Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
longfield
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 470
Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
Leeftijd: 59
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 30+
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 4
Aantal 11 steden gelopen: 5
Merk wandelschoenen: wisselend
Locatie: Beverwijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door longfield »

Voy con Dios schreef:
longfield schreef:De Den Haag Strand wandelmarathon.
Vanaf de start in Wassenaar richting Scheveningen en daar het strand op. Windje in de rug, lekker maar helaas begon het ook te regenen. Rust in Katwijk, nu een keuze maken 30 km of toch voor de hele marathon gaan. Besloten om voor de hele te gaan, dus toen het weer droog was verder over het strand naar Noordwijk.
Daar weer een rust genomen en toen werd het tegenwind teruglopen naar Katwijk, via de boulevard. Dat viel me behoorlijk zwaar en dacht terug aan de 11strandentocht die ik gelopen heb, 60 km langs het strand met storm en regen tegen.
Na Katwijk eindelijk de duinen in waar je minder last had van de wind. Bij een paviljoen, helaas gesloten, wel gebruik gemaakt van de picknick tafel om even te rusten. Een nieuwsgierige vos kwam me hier gezelschap houden.
Vanaf hier nog een km of 10 te gaan. Nog een rust gepakt in Wassenaar, een lekkere bak snert, en door naar de eindstreep.
Nu uitgeteld op de bank.
Wat een tocht joh. In je eentje?
Je bent een baas!
Ja alleen. Plan zit dan in mijn hoofd maar dan de uitvoering ervan. Zondag enige vrije dag dus zal ik wel zal ik niet, zaterdagavond nog werken. Uiteindelijk begon ik al niet uitgerust aan de wandeling na een nachtrust van slechts 4 uurtjes.
If you can dream it, you can do it!
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6972
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

longfield schreef:
Voy con Dios schreef:
longfield schreef:De Den Haag Strand wandelmarathon.
Vanaf de start in Wassenaar richting Scheveningen en daar het strand op. Windje in de rug, lekker maar helaas begon het ook te regenen. Rust in Katwijk, nu een keuze maken 30 km of toch voor de hele marathon gaan. Besloten om voor de hele te gaan, dus toen het weer droog was verder over het strand naar Noordwijk.
Daar weer een rust genomen en toen werd het tegenwind teruglopen naar Katwijk, via de boulevard. Dat viel me behoorlijk zwaar en dacht terug aan de 11strandentocht die ik gelopen heb, 60 km langs het strand met storm en regen tegen.
Na Katwijk eindelijk de duinen in waar je minder last had van de wind. Bij een paviljoen, helaas gesloten, wel gebruik gemaakt van de picknick tafel om even te rusten. Een nieuwsgierige vos kwam me hier gezelschap houden.
Vanaf hier nog een km of 10 te gaan. Nog een rust gepakt in Wassenaar, een lekkere bak snert, en door naar de eindstreep.
Nu uitgeteld op de bank.
Wat een tocht joh. In je eentje?
Je bent een baas!
Ja alleen. Plan zit dan in mijn hoofd maar dan de uitvoering ervan. Zondag enige vrije dag dus zal ik wel zal ik niet, zaterdagavond nog werken. Uiteindelijk begon ik al niet uitgerust aan de wandeling na een nachtrust van slechts 4 uurtjes.
Dan vind ik je een beste baas.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

Vandaag meegelopen met de winterserie van wsv Wandelvreugd in Wijk en Aalburg, nog net in Brabant. Voor de verandering eens een dijkentocht door het rivierenlandschap rond de Bergsche Maas. Dit is weer eens wat anders dan altijd die bossen en heide. Vanuit Wijk en Aalburg ging het de Bergsche Maas over naar Heusden, waar wij langs geleid werden over de vestingswerken. Voorbij het dorp met een veerpont weer over het water om aan de andere kant weer terug te lopen langs de rivier. Bij Nederhemert Zuid was de enige rustpost van vandaag op 12 km. Daar trof ik Bernard_dT en de nestor van de Bossche 100 Jo Leijtens aan. Het was erg lang geleden dat ik Bernard onderweg heb getroffen.

