Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Afgelopen dinsdag heeft Bertus weer een tocht gelopen. Hij is deze week vrij en had daar dus mooi tijd voor. De tocht ging deze keer naar Lunteren, en zo wel voor de heen, als voor de terugweg had ik een nieuwe route voor hem gemaakt. In Lunteren heeft hij behalve het centrum ook het industriegebied bezocht, zodat hij ook zijn 2de hobbie kon uitvoeren, trucks op de foto zetten. Een paar daarvan hebben het album gehaald. Het was mooi weer, dus lekker om te lopen. Voor de foto's klik https://myalbum.com/album/RF5FiQL9FNhJar , Mijnalbum heeft schijnbaar weer een update gehad, en ik ben dus niet echt tevreden met hoe het album er nu uitziet, maar voor nu moet het maar zo.
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Gisteren is Bertus naar Veenendaal geweest om daar een route voor het goede doel te lopen. Het was een wandeltocht om geld op te halen voor Hospice Berkenstein. Het was wederom lekker wandelweer en het was een mooie route, die 20km route. Het leek niet al te druk, maar toen Bertus in Veenendaal kwam, ruim een half uur nadat je van start kon gaan, waren de meesten waarschijnlijk al gestart. Het was zijn eerste georganiseerde tocht sinds lange tijd, en alles was zo goed in orde dat hij na afloop alleen maar complimenten kon geven. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/tqzc6zXCBCdU
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Fijn dat het weer kan om georganiseerd te wandelen!
Gebruikersavatar
liesie73
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 912
Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
Leeftijd: 53
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: ergens in Drenthe

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door liesie73 »

Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2271
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Leuke verslagen Louise.
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Bertus heeft het afgelopen weekend iets anders gedaan dan anders. Hij is samen met de oudste een weekendje naar Limburg geweest. Vrijdag Hebben ze de Fluweelengrot en de kasteelruïne in Valkenburg bezocht. En omdat ze toch in de buurt waren :-8 zijn ze maar even doorgereden naar Vaals, naar het 3landenpunt. Daar hebben ze eerst de Wilhelmina toren bezocht, en ja helemaal boven geweest, ook Bertus met zijn hoogtevrees. Hij heeft zelfs goede foto's gemaakt vanaf de skywalk....
Daarna zijn ze doorgereden naar het echte 3landenpunt, waar ze jammer genoeg niet in de toren zijn geweest. De heren baalden dat ze ook hier niet voor niets inkonden. Maar natuurlijk wel foto's gemaakt hebben. Daarna zijn ze naar Susteren gereden om de sleutel van hun huisje te halen, om daarna nog in Duitsland te gaan eten en boodschappen doen. Dag goed besteed zou ik zo zeggen.
Dag 2 zijn de heren naar Maastricht gereden en hebben daar een wandeling van 10,8km gelopen. Niet lang, maar lang genoeg voor ruim 300 foto's, en ze hebben er maar liefst 3,5 uur over gedaan. Waar ze dus beide niets van snappen. Oudste vertelde hier gisteravond dat hij nog wist van vroeger dat 5km 1 uur lopen was......
Tja, toen liepen ze veel meer door en werden er minder foto's gemaakt :-%
O, ja over foto's gesproken, die kan je hier vinden: https://myalbum.com/album/RyvoeYAvxsw2
Gebruikersavatar
julia55
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 382
Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 40.000
Aantal N4D volbracht: 37
Volgende wandeltocht: Q
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Locatie: rijkevoort

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door julia55 »

Afgelopen weekend naar zoutelande voor de kustmarathon
Vrijdag morgen vertrokken om eerst in zoutelande wat rond te kijken waar we zaterdagmorgen onze auto voor twee dagen zouden parkeren..dit omdat alles betaald parkeren is...en de enige gratis parkeerplaats niet geschikt was vanwege de verwachtte regen en de andere te ver van de finish zou zijn...na een hapje eten zijn we naar onze slaapplaats in meliskerke gegaan...zaterdagmorgen rond de klok van 8 onze auto voor 2 dagen geparkeerd een paar honderd meter van de start. Na waT moeite lukte het ons een kaartje te krijgen om te parkeren tot zondag 6 uur
We wilde naar Burgh wandelen om zondag met de marathon terug te wandelen naar zoutelande...omdat het strand zo slecht te lopen was door hoog water en opgespoten zand en omdat het begon te regenen en we nog 20km moesten lopen besloten we om toch maar de bus te nemen om de dag erna nog enigszins fris aan de marathon te beginnen..na een hapje eten op een camping zijn we naar ons slaapadres gegaan.. en bij binnenkomst kregen we al meteen van medewandelaars te horen dat het ontbijt smorgens om 6 uur klaar zou zijn..we konden i.v.m.corona al om 7 uur starten zodat er een beetje spreiding van wandelaars zou komen.
De vooruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
Gebruikersavatar
Ronald1947
W4W Verslaafd
W4W Verslaafd
Berichten: 143
Lid geworden op: 09 jul 2016, 09:37
Leeftijd: 77
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 19300
Aantal N4D volbracht: 24
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Ronald1947 »

