Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus is vandaag naar Zwolle geweest, alwaar de WS78 weer een mooie wandeltocht had klaar liggen. Zo te horen, en als ik de foto's zo zie, was het een mooie tocht om te lopen. Het weer was minder mooi, echt hollands, de eerste helft was droog, maar de 2de helft was nogal vochtig. Er hangt en staat hier nu ook van alles om te drogen. Maar wat is Zwolle een mooie plaats, zeker als je oude gebouwen leuk vindt. Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/eAvk7w3gkpzQ
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus is vandaag met zijn zus Diny en Willem naar Den Dolder Geweest voor al weer de 2de WS78 tocht. Het was een mooie tocht met nog niet zo heel veel verkleurde bladeren en al heel wat paddestoelen die hun mooiste tijd al gehad hadden. Maar het was mooi weer en lekker om weer eens te lopen. Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/zJq3eQdhRYUj/ ... 019417a86b
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2998
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
leuk album trudy ik heb gisteren 11 kilometer gewandeld in de bossen van Groesbeek het was prachtig weerTruitje schreef:Bertus is vandaag met zijn zus Diny en Willem naar Den Dolder Geweest voor al weer de 2de WS78 tocht. Het was een mooie tocht met nog niet zo heel veel verkleurde bladeren en al heel wat paddestoelen die hun mooiste tijd al gehad hadden. Maar het was mooi weer en lekker om weer eens te lopen. Voor de foto's kijk hier: https://myalbum.com/album/zJq3eQdhRYUj/ ... 019417a86b
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Berichten: 266
- Lid geworden op: 14 aug 2017, 15:03
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
- Locatie: Kerkdriel
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Power-wandeling gedaan van 1.5 uur met 7.1 km/uur en dan kom je iets boven de 10km uit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren in totaal 12,7 km gelopen door de kasteeltuinen in Arcen. Het was prachtig, zowel overdag als in de avond met al die lichtkunst. Maar vermoeiender dan een hele dag Nijmegen!
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft vandaag samen met iemand hier uit de buurt de WS78 tocht vanuit Bussum gelopen. De route ging door bos en over heide, en via vlonders over water. Er werden bruine Schotse Hooglanders gezien, en zelfs een paar witte. Het was lekker wandelweer op deze warme novemberdag. Voor de foto's kijk hier maar: https://myalbum.com/album/cgjHfqpLu7Ft/ ... 5c24873d09
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Leuke fotoserie! Witte Schotse hooglanders zie je niet zo vaak, dus bijzonder dat Bertus die gespot heeft.Truitje schreef:Bertus heeft vandaag samen met iemand hier uit de buurt de WS78 tocht vanuit Bussum gelopen. De route ging door bos en over heide, en via vlonders over water. Er werden bruine Schotse Hooglanders gezien, en zelfs een paar witte. Het was lekker wandelweer op deze warme novemberdag. Voor de foto's kijk hier maar: https://myalbum.com/album/cgjHfqpLu7Ft/ ... 5c24873d09
-
Berend-Botje
- W4W WalkKING

- Berichten: 1905
- Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
- Leeftijd: -
- Afstand 2025: 40 of 50
- Loopnummer 2025: -
- Kilometers gelopen: -genoeg
- Aantal N4D volbracht: 31
- Volgende wandeltocht: -
- Kennedymarsen volbracht: 21
- 100+ wandelingen: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: -
- Mood: Blij
- Locatie: Hoogeveen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooie serie, was ook een leuke wandeling. Tja en dichtbij zijn die Schotten toch wel groot, of ze nu wit of bruin zijnTruitje schreef:Bertus heeft vandaag samen met iemand hier uit de buurt de WS78 tocht vanuit Bussum gelopen. De route ging door bos en over heide, en via vlonders over water. Er werden bruine Schotse Hooglanders gezien, en zelfs een paar witte. Het was lekker wandelweer op deze warme novemberdag. Voor de foto's kijk hier maar: https://myalbum.com/album/cgjHfqpLu7Ft/ ... 5c24873d09
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag heb ik de N70 natuurroute in het Rijk van Nijmegen gelopen met start en finish in Beek/Ubbergen.
De N70 klinkt als een provinciale autoweg. Niets is minder waar: het is een van de mooiste en zwaarste wandelroutes van Nederland. Je beklimt maar liefst 8 bergen waaronder de beroemde Duivelsberg. Onderweg zijn fenomenale uitzichten over kastanjebossen, Waal & Ooijpolder.
Deze route krijgt van mij de classificatie zeer pittig. De route is “slechts” 14 km lang al vermoed ik dat dit wel iets meer zal zijn vanwege de continue en behoorlijke glooiingen in het parkoers. Zou zomaar 2 km kunnen schelen.
Deze route heeft een zeer hoog “anti-Voy” gehalte, bestaande uit een grotendeels onverhard en nogal hobbelige ondergrond. De herfsttooi is natuurlijk prachtig en tegelijk ook een beetje gevaarlijk glad. Veel losliggende takken, flinke hoogteverschillen en het aantal traptreden is ontelbaar groot.
Ik heb ongeveer iedere 3,5 km gerust om m’n ademhaling weer onder controle te krijgen.
Bij terugkomst in Beek koffie gedronken bij Hotel Spijker. Daar besloten om door te wandelen naar Nijmegen, langs de Rijksstraatweg naar Ubbergen, over de parallelwegen langs de N325, langs de Waalkade tot aan de spoorbrug en verder naar het station.
Al die tijd is het droog gebleven. Bij aankomst op het station begon het (hard) te regenen.