Na een praatje gingen zij verder en ik ging in de rij staan voor een drankje. De rustpost kon het niet echt aan. Over een drukke dijk ging het daarna richting Wijk en Aalburg en bij de overlaat trof ik Bernard en Jo weer. Vanaf daar zijn wij samen verder gelopen. In het dorp moesten wij een slinger maken met de finish in zicht! Jo liet ons alleen op de 25 en sloeg af op de 20 lus. In de laatste lus konden Bernard en ik het wel en wee weer eens bespreken. Net in de laatste kilometer begon het iets te spetteren. Al met al een leuke tocht gehad. Bernard bedankt!
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Gebruikersavatar
longfield
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 470
Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
Leeftijd: 59
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 30+
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 4
Aantal 11 steden gelopen: 5
Merk wandelschoenen: wisselend
Locatie: Beverwijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door longfield »

De 40 km van de WS78 tocht van 8 februari in Amsterdam.
If you can dream it, you can do it!
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Een etappe van het Pronkjewailpad Oost voorgelopen door de graanrepubliek. Helaas nog geen graan gezien, maar wel prachtige vergezichten.
Genoten :marche:
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Van huis naar de camperstalling om Bussy op te halen: wel 4,4 hele km’s.
Heb geloof ik de hele afgelopen week no
Iet zo weinig gelopen op 1 dag! :mrgreen:
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2994
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

wandeling gemaakt van vorsten gras oss
Naar nistelrode en heesch door natuur gebied de maashorst
Was erg druk norma kom je der bijna tot zelde iemand tegen heb er een eigen draai aan gegeven en nog diverse lussen eraan vast geknoopt aangezien ik redelijk bekend ben daar in het gebied
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Vandaag heb ik een wandeling gemaakt vanuit mijn eigen huis. Ik ben naar Delft gewandeld en ook weer terug. Er zijn prachtige paden tussen Zoetermeer en Delft en er is volop afwisseling mogelijk.
De terugweg zag er dan ook heel anders uit dan de heenweg. Bij elkaar 24 km gelopen.
Na een bizarre week, met een rollercoaster aan steeds weer ander negatief Corona-nieuws, had ik sterk de behoefte om de wandelschoenen aan te trekken en naar buiten te gaan.

Daarbij kwam het afgelasten van de vrijgezellenparty en mogelijk zelfs het afgelasten van de bruiloft van 1 van onze zonen. Er zijn ergere dingen dat weet ik, maar het hakt er wel in.
Mijn bagage heb ik beperkt gehouden tot wat te eten en te drinken, handgel en m’n telefoon. Daar had ik geen rugzak voor nodig.
Onderweg kwam ik fietsers, wandelaars en hardlopers tegen, meer dan je op een woensdagmiddag zou verwachten. De Markt in Delft daarentegen was compleet leeg.
De duiven aten mijn broodkruimels.

Een tegemoetkomende fietser (een jonge man) riep mij iets toe. Ik verstond het niet direct en hij herhaalde zijn woorden: “Jezus houdt van u!” . Een missionaris in spé?
Bij thuiskomst lag er een rouwkaart: een tante van mij is afgelopen maandag op 90-jarige leeftijd overleden. Uitvaart zal, vanwege Corona, in gezinskring plaatsvinden.
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Gecondoleerd Martin
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Marko schreef: Bij thuiskomst lag er een rouwkaart: een tante van mij is afgelopen maandag op 90-jarige leeftijd overleden. Uitvaart zal, vanwege Corona, in gezinskring plaatsvinden.
Mooi verslag van je wandeling Martin. het was hier prachtig weer.

Gecondoleerd met je tante, 90 jaar is een mooie leeftijd maar toch een einde aan een leven.
Hier in de krant staat onder de overlijdensadvertenties: in besloten kring/kleine kring begraven of gecremeerd vanwege corona.
Heel naar voor familie, dierbaren en vrienden. Ik heb niks met Prem maar in DWDD legde hij heel goed/warm/mooi uit waarom afscheid kunnen nemen zo belangrijk is.
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6972
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Ook namens ons gecondoleerd Martin.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2271
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Gecondoleerd Martin!
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2702
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Mooi verslag, Martin. Ik voel ook enorm de behoefte voor een wandeling en zal dat de komende tijd ook zeker blijven doen.

Gecondedinges.
Gebruikersavatar
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3948
Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Locatie: Veenendaal

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Voy con Dios »

Martin gecondoleerd met het verlies van je dierbare.
De "missionaris" die jou zegende is vast familie van mij. :-)
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6972
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Voy con Dios schreef:Martin gecondoleerd met het verlies van je dierbare.
De "missionaris" die jou zegende is vast familie van mij. :-)
Zou een opmerking van Richard kunnen zijn.
B.t.w. Google eens op Pompadour Hippie van Danny Vera en kijk eens naar de tekst, doet me zo aan Richard denken.
Je denkbeelden hebben en dat willen delen met mensen die daar voor open staan zonder zich op te dringen.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”