Mooi, al die muurkunstTruitje schreef:Gisteren heeft Bertus een route door Ede gelopen die ik voor hem bedacht heb. Een route langs een groot gedeelte van de Streetart die in Ede te vinden is. En daarbij kwam dat ook nog eens veel bomen met mooie bloesem nu volop staan te bloeien. Alleen is dit album dankzij al die Streetart en bloesem nu een beetje dik geworden. Ik zeg maar meteen sorry hier voor. Maar 365 foto's hebben het album niet gehaald....... Ja, ik had flink wat keus. Ik zeg maar meteen dat als je op een foto klikt, en je klikt daarna op de 3 puntjes rechtsboven, dat kan je bij de details lezen die ik over de foto's geschreven heb. En dat is in dit album aardig wat. Veel plezier met de foto's https://myalbum.com/album/QAQHY4cweWNs
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2986
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Wat een leuk 'rondje' door Ede.
Goed gedaan Bertus en Trudy!
Goed gedaan Bertus en Trudy!
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 266
- Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
- Locatie: Kerkdriel
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Echt heel mooi die foto's. M'n dochter woont sinds 1 jaar in Ede; zo te zien hebben we er nog heel wat te ontdekken 
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Laat haar deze site in de gaten houden: https://indebuurt.nl/ede/ Zij werken ook met nieuwsbrieven.edwinvandeb schreef:Echt heel mooi die foto's. M'n dochter woont sinds 1 jaar in Ede; zo te zien hebben we er nog heel wat te ontdekken
Daar kan ze heel wat leuke ideetjes vandaan halen. Afgelopen weekend is er trouwens bij het station Ede-Wageningen weer een muurschildering bij gekomen.
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer eens een rondje gelopen. Een NS route met eigen stukjes erin om niet voor de zoveelste keer dezelfde route te lopen. Deze keer bijvoorbeeld niet over de Wageningese Berg, maar onderlangs. Vandaar de naam, Rondje Belmonte Onderlangs. Hij ging voor de bloeiende Rhodondendrons in Belmonte, maar een groot gedeelte was al uitgebloeid, of bijna uitgebloeid. Gelukkig was er nog genoeg in bloei om op de foto te zetten. En onderweg al dat heerlijke frisse groen, of al die bloemetjes in de bermen. Het is nu een mooie tijd om te lopen. Nieuwsgierig naar de foto's? Klik hier voor het album: https://myalbum.com/album/Hhc58SUqiNgc
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 266
- Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
- Locatie: Kerkdriel
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen zaterdag kreeg mijn vrouw haar 2e vaccinatie in Tiel. Ik ben toen maar bij de Willem-Alexander brug (Beneden-Leeuwen) uitgestapt om via de dijken terug te lopen naar Kerkdriel (30km). Ik had van te voren niet in de gaten hoeveel stormschade er was in de omgeving van Wamel. Ongelofelijk! Bomen omgeknapt als luciferpinnetjes. Wij hadden er zelf in het rivierengebied (Bommmelerwaard) weinig last van; maar als je dan ziet hoe groot de schade 20-30km verderop is, bizar.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Zaterdag op zondag de Dark Sky Wandeltocht vanuit Lauwerszijl ( nou ja, eigenlijk vanaf Electra / camping de Waterwolf).
Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!
Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.
Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!
Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dat was een hele pittige tocht voor je, Tina!Tigelu schreef:Zaterdag op zondag de Dark Sky Wandeltocht vanuit Lauwerszijl ( nou ja, eigenlijk vanaf Electra / camping de Waterwolf).
Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!
Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.
Een pittige afstand, een pittig parkoers (onverhard) en pittige omstandigheden (regen, in donker lopen en slechts 1 rustpost).
Knap gedaan!
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Tigelu schreef:Zaterdag op zondag de Dark Sky Wandeltocht vanuit Lauwerszijl ( nou ja, eigenlijk vanaf Electra / camping de Waterwolf).
