Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
qltel
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Berichten: 666
Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
Leeftijd: 57
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door qltel »

julia55 schreef:Gisteren ondanks de voorspelde warmte toch op pad gegaan..
Onze auto in gennep gezet waar het duitslijntje weer verder gaat naar Duitsland.. dit is ongeveer drie km tot aan de Duitse grens hier gaat er wel een fietsroute verder maar niet echt een wandelroute...dus v a n tevoren aan de slag gegaan om toch een route in elkaar te knutselen
Vanaf de grens nadat we effe verkeerd gelopen waren gingen we naar Hassum...Asperden..via een groot watergebied e n langs de Niers door Kessel...via Hommersum weer terug naar het Duistlijntje..
Doordat er in open stukken een eindje stond was het te doen en 30km gelopen..
Hallo Julia,

Ik zie de route die je gelopen hebt zo voor me. Zeker de route over het tracé van het Duitse lijntje vind ik erg mooi lopen en ook het pad langs de Niers is mooi (maar wel smal.. :) )
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
Gebruikersavatar
liesie73
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 912
Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
Leeftijd: 53
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: ergens in Drenthe

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door liesie73 »

Het was wel niet vandaag, maar dit topic lijkt me het meest geschikt om mijn verslagen van de afgelopen dagen (26-30 juli) te plaatsen. Ik liep een mini-pelgrimage van Zwolle naar Nijmegen over het Jacobspad Nieumeghen. Hierbij het eerste verslag:

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... -olst.html
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Gebruikersavatar
liesie73
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 912
Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
Leeftijd: 53
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: ergens in Drenthe

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door liesie73 »

Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2271
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Genoten van je verslagen tot nog toe. Bekende route voor mij, dus herkenbare foto's. Ben benieuwd hoe de volgende etappes zijn verlopen.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Sammie6306 schreef:Genoten van je verslagen tot nog toe. Bekende route voor mij, dus herkenbare foto's. Ben benieuwd hoe de volgende etappes zijn verlopen.
Ook voor mij een bekende route, daardoor herken ik veel punten uit de verslagen en foto’s.
In gedachten zie ik Aike en mij daar nog :marche:
M’n eigen verslagen nog maar eens terug gelezen.
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

Marko schreef:
Sammie6306 schreef:Genoten van je verslagen tot nog toe. Bekende route voor mij, dus herkenbare foto's. Ben benieuwd hoe de volgende etappes zijn verlopen.
Ook voor mij een bekende route, daardoor herken ik veel punten uit de verslagen en foto’s.
In gedachten zie ik Aike en mij daar nog :marche:
M’n eigen verslagen nog maar eens terug gelezen.
In mijn Apeldoornse tijd heb ik in die regio ook talloze tochten gemaakt dus veel herkenbare plaatsen gezien. Erg mooie foto's ook. Ik ben wel benieuwd met wat voor een camera die foto's zijn gemaakt. Met een smartphone of een camera?
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Gebruikersavatar
liesie73
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 912
Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
Leeftijd: 53
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: ergens in Drenthe

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door liesie73 »

Wil1956 schreef:
Marko schreef:
Sammie6306 schreef:Genoten van je verslagen tot nog toe. Bekende route voor mij, dus herkenbare foto's. Ben benieuwd hoe de volgende etappes zijn verlopen.
Ook voor mij een bekende route, daardoor herken ik veel punten uit de verslagen en foto’s.
In gedachten zie ik Aike en mij daar nog :marche:
M’n eigen verslagen nog maar eens terug gelezen.
In mijn Apeldoornse tijd heb ik in die regio ook talloze tochten gemaakt dus veel herkenbare plaatsen gezien. Erg mooie foto's ook. Ik ben wel benieuwd met wat voor een camera die foto's zijn gemaakt. Met een smartphone of een camera?
De meeste foto's maak ik met een camera, een enkele met de smartphone. Ik heb een "dure" jongen, niet een enorm bereik, wel een goede lens, zodat ik foto's alsnog kan bijsnijden.
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Gebruikersavatar
liesie73
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 912
Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
Leeftijd: 53
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: ergens in Drenthe

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door liesie73 »

Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Mooie verslagen Louise en (veel) mooie foto's. :y:
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6972
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

liesie73 schreef:En weer twee verslagen:

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... rnhem.html

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... rnhem.html

De laatste volgt later vandaag, denk ik.
Ligt het nu aan mij?
2x dezelfde link?
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
liesie73
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 912
Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
Leeftijd: 53
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: ergens in Drenthe

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door liesie73 »

Cornelia schreef:
liesie73 schreef:En weer twee verslagen:

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... rnhem.html

http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... rnhem.html

De laatste volgt later vandaag, denk ik.
Ligt het nu aan mij?
2x dezelfde link?
Ligt niet aan jou, hierbij de ontbrekende link:
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... sburg.html

En de link naar het laatste verslag:
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2020 ... megen.html
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Mooie verhalen, Louise. :byebye:
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Aan 1 stuk je verslagen gelezen, Louise. Goed gedaan! Herkenbare stukjes waar je met de Kennedymars Winterswijk-Arnhem ook langs kwam. Fijn dat jezelf zo genoten hebt, en dat het je zo goed hebt gedaan.

Begrijp ikhet nu goed dat beide kinders aan het uitvliegen zijn?
Gebruikersavatar
liesie73
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 912
Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
Leeftijd: 53
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: ergens in Drenthe

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door liesie73 »

fhd schreef:Begrijp ik het nu goed dat beide kinders aan het uitvliegen zijn?
Ja, Monique gaat in Groningen aan de universiteit Kunst, Cultuur en Media studeren, Gert Jan gaat in Velp aan Van Hall Larenstein (hbo) bos- en natuurbeheer studeren.

Vanaf september moeten Manlief en ik elkaar doordeweeks weer entertainen. (En in de loop van de tijd ook steeds vaker in het weekend vermoed ik.)
Laatst gewijzigd door liesie73 op 03 aug 2020, 08:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Spannend Louise! Ik dacht dat GJ deze studie al gedaan had? Wat zal het stil worden in huis. Maar misschien ook juist lekker!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”