Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Truitje schreef:Gisteren heeft Bertus een route door Ede gelopen die ik voor hem bedacht heb. Een route langs een groot gedeelte van de Streetart die in Ede te vinden is. En daarbij kwam dat ook nog eens veel bomen met mooie bloesem nu volop staan te bloeien. Alleen is dit album dankzij al die Streetart en bloesem nu een beetje dik geworden. Ik zeg maar meteen sorry hier voor. Maar 365 foto's hebben het album niet gehaald....... Ja, ik had flink wat keus. Ik zeg maar meteen dat als je op een foto klikt, en je klikt daarna op de 3 puntjes rechtsboven, dat kan je bij de details lezen die ik over de foto's geschreven heb. En dat is in dit album aardig wat. Veel plezier met de foto's https://myalbum.com/album/QAQHY4cweWNs
Mooi, al die muurkunst :y:
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Wat een leuk 'rondje' door Ede. :y:
Goed gedaan Bertus en Trudy! :clap:
Gebruikersavatar
edwinvandeb
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 266
Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 0
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Locatie: Kerkdriel

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door edwinvandeb »

Echt heel mooi die foto's. M'n dochter woont sinds 1 jaar in Ede; zo te zien hebben we er nog heel wat te ontdekken :y:
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

edwinvandeb schreef:Echt heel mooi die foto's. M'n dochter woont sinds 1 jaar in Ede; zo te zien hebben we er nog heel wat te ontdekken :y:
Laat haar deze site in de gaten houden: https://indebuurt.nl/ede/ Zij werken ook met nieuwsbrieven.
Daar kan ze heel wat leuke ideetjes vandaan halen. Afgelopen weekend is er trouwens bij het station Ede-Wageningen weer een muurschildering bij gekomen.
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer eens een rondje gelopen. Een NS route met eigen stukjes erin om niet voor de zoveelste keer dezelfde route te lopen. Deze keer bijvoorbeeld niet over de Wageningese Berg, maar onderlangs. Vandaar de naam, Rondje Belmonte Onderlangs. Hij ging voor de bloeiende Rhodondendrons in Belmonte, maar een groot gedeelte was al uitgebloeid, of bijna uitgebloeid. Gelukkig was er nog genoeg in bloei om op de foto te zetten. En onderweg al dat heerlijke frisse groen, of al die bloemetjes in de bermen. Het is nu een mooie tijd om te lopen. Nieuwsgierig naar de foto's? Klik hier voor het album: https://myalbum.com/album/Hhc58SUqiNgc
Gebruikersavatar
edwinvandeb
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 266
Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 0
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Locatie: Kerkdriel

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door edwinvandeb »

Afgelopen zaterdag kreeg mijn vrouw haar 2e vaccinatie in Tiel. Ik ben toen maar bij de Willem-Alexander brug (Beneden-Leeuwen) uitgestapt om via de dijken terug te lopen naar Kerkdriel (30km). Ik had van te voren niet in de gaten hoeveel stormschade er was in de omgeving van Wamel. Ongelofelijk! Bomen omgeknapt als luciferpinnetjes. Wij hadden er zelf in het rivierengebied (Bommmelerwaard) weinig last van; maar als je dan ziet hoe groot de schade 20-30km verderop is, bizar.
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Zaterdag op zondag de Dark Sky Wandeltocht vanuit Lauwerszijl ( nou ja, eigenlijk vanaf Electra / camping de Waterwolf).

Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!

Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Tigelu schreef:Zaterdag op zondag de Dark Sky Wandeltocht vanuit Lauwerszijl ( nou ja, eigenlijk vanaf Electra / camping de Waterwolf).

Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!

Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.
Dat was een hele pittige tocht voor je, Tina!
Een pittige afstand, een pittig parkoers (onverhard) en pittige omstandigheden (regen, in donker lopen en slechts 1 rustpost).
Knap gedaan!
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Tigelu schreef:Zaterdag op zondag de Dark Sky Wandeltocht vanuit Lauwerszijl ( nou ja, eigenlijk vanaf Electra / camping de Waterwolf).

Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!

Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.
:y: :handshake:
Gebruikersavatar
edwinvandeb
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 266
Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 0
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Locatie: Kerkdriel

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door edwinvandeb »

Afgelopen zondag rondje gemaakt van een kleine 30km; hier een tussenstop aan de Maas in Ammerzoden.
De koeien kwamen op mijn rugtas af :P
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Vandaag langs de Rotte gewandeld, van Moerkapelle naar Rotterdam, 26 km.
Geweldig mooi weer gehad en van begin tot eind flink genoten.
Bij het eindpunt (Erasmusbrug) waren mijn schoondochter en mijn oppaskleinzoon :bebe_tototte: aangekomen om mij aan te moedigen en succes te wensen voor de komende 4 dagen.
Ontzettend leuk was dat!
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Wat lief, Martin!
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

fhd schreef:Wat lief, Martin!
Ja hè, ontzettend lief! Ze hadden er een flinke rit met de metro voor over.
En Jens heeft alvast de trouwlocatie van zijn ouders gezien. :party:
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Vandaag rondje Emmen gedaan. Een km of 12 van het Hunzepad meegenomen, tot die te ver van Emmen af ging, toen via wandelknooppunten en toen die er niet meer waren zelf via het kompas een struinroute door/langs landerijen en wegbermen gezocht tot ik weer in Zuid Emmen was en door de parken terug naar Bussy.. totale afstand iets meer dan 27 km waarvan meer dan 20 km over gras, veen en bospaden.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Vandaag langs het Rijn-Schiekanaal gewandeld, van Leiden naar Delft. Het heet hier ook wel Vliet, Trekvliet of Delftse Vliet.
Ik heb 27 km gelopen, in de zon en met een heerlijk temperatuurtje.
Veel pleziervaart op de Vliet, de bootjes die dezelfde kan op gingen als ik kon ik 20 km lang volgen. Ze moesten overal wachten bij de vele ophaalbruggen die hier zijn.
Ondanks mijn 2 pauzes zijn 2 bootjes en ik vanaf de Lammebrug in Leiden tot de Oostpoortbrug in Delft bij elkaar in de buurt gebleven.
Het volgende stuk (tot Rotterdam) loop ik een andere keer. Daar heet het dan weer de Schie.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”