Ik had hier een verslag meer willen zetten, maar de website wilde niet opslaan, gooide me eruit en toen was alles weg. En ik doe het niet nog een keer!
Ik heb uiteindelijk 44,5 km gewandeld in een heel afwisselend parcours die ik dolgraag nog een keer overdag zou willen lopen (al was het alleen al om de dijk langs de Waddenzee te doen terwijl je kunt zien waar alle schapenpoep ligt, ipv te voelen als je in het donker erover “glijd”.
Door het afwisselende en behoorlijk veel onverharde parcours verbaasde het me dat ik hier al na 8 uur en 45 min mee klaar was. OK, er was onderweg -door omstandigheden buiten de schuld van de organisatie om- maar 1 rustpost voor de 40 km lopers en die was op ca 20 km en van 03:00-04:15 uur regen gehad.
Maar voor deze ondergronden had ik eigenlijk pas de finish om 6 uur gedacht en mss nog wel later.
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 266
- Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
- Locatie: Kerkdriel
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen zondag rondje gemaakt van een kleine 30km; hier een tussenstop aan de Maas in Ammerzoden.
De koeien kwamen op mijn rugtas af
De koeien kwamen op mijn rugtas af
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag langs de Rotte gewandeld, van Moerkapelle naar Rotterdam, 26 km.
Geweldig mooi weer gehad en van begin tot eind flink genoten.
Bij het eindpunt (Erasmusbrug) waren mijn schoondochter en mijn oppaskleinzoon
aangekomen om mij aan te moedigen en succes te wensen voor de komende 4 dagen.
Ontzettend leuk was dat!
Geweldig mooi weer gehad en van begin tot eind flink genoten.
Bij het eindpunt (Erasmusbrug) waren mijn schoondochter en mijn oppaskleinzoon
Ontzettend leuk was dat!
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2703
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Wat lief, Martin!
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ja hè, ontzettend lief! Ze hadden er een flinke rit met de metro voor over.fhd schreef:Wat lief, Martin!
En Jens heeft alvast de trouwlocatie van zijn ouders gezien.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag rondje Emmen gedaan. Een km of 12 van het Hunzepad meegenomen, tot die te ver van Emmen af ging, toen via wandelknooppunten en toen die er niet meer waren zelf via het kompas een struinroute door/langs landerijen en wegbermen gezocht tot ik weer in Zuid Emmen was en door de parken terug naar Bussy.. totale afstand iets meer dan 27 km waarvan meer dan 20 km over gras, veen en bospaden.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag langs het Rijn-Schiekanaal gewandeld, van Leiden naar Delft. Het heet hier ook wel Vliet, Trekvliet of Delftse Vliet.
Ik heb 27 km gelopen, in de zon en met een heerlijk temperatuurtje.
Veel pleziervaart op de Vliet, de bootjes die dezelfde kan op gingen als ik kon ik 20 km lang volgen. Ze moesten overal wachten bij de vele ophaalbruggen die hier zijn.
Ondanks mijn 2 pauzes zijn 2 bootjes en ik vanaf de Lammebrug in Leiden tot de Oostpoortbrug in Delft bij elkaar in de buurt gebleven.
Het volgende stuk (tot Rotterdam) loop ik een andere keer. Daar heet het dan weer de Schie.
Ik heb 27 km gelopen, in de zon en met een heerlijk temperatuurtje.
Veel pleziervaart op de Vliet, de bootjes die dezelfde kan op gingen als ik kon ik 20 km lang volgen. Ze moesten overal wachten bij de vele ophaalbruggen die hier zijn.
Ondanks mijn 2 pauzes zijn 2 bootjes en ik vanaf de Lammebrug in Leiden tot de Oostpoortbrug in Delft bij elkaar in de buurt gebleven.
Het volgende stuk (tot Rotterdam) loop ik een andere keer. Daar heet het dan weer de Schie.