging in de rij staan voor een drankje. De rustpost kon het niet echt aan. Over een drukke dijk ging het daarna richting Wijk en Aalburg en bij de overlaat trof ik Bernard en Jo weer. Vanaf daar zijn wij samen verder gelopen. In het dorp moesten wij een slinger maken met de finish in zicht! Jo liet ons alleen op de 25 en sloeg af op de 20 lus. In de laatste lus konden Bernard en ik het wel en wee weer eens bespreken. Net in de laatste kilometer begon het iets te spetteren. Al met al een leuke tocht gehad. Bernard bedankt!
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- longfield
- W4W Expert

- Berichten: 470
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
- Locatie: Beverwijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De 40 km van de WS78 tocht van 8 februari in Amsterdam.
If you can dream it, you can do it!
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Een etappe van het Pronkjewailpad Oost voorgelopen door de graanrepubliek. Helaas nog geen graan gezien, maar wel prachtige vergezichten.
Genoten
Genoten
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Van huis naar de camperstalling om Bussy op te halen: wel 4,4 hele km’s.
Heb geloof ik de hele afgelopen week no
Iet zo weinig gelopen op 1 dag!
Heb geloof ik de hele afgelopen week no
Iet zo weinig gelopen op 1 dag!
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2994
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
wandeling gemaakt van vorsten gras oss
Naar nistelrode en heesch door natuur gebied de maashorst
Was erg druk norma kom je der bijna tot zelde iemand tegen heb er een eigen draai aan gegeven en nog diverse lussen eraan vast geknoopt aangezien ik redelijk bekend ben daar in het gebied
Naar nistelrode en heesch door natuur gebied de maashorst
Was erg druk norma kom je der bijna tot zelde iemand tegen heb er een eigen draai aan gegeven en nog diverse lussen eraan vast geknoopt aangezien ik redelijk bekend ben daar in het gebied
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag heb ik een wandeling gemaakt vanuit mijn eigen huis. Ik ben naar Delft gewandeld en ook weer terug. Er zijn prachtige paden tussen Zoetermeer en Delft en er is volop afwisseling mogelijk.
De terugweg zag er dan ook heel anders uit dan de heenweg. Bij elkaar 24 km gelopen.
Na een bizarre week, met een rollercoaster aan steeds weer ander negatief Corona-nieuws, had ik sterk de behoefte om de wandelschoenen aan te trekken en naar buiten te gaan.
Daarbij kwam het afgelasten van de vrijgezellenparty en mogelijk zelfs het afgelasten van de bruiloft van 1 van onze zonen. Er zijn ergere dingen dat weet ik, maar het hakt er wel in.
Mijn bagage heb ik beperkt gehouden tot wat te eten en te drinken, handgel en m’n telefoon. Daar had ik geen rugzak voor nodig.
Onderweg kwam ik fietsers, wandelaars en hardlopers tegen, meer dan je op een woensdagmiddag zou verwachten. De Markt in Delft daarentegen was compleet leeg.
De duiven aten mijn broodkruimels.
Een tegemoetkomende fietser (een jonge man) riep mij iets toe. Ik verstond het niet direct en hij herhaalde zijn woorden: “Jezus houdt van u!” . Een missionaris in spé?
Bij thuiskomst lag er een rouwkaart: een tante van mij is afgelopen maandag op 90-jarige leeftijd overleden. Uitvaart zal, vanwege Corona, in gezinskring plaatsvinden.
De terugweg zag er dan ook heel anders uit dan de heenweg. Bij elkaar 24 km gelopen.
Na een bizarre week, met een rollercoaster aan steeds weer ander negatief Corona-nieuws, had ik sterk de behoefte om de wandelschoenen aan te trekken en naar buiten te gaan.
Daarbij kwam het afgelasten van de vrijgezellenparty en mogelijk zelfs het afgelasten van de bruiloft van 1 van onze zonen. Er zijn ergere dingen dat weet ik, maar het hakt er wel in.
Mijn bagage heb ik beperkt gehouden tot wat te eten en te drinken, handgel en m’n telefoon. Daar had ik geen rugzak voor nodig.
Onderweg kwam ik fietsers, wandelaars en hardlopers tegen, meer dan je op een woensdagmiddag zou verwachten. De Markt in Delft daarentegen was compleet leeg.
De duiven aten mijn broodkruimels.
Een tegemoetkomende fietser (een jonge man) riep mij iets toe. Ik verstond het niet direct en hij herhaalde zijn woorden: “Jezus houdt van u!” . Een missionaris in spé?
Bij thuiskomst lag er een rouwkaart: een tante van mij is afgelopen maandag op 90-jarige leeftijd overleden. Uitvaart zal, vanwege Corona, in gezinskring plaatsvinden.
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gecondoleerd Martin
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2986
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooi verslag van je wandeling Martin. het was hier prachtig weer.Marko schreef: Bij thuiskomst lag er een rouwkaart: een tante van mij is afgelopen maandag op 90-jarige leeftijd overleden. Uitvaart zal, vanwege Corona, in gezinskring plaatsvinden.
Gecondoleerd met je tante, 90 jaar is een mooie leeftijd maar toch een einde aan een leven.
Hier in de krant staat onder de overlijdensadvertenties: in besloten kring/kleine kring begraven of gecremeerd vanwege corona.
Heel naar voor familie, dierbaren en vrienden. Ik heb niks met Prem maar in DWDD legde hij heel goed/warm/mooi uit waarom afscheid kunnen nemen zo belangrijk is.
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6972
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ook namens ons gecondoleerd Martin.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2271
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Almelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gecondoleerd Martin!
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2702
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooi verslag, Martin. Ik voel ook enorm de behoefte voor een wandeling en zal dat de komende tijd ook zeker blijven doen.
Gecondedinges.
Gecondedinges.
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3948
- Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
- Locatie: Veenendaal
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Martin gecondoleerd met het verlies van je dierbare.
De "missionaris" die jou zegende is vast familie van mij.
De "missionaris" die jou zegende is vast familie van mij.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6972
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Zou een opmerking van Richard kunnen zijn.Voy con Dios schreef:Martin gecondoleerd met het verlies van je dierbare.
De "missionaris" die jou zegende is vast familie van mij.
B.t.w. Google eens op Pompadour Hippie van Danny Vera en kijk eens naar de tekst, doet me zo aan Richard denken.
Je denkbeelden hebben en dat willen delen met mensen die daar voor open staan zonder zich op te dringen.
"Life is like a beach, enjoy the waves"