Marianne heeft me hier opgepikt met de auto, zij is vandaag in Kleef geweest en heeft daar, bij toeval, onze middelste zoon met zijn gezin getroffen en samen hebben ze ergens koffie gedronken met iets lekkers erbij. Onze zoon is in de buurt op vakantie.
Alles bij elkaar heb ik in 5 uur tijd 21 km gelopen, waarvan de 1e 14 km slopend waren en de overige 7 km verliepen iets beter.
De N70 klinkt als een provinciale autoweg. Niets is minder waar: het is een van de mooiste en zwaarste wandelroutes van Nederland. Je beklimt maar liefst 8 bergen waaronder de beroemde Duivelsberg. Onderweg zijn fenomenale uitzichten over kastanjebossen, Waal & Ooijpolder.
Deze route krijgt van mij de classificatie zeer pittig. De route is “slechts” 14 km lang al vermoed ik dat dit wel iets meer zal zijn vanwege de continue en behoorlijke glooiingen in het parkoers. Zou zomaar 2 km kunnen schelen.
Deze route heeft een zeer hoog “anti-Voy” gehalte, bestaande uit een grotendeels onverhard en nogal hobbelige ondergrond. De herfsttooi is natuurlijk prachtig en tegelijk ook een beetje gevaarlijk glad. Veel losliggende takken, flinke hoogteverschillen en het aantal traptreden is ontelbaar groot.
Ik heb ongeveer iedere 3,5 km gerust om m’n ademhaling weer onder controle te krijgen.
Bij terugkomst in Beek koffie gedronken bij Hotel Spijker. Daar besloten om door te wandelen naar Nijmegen, langs de Rijksstraatweg naar Ubbergen, over de parallelwegen langs de N325, langs de Waalkade tot aan de spoorbrug en verder naar het station.
Al die tijd is het droog gebleven. Bij aankomst op het station begon het (hard) te regenen.
Marianne heeft me hier opgepikt met de auto, zij is vandaag in Kleef geweest en heeft daar, bij toeval, onze middelste zoon met zijn gezin getroffen en samen hebben ze ergens koffie gedronken met iets lekkers erbij. Onze zoon is in de buurt op vakantie.
Alles bij elkaar heb ik in 5 uur tijd 21 km gelopen, waarvan de 1e 14 km slopend waren en de overige 7 km verliepen iets beter.
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2998
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
wow martin wat gaaf dat je hem gelopen hebt
bij mij staat die nog steeds op het verlanglijstje
bij mij staat die nog steeds op het verlanglijstje
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vanmorgen pas besloten om deze te lopen, voor de 2e keer.joyke schreef: wow martin wat gaaf dat je hem gelopen hebt
bij mij staat die nog steeds op het verlanglijstje![]()
Het is en blijft een pittig parkoers.
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2998
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
dat klopt maar wel een met prachtige omgeving en uitzicht misschien krijg ik mijn vriend zo gek om dat met mijn te doenMarko schreef:Vanmorgen pas besloten om deze te lopen, voor de 2e keer.joyke schreef: wow martin wat gaaf dat je hem gelopen hebt
bij mij staat die nog steeds op het verlanglijstje![]()
Het is en blijft een pittig parkoers.
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooi verslag om te lezen Martin
- qltel
- W4W Super Freak

- Berichten: 666
- Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ja, het is best een pittige wandeling. maar ook een prachtig stuk om te lopen.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2657
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Dat klinkt fantastisch! Die moet ik onthouden voor na de operatie.Marko schreef:Vandaag heb ik de N70 natuurroute in het Rijk van Nijmegen gelopen met start en finish in Beek/Ubbergen.
De N70 klinkt als een provinciale autoweg. Niets is minder waar: het is een van de mooiste en zwaarste wandelroutes van Nederland. Je beklimt maar liefst 8 bergen waaronder de beroemde Duivelsberg. Onderweg zijn fenomenale uitzichten over kastanjebossen, Waal & Ooijpolder.
Deze route krijgt van mij de classificatie zeer pittig. De route is “slechts” 14 km lang al vermoed ik dat dit wel iets meer zal zijn vanwege de continue en behoorlijke glooiingen in het parkoers. Zou zomaar 2 km kunnen schelen.
Deze route heeft een zeer hoog “anti-Voy” gehalte, bestaande uit een grotendeels onverhard en nogal hobbelige ondergrond. De herfsttooi is natuurlijk prachtig en tegelijk ook een beetje gevaarlijk glad. Veel losliggende takken, flinke hoogteverschillen en het aantal traptreden is ontelbaar groot.
Ik heb ongeveer iedere 3,5 km gerust om m’n ademhaling weer onder controle te krijgen.
Bij terugkomst in Beek koffie gedronken bij Hotel Spijker. Daar besloten om door te wandelen naar Nijmegen, langs de Rijksstraatweg naar Ubbergen, over de parallelwegen langs de N325, langs de Waalkade tot aan de spoorbrug en verder naar het station.
Al die tijd is het droog gebleven. Bij aankomst op het station begon het (hard) te regenen.
Marianne heeft me hier opgepikt met de auto, zij is vandaag in Kleef geweest en heeft daar, bij toeval, onze middelste zoon met zijn gezin getroffen en samen hebben ze ergens koffie gedronken met iets lekkers erbij. Onze zoon is in de buurt op vakantie.
Alles bij elkaar heb ik in 5 uur tijd 21 km gelopen, waarvan de 1e 14 km slopend waren en de overige 7 km verliepen iets beter.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.