Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen dinsdag heeft Bertus weer een tocht gelopen. Hij is deze week vrij en had daar dus mooi tijd voor. De tocht ging deze keer naar Lunteren, en zo wel voor de heen, als voor de terugweg had ik een nieuwe route voor hem gemaakt. In Lunteren heeft hij behalve het centrum ook het industriegebied bezocht, zodat hij ook zijn 2de hobbie kon uitvoeren, trucks op de foto zetten. Een paar daarvan hebben het album gehaald. Het was mooi weer, dus lekker om te lopen. Voor de foto's klik https://myalbum.com/album/RF5FiQL9FNhJar , Mijnalbum heeft schijnbaar weer een update gehad, en ik ben dus niet echt tevreden met hoe het album er nu uitziet, maar voor nu moet het maar zo.
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren is Bertus naar Veenendaal geweest om daar een route voor het goede doel te lopen. Het was een wandeltocht om geld op te halen voor Hospice Berkenstein. Het was wederom lekker wandelweer en het was een mooie route, die 20km route. Het leek niet al te druk, maar toen Bertus in Veenendaal kwam, ruim een half uur nadat je van start kon gaan, waren de meesten waarschijnlijk al gestart. Het was zijn eerste georganiseerde tocht sinds lange tijd, en alles was zo goed in orde dat hij na afloop alleen maar complimenten kon geven. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/tqzc6zXCBCdU
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Fijn dat het weer kan om georganiseerd te wandelen!
- liesie73
- W4W Aankomend WalkKING

- Berichten: 912
- Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
- Leeftijd: 53
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: op schema
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: ergens in Drenthe
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
En de afgelopen dagen werd de DrentsFrieseWoudwandel4Daagse georganiseerd, eenmalig in september. Voor de verslagen zie hier:
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2021 ... dag-1.html
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2021 ... dag-2.html
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2021 ... dag-3.html
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2021 ... dag-4.html
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2021 ... dag-1.html
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2021 ... dag-2.html
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2021 ... dag-3.html
http://wandelenenmeer.blogspot.com/2021 ... dag-4.html
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2271
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Almelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Leuke verslagen Louise.
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft het afgelopen weekend iets anders gedaan dan anders. Hij is samen met de oudste een weekendje naar Limburg geweest. Vrijdag Hebben ze de Fluweelengrot en de kasteelruïne in Valkenburg bezocht. En omdat ze toch in de buurt waren
zijn ze maar even doorgereden naar Vaals, naar het 3landenpunt. Daar hebben ze eerst de Wilhelmina toren bezocht, en ja helemaal boven geweest, ook Bertus met zijn hoogtevrees. Hij heeft zelfs goede foto's gemaakt vanaf de skywalk....
Daarna zijn ze doorgereden naar het echte 3landenpunt, waar ze jammer genoeg niet in de toren zijn geweest. De heren baalden dat ze ook hier niet voor niets inkonden. Maar natuurlijk wel foto's gemaakt hebben. Daarna zijn ze naar Susteren gereden om de sleutel van hun huisje te halen, om daarna nog in Duitsland te gaan eten en boodschappen doen. Dag goed besteed zou ik zo zeggen.
Dag 2 zijn de heren naar Maastricht gereden en hebben daar een wandeling van 10,8km gelopen. Niet lang, maar lang genoeg voor ruim 300 foto's, en ze hebben er maar liefst 3,5 uur over gedaan. Waar ze dus beide niets van snappen. Oudste vertelde hier gisteravond dat hij nog wist van vroeger dat 5km 1 uur lopen was......
Tja, toen liepen ze veel meer door en werden er minder foto's gemaakt
O, ja over foto's gesproken, die kan je hier vinden: https://myalbum.com/album/RyvoeYAvxsw2
Daarna zijn ze doorgereden naar het echte 3landenpunt, waar ze jammer genoeg niet in de toren zijn geweest. De heren baalden dat ze ook hier niet voor niets inkonden. Maar natuurlijk wel foto's gemaakt hebben. Daarna zijn ze naar Susteren gereden om de sleutel van hun huisje te halen, om daarna nog in Duitsland te gaan eten en boodschappen doen. Dag goed besteed zou ik zo zeggen.
