Hallo Julia,julia55 schreef:Gisteren ondanks de voorspelde warmte toch op pad gegaan..
Onze auto in gennep gezet waar het duitslijntje weer verder gaat naar Duitsland.. dit is ongeveer drie km tot aan de Duitse grens hier gaat er wel een fietsroute verder maar niet echt een wandelroute...dus v a n tevoren aan de slag gegaan om toch een route in elkaar te knutselen
Vanaf de grens nadat we effe verkeerd gelopen waren gingen we naar Hassum...Asperden..via een groot watergebied e n langs de Niers door Kessel...via Hommersum weer terug naar het Duistlijntje..
Doordat er in open stukken een eindje stond was het te doen en 30km gelopen..
Ik zie de route die je gelopen hebt zo voor me. Zeker de route over het tracé van het Duitse lijntje vind ik erg mooi lopen en ook het pad langs de Niers is mooi (maar wel smal..



