Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooi verslag Martin 
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dank je Liana!Jeltsje schreef:Mooi verslag Martin
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2998
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Marko schreef:Dank je Liana!Jeltsje schreef:Mooi verslag Martin
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Goed om te weten, dank je Joyce!joyke schreef:Marko schreef:Dank je Liana!Jeltsje schreef:Mooi verslag Martinweer een leuk verslag ook deze is met gedachten een mooi beeld van te krijgen
Morgen het vervolg/slot .
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag het laatste deel langs het Amsterdam-Rijnkanaal gelopen. Was uiteindelijk zo’n 36 km, 4 km langer dan gepland. Met een geweldige finale in hartje Amsterdam.
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 266
- Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
- Locatie: Kerkdriel
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Alle Oranjeverenigingen in Maasdriel deden gisteren mee aan "Maasdriel beweegt". Er waren routes tussen 9 dorpen op papier gezet en zo kon je zelf als "lego-blokjes" je eigen routes maken afhankelijk van hoeveel km je wilde lopen.
Erg leuk was dat je natuurlijk bij andere dorpen in het feestgedruis aan komt lopen; er is overal iets te doen, dus het leek ineens wel op de vierdaagse. Plus ieder dorp had iets gratis te geven aan de wandelaars, afhankelijk van fruit, drinken, gebak, krentenbrood etc. Dus geen gebrek aan eten en drinken. Was superleuk, ik heb zelf 35km gelopen.
Erg leuk was dat je natuurlijk bij andere dorpen in het feestgedruis aan komt lopen; er is overal iets te doen, dus het leek ineens wel op de vierdaagse. Plus ieder dorp had iets gratis te geven aan de wandelaars, afhankelijk van fruit, drinken, gebak, krentenbrood etc. Dus geen gebrek aan eten en drinken. Was superleuk, ik heb zelf 35km gelopen.
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Wat een leuk ideeedwinvandeb schreef:Alle Oranjeverenigingen in Maasdriel deden gisteren mee aan "Maasdriel beweegt". Er waren routes tussen 9 dorpen op papier gezet en zo kon je zelf als "lego-blokjes" je eigen routes maken afhankelijk van hoeveel km je wilde lopen.
Erg leuk was dat je natuurlijk bij andere dorpen in het feestgedruis aan komt lopen; er is overal iets te doen, dus het leek ineens wel op de vierdaagse. Plus ieder dorp had iets gratis te geven aan de wandelaars, afhankelijk van fruit, drinken, gebak, krentenbrood etc. Dus geen gebrek aan eten en drinken. Was superleuk, ik heb zelf 35km gelopen.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vond ik ook, toen ik de info via de mail kreeg (als deelnemer van de door deze Oranjevereniging georganiseerde Vierdaagse van Kerkdriel), maar ik kon er niet heen omdat ik vanaf de 27e een gereserveerde camperplek in België had.Jeltsje schreef:Wat een leuk ideeedwinvandeb schreef:Alle Oranjeverenigingen in Maasdriel deden gisteren mee aan "Maasdriel beweegt". Er waren routes tussen 9 dorpen op papier gezet en zo kon je zelf als "lego-blokjes" je eigen routes maken afhankelijk van hoeveel km je wilde lopen.
Erg leuk was dat je natuurlijk bij andere dorpen in het feestgedruis aan komt lopen; er is overal iets te doen, dus het leek ineens wel op de vierdaagse. Plus ieder dorp had iets gratis te geven aan de wandelaars, afhankelijk van fruit, drinken, gebak, krentenbrood etc. Dus geen gebrek aan eten en drinken. Was superleuk, ik heb zelf 35km gelopen.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vanmorgen met een 65+ kaart de trein naar Brugge gepakt. Eenmaal in het oude stadspark eerst een kaart van Brugge bij de info (VVV) gehaald. Daarna eers de stadswalroute gewandeld, die officieel 8,5 km is maar uiteraard wat langer uitpakte vanwege extra lusjes langs, door en op bezienswaardigheden zoals het Begijnhof, molens, poorten enz.