Dag 2 zijn de heren naar Maastricht gereden en hebben daar een wandeling van 10,8km gelopen. Niet lang, maar lang genoeg voor ruim 300 foto's, en ze hebben er maar liefst 3,5 uur over gedaan. Waar ze dus beide niets van snappen. Oudste vertelde hier gisteravond dat hij nog wist van vroeger dat 5km 1 uur lopen was......
Tja, toen liepen ze veel meer door en werden er minder foto's gemaakt
O, ja over foto's gesproken, die kan je hier vinden: https://myalbum.com/album/RyvoeYAvxsw2
- julia55
- W4W Expert

- Berichten: 382
- Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
- Mood: Gewoon
- Locatie: rijkevoort
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Afgelopen weekend naar zoutelande voor de kustmarathon
Vrijdag morgen vertrokken om eerst in zoutelande wat rond te kijken waar we zaterdagmorgen onze auto voor twee dagen zouden parkeren..dit omdat alles betaald parkeren is...en de enige gratis parkeerplaats niet geschikt was vanwege de verwachtte regen en de andere te ver van de finish zou zijn...na een hapje eten zijn we naar onze slaapplaats in meliskerke gegaan...zaterdagmorgen rond de klok van 8 onze auto voor 2 dagen geparkeerd een paar honderd meter van de start. Na waT moeite lukte het ons een kaartje te krijgen om te parkeren tot zondag 6 uur
We wilde naar Burgh wandelen om zondag met de marathon terug te wandelen naar zoutelande...omdat het strand zo slecht te lopen was door hoog water en opgespoten zand en omdat het begon te regenen en we nog 20km moesten lopen besloten we om toch maar de bus te nemen om de dag erna nog enigszins fris aan de marathon te beginnen..na een hapje eten op een camping zijn we naar ons slaapadres gegaan.. en bij binnenkomst kregen we al meteen van medewandelaars te horen dat het ontbijt smorgens om 6 uur klaar zou zijn..we konden i.v.m.corona al om 7 uur starten zodat er een beetje spreiding van wandelaars zou komen.
De vooruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
Vrijdag morgen vertrokken om eerst in zoutelande wat rond te kijken waar we zaterdagmorgen onze auto voor twee dagen zouden parkeren..dit omdat alles betaald parkeren is...en de enige gratis parkeerplaats niet geschikt was vanwege de verwachtte regen en de andere te ver van de finish zou zijn...na een hapje eten zijn we naar onze slaapplaats in meliskerke gegaan...zaterdagmorgen rond de klok van 8 onze auto voor 2 dagen geparkeerd een paar honderd meter van de start. Na waT moeite lukte het ons een kaartje te krijgen om te parkeren tot zondag 6 uur
We wilde naar Burgh wandelen om zondag met de marathon terug te wandelen naar zoutelande...omdat het strand zo slecht te lopen was door hoog water en opgespoten zand en omdat het begon te regenen en we nog 20km moesten lopen besloten we om toch maar de bus te nemen om de dag erna nog enigszins fris aan de marathon te beginnen..na een hapje eten op een camping zijn we naar ons slaapadres gegaan.. en bij binnenkomst kregen we al meteen van medewandelaars te horen dat het ontbijt smorgens om 6 uur klaar zou zijn..we konden i.v.m.corona al om 7 uur starten zodat er een beetje spreiding van wandelaars zou komen.
De vooruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
- Ronald1947
- W4W Verslaafd

- Berichten: 143
- Lid geworden op: 09 jul 2016, 09:37
- Leeftijd: 77
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 19300
- Aantal N4D volbracht: 24
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bij het lezen voelde ik de zwaarte van de tocht.....julia55 schreef:....
De vooruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
Met vriendelijke groet,
Ronald
Ronald
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Zo herkenbaar het verhaal. en direct heimwee....zal ik volgend jaar ook weer eens een keer?Ronald1947 schreef:Bij het lezen voelde ik de zwaarte van de tocht.....julia55 schreef:....
De vooruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik dacht hetzelfde als Tina: zal ik volgend jaar ook weer eens die kant opgaan?Tigelu schreef:Zo herkenbaar het verhaal. en direct heimwee....zal ik volgend jaar ook weer eens een keer?Ronald1947 schreef:Bij het lezen voelde ik de zwaarte van de tocht.....julia55 schreef:....
De vooruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
In de hoop natuurlijk op beter weer dan dit jaar met heel veel regen.
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6974
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ja, inderdaad héél herkenbaar.Tigelu schreef:Zo herkenbaar het verhaal. en direct heimwee....zal ik volgend jaar ook weer eens een keer?Ronald1947 schreef:Bij het lezen voelde ik de zwaarte van de tocht.....julia55 schreef:....
De voorruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
Ik hoor het geluid van klapperende regenponcho's. Het opgespoten zand dat als nat beton aan je schoenen blijft plakken.
Ooit eens 36 km. in de regen gelopen. Ik heb het gehaald omdat Tina als persoon links verzorgsters optrad o dat ze zelf niet kon lopen vanwege een operatie aan haar voet.
Ik zie haar in West Kapelle nog mij schoenen omkeren in het restaurant. Man, man wat had ik net koud. Heb alles los en vast gevreten wat er te krijgen was.
Was ook mijn kennismaking met mij 1ste blaasontsteking, elk toilet op de route heb ik wel gehad.
Mocht je gaan, dan ga ik mee als jou persoonlijke verzorgster.
Laatst gewijzigd door Cornelia op 19 okt 2021, 05:08, 1 keer totaal gewijzigd.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2986
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De Noviomagumtocht. De start was in Groesbeek. De route ging 'links en rechts' van de Zevenheuvelenweg en dat is niet bepaald vlak!
Ook geen tocht voor Voy als 'asfaltjunk'. Was zwaar!
Ook geen tocht voor Voy als 'asfaltjunk'. Was zwaar!
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft daar ook gelopen. Vanaf station Nijmegen 11km , dan 10km Noviomagum, en dan via de Zevenheuvelenweg 10km terug naar Nijmegen.Spatoes schreef:De Noviomagumtocht. De start was in Groesbeek. De route ging 'links en rechts' van de Zevenheuvelenweg en dat is niet bepaald vlak!
Ook geen tocht voor Voy als 'asfaltjunk'. Was zwaar!
En ik ben voorlopig zoet met de foto's
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Zondag is Bertus dus naar Groesbeek geweest om daar de Noviomagum wandeltocht te lopen. Omdat hij geen zin had om vanaf station Nijmegen de bus te pakken is hij te voet naar Groesbeek gegaan, via de Nijmeegsebaan. 11km voordat hij aan de wandeltocht kon beginnen. Daarom heeft hij maar 10km gelopen in Groesbeek, want hij moest ook nog terug naar Nijmegen. Het waren 10 mooie kilometers die hij dan ook met plezier heeft gelopen. Na het afmelden begon hij aan de terugweg. Deze keer via een andere route, de Zevenheuvelenweg, dat was natuurlijk een bekend stuk, nu alleen een heel stuk rustiger. Na 10km kwam hij weer bij het station aan en kon hij de trein naar Ede nemen. Voor de foto's van het wandelen vanaf het station, rond Groesbeek en terug naar het station, kijk maar hier: https://myalbum.com/album/VNMtgw4QeTWm
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 266
- Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
- Locatie: Kerkdriel
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooi zeg!
En precies dit!:
En precies dit!:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.