julia55 schreef:....
De vooruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
Bij het lezen voelde ik de zwaarte van de tocht.....
Met vriendelijke groet,
Ronald
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Ronald1947 schreef:
julia55 schreef:....
De vooruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
Bij het lezen voelde ik de zwaarte van de tocht.....
Zo herkenbaar het verhaal. en direct heimwee....zal ik volgend jaar ook weer eens een keer? :=
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4722
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Tigelu schreef:
Ronald1947 schreef:
julia55 schreef:....
De vooruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
Bij het lezen voelde ik de zwaarte van de tocht.....
Zo herkenbaar het verhaal. en direct heimwee....zal ik volgend jaar ook weer eens een keer? :=
Ik dacht hetzelfde als Tina: zal ik volgend jaar ook weer eens die kant opgaan?
In de hoop natuurlijk op beter weer dan dit jaar met heel veel regen.
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6974
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Tigelu schreef:
Ronald1947 schreef:
julia55 schreef:....
De voorruitzichten waren slecht en na het ontbijt konden we ook meten onze regenkleding aan doen..we vertrokken om 7.00 en om 20 voor tien hadden we al 15 km gelopen...dat ging prima ..nog 5 km en we zouden het strand opgaan voor 9km ...wat een ellende...regen...eind viel mee maar het was niet te lopen op dat opgespoten zand en kwamen dan pas om half twee van het strand af ..pfffft...eenmaal van het strand af ging het weer prima. Het bleef wel regenen maar dat hinderde ons niet echt ...
Door de duinen naar Domburg en westkapelle gingen we nog een stuk door de duinen om vervolgens het laatste stuk strand waar het inmiddels laagwater was kwamen we om kwart over 4 binnen en was het inmiddels droog met een zonnetje.
Pittig maar geweldig om te doen..en ze maken er in zoutelande ieder jaar een feestje van
Bij het lezen voelde ik de zwaarte van de tocht.....
Zo herkenbaar het verhaal. en direct heimwee....zal ik volgend jaar ook weer eens een keer? :=
Ja, inderdaad héél herkenbaar.
Ik hoor het geluid van klapperende regenponcho's. Het opgespoten zand dat als nat beton aan je schoenen blijft plakken.
Ooit eens 36 km. in de regen gelopen. Ik heb het gehaald omdat Tina als persoon links verzorgsters optrad o dat ze zelf niet kon lopen vanwege een operatie aan haar voet.
Ik zie haar in West Kapelle nog mij schoenen omkeren in het restaurant. Man, man wat had ik net koud. Heb alles los en vast gevreten wat er te krijgen was.
Was ook mijn kennismaking met mij 1ste blaasontsteking, elk toilet op de route heb ik wel gehad.

Mocht je gaan, dan ga ik mee als jou persoonlijke verzorgster.
Laatst gewijzigd door Cornelia op 19 okt 2021, 05:08, 1 keer totaal gewijzigd.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

De Noviomagumtocht. De start was in Groesbeek. De route ging 'links en rechts' van de Zevenheuvelenweg en dat is niet bepaald vlak!
Ook geen tocht voor Voy als 'asfaltjunk'. Was zwaar!
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Spatoes schreef:De Noviomagumtocht. De start was in Groesbeek. De route ging 'links en rechts' van de Zevenheuvelenweg en dat is niet bepaald vlak!
Ook geen tocht voor Voy als 'asfaltjunk'. Was zwaar!
Bertus heeft daar ook gelopen. Vanaf station Nijmegen 11km , dan 10km Noviomagum, en dan via de Zevenheuvelenweg 10km terug naar Nijmegen.
En ik ben voorlopig zoet met de foto's :-8
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Zondag is Bertus dus naar Groesbeek geweest om daar de Noviomagum wandeltocht te lopen. Omdat hij geen zin had om vanaf station Nijmegen de bus te pakken is hij te voet naar Groesbeek gegaan, via de Nijmeegsebaan. 11km voordat hij aan de wandeltocht kon beginnen. Daarom heeft hij maar 10km gelopen in Groesbeek, want hij moest ook nog terug naar Nijmegen. Het waren 10 mooie kilometers die hij dan ook met plezier heeft gelopen. Na het afmelden begon hij aan de terugweg. Deze keer via een andere route, de Zevenheuvelenweg, dat was natuurlijk een bekend stuk, nu alleen een heel stuk rustiger. Na 10km kwam hij weer bij het station aan en kon hij de trein naar Ede nemen. Voor de foto's van het wandelen vanaf het station, rond Groesbeek en terug naar het station, kijk maar hier: https://myalbum.com/album/VNMtgw4QeTWm
Gebruikersavatar
edwinvandeb
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 266
Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 0
Loopnummer 2025: 0
Kilometers gelopen: 5000+
Aantal N4D volbracht: 5
Kennedymarsen volbracht: 2
Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Locatie: Kerkdriel

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door edwinvandeb »

Mooi zeg!

En precies dit!:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”