Na de ronde eerst door de winkelstraat heen op zoek naar wat ontbrekende zaken zoals een niet-lekkende warmwaterzak en wat andere nuttige zaken. Daarna op de bonnefooi rondgelopen en uitgebreid de gebouwen bekeken. En ook enkele winkels uitgebreid van binnen (kerst, Pasen en schwartzwald winkel en diverse curiosawinkels, chocolaterie waar ze ook suikervrije Belgische bonbons en marsepein maken en verkopen). Uiteindelijk weer kriskras door de stad de weg naar het station gezocht en gevonden en om 18 uur de trein terug naar Blankenberge. Niet veel foto’s gemaakt, want de charger bleek leeggelopen (wrs door de kou in de nacht in Bussy), dus al vanaf 14 uur zuinig aan gedaan met de telefoonaccu.
Toen ik eenmaal weer in Bussy was en de telefoon aan de lader lag, kon ik zien hoeveel km ik uiteindelijk gelopen had vanaf het vertrek vanmorgen om 9:15 uur: 24,4 km.
Na de ronde eerst door de winkelstraat heen op zoek naar wat ontbrekende zaken zoals een niet-lekkende warmwaterzak en wat andere nuttige zaken. Daarna op de bonnefooi rondgelopen en uitgebreid de gebouwen bekeken. En ook enkele winkels uitgebreid van binnen (kerst, Pasen en schwartzwald winkel en diverse curiosawinkels, chocolaterie waar ze ook suikervrije Belgische bonbons en marsepein maken en verkopen). Uiteindelijk weer kriskras door de stad de weg naar het station gezocht en gevonden en om 18 uur de trein terug naar Blankenberge. Niet veel foto’s gemaakt, want de charger bleek leeggelopen (wrs door de kou in de nacht in Bussy), dus al vanaf 14 uur zuinig aan gedaan met de telefoonaccu.
Toen ik eenmaal weer in Bussy was en de telefoon aan de lader lag, kon ik zien hoeveel km ik uiteindelijk gelopen had vanaf het vertrek vanmorgen om 9:15 uur: 24,4 km.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Berichten: 1905
- Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
- Locatie: Hoogeveen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag voorlopen van de Hoogeveense Keientocht.
40km werd inclusief route van en naar station 46,1 of 47,6 afhankelijk welke app je kijkt
Thuis maar effe beter beoordelen nu uitrusten in de trein
40km werd inclusief route van en naar station 46,1 of 47,6 afhankelijk welke app je kijkt
Thuis maar effe beter beoordelen nu uitrusten in de trein
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren twee info-routes over WO I gecombineerd. Dat leverde een afwisselende tocht van uiteindelijk ruim 24 km op door en om Blankenberge heen.
Vanmorgen bijtijds de trein genomen (wel eerst bijna 2 km heenlopen) naar Brugge. Op het station daar startte om 8 uur (mijn start was iets later: 8:20 uur) de 30 km-route die dit jaar in plaats van de Int. Tweedaagse van Blankenberge werd georganiseerd.
Direct bij de start al een goodiebag + een appel gekregen. Verder waren er voor de 30 km maar liefst 6 controle/stempelposten opgezet. De helft alleen gestempeld en weer doorgelopen. Alleen bij post 2 (een of andere verenigingsgebouwtje), 4 (straatterras in Zuienkerke midden in gezellige rommelmarkt en feest) en post 6 (bierbrouwerij Broers in Uitkerke).
De finish was op de bovenste etage van het Casino. Daar was ik uiteindelijk om 14:40 uur.
De rechte verbinding (trein) van Blankenberge naar Brugge is slechts 16 km, dus de route slingerde behoorlijk heen en weer om aan de totale 30 (off. 31,4 km) km te kunnen komen. Veel groen in diverse hoogten (bos, struiken en platte polder) en goed autoluw. Prima wandelweer. De frisse wind van de afgelopen dagen was gaan liggen en daardoor kon ik vanaf de tweede helft van de ochtend in alleen T-shirt wandelen, nadat al vrij vroeg het vest onder de jas uitgegaan was.
Vanmorgen bijtijds de trein genomen (wel eerst bijna 2 km heenlopen) naar Brugge. Op het station daar startte om 8 uur (mijn start was iets later: 8:20 uur) de 30 km-route die dit jaar in plaats van de Int. Tweedaagse van Blankenberge werd georganiseerd.
Direct bij de start al een goodiebag + een appel gekregen. Verder waren er voor de 30 km maar liefst 6 controle/stempelposten opgezet. De helft alleen gestempeld en weer doorgelopen. Alleen bij post 2 (een of andere verenigingsgebouwtje), 4 (straatterras in Zuienkerke midden in gezellige rommelmarkt en feest) en post 6 (bierbrouwerij Broers in Uitkerke).
De finish was op de bovenste etage van het Casino. Daar was ik uiteindelijk om 14:40 uur.
De rechte verbinding (trein) van Blankenberge naar Brugge is slechts 16 km, dus de route slingerde behoorlijk heen en weer om aan de totale 30 (off. 31,4 km) km te kunnen komen. Veel groen in diverse hoogten (bos, struiken en platte polder) en goed autoluw. Prima wandelweer. De frisse wind van de afgelopen dagen was gaan liggen en daardoor kon ik vanaf de tweede helft van de ochtend in alleen T-shirt wandelen, nadat al vrij vroeg het vest onder de jas uitgegaan was.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren gelopen van Vlissingen naar Oostkapelle, etappe(s) van het nieuwe NederRandpad en 32 km lang. Met het extra lopen onderweg en naar de auto achteraf totaal 34 km gelopen.
Koud en winderig in Vlissingen maar later zonnig en iets aangenamer in de duinen en op het strand.
Als ik tijd heb dan volgt er nog een uitgebreider verslag.
Koud en winderig in Vlissingen maar later zonnig en iets aangenamer in de duinen en op het strand.
Als ik tijd heb dan volgt er nog een uitgebreider verslag.
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus is vandaag lekker op de fiets naar Wageningen geweest om daat de Capitulatie-Bevrijdingstocht te lopen. Zo leuk om dan tijdens een tocht bekenden tegen te komen, en verder een stuk op te lopen. Op wat regendruppels na was het lekker wandelweer en weer een mooie route. Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/f27LgiR4iB3J
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 266
- Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
- Locatie: Kerkdriel
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vorige week 5 dagen lang gemiddeld 27.000 stappen per dag gemaakt in New York (4 dagen) en Philadelphia (1 dag) en ja.. we hadden ook nog gewoon een onbeperkte metro-kaart haha, maar stiekem loop je er nog veel bij en dat is geen straf. Onder andere over een mooie oud-spoorlijnbaan gelopen die nu als wandelpad boven een gedeelte van de wijk Chelsea loopt + de wandeling over de Brooklyn bridge is ook erg leuk.
En ook nog de Rocky steps (Rocky 1) gerend incl. juich "on-top"
En ook nog de Rocky steps (Rocky 1) gerend incl. juich "on-top"
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3948
- Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
- Locatie: Veenendaal
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus, wat een heerlijke fotoreportage. Ik heb ook die tocht gelopen (was al vroeg weg, want 40 km) maar ik heb lang niet zulke mooie plaatjes als die jij maakte hoor!Truitje schreef:Bertus is vandaag lekker op de fiets naar Wageningen geweest om daat de Capitulatie-Bevrijdingstocht te lopen. Zo leuk om dan tijdens een tocht bekenden tegen te komen, en verder een stuk op te lopen. Op wat regendruppels na was het lekker wandelweer en weer een mooie route. Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/f27LgiR4iB3J
Vooral die van het arboretum in Wageningen, geweldig, echt een "Bertus-reportage". En fijn om te lezen, dat je nog altijd wandelt, jammer dat ik je niet even heb gezien.
Wel ontmoet: Bert Vos. Die gozer loopt geloof ik alles.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.