Jij loopt een eind achterjoyke schreef:leuk gedaan martin ook de foto'sSpatoes schreef:Foto's zijn mooi!Marko schreef:Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Doen me idd aan de foto's van die fotograaf denken. Goed gedaan Martin, mooie heldere foto'sSpatoes schreef:Foto's zijn mooi!Marko schreef:Voor de liefhebbers wat plaatjes:
https://myalbum.com/album/zx2zzofm5pei/ ... 1ed7ce5bbb
Is gelijk een test of dit goed werkt.Wel een natte boel.
Bij 'onze' hoffotograaf (B. uit Ede) in de leer geweest?
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2988
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Wat goed van Jens!Marko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
Leuk kort verslagje van een korte bijzondere wandeling.
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
GeweldigMarko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
GeweldigMarko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3780
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
GeweldigMarko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
We genieten beiden van het “buiten spelen”.Jeltsje schreef:GeweldigMarko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan.
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
geweldig dat was vast genietenMarko schreef:We genieten beiden van het “buiten spelen”.Jeltsje schreef:GeweldigMarko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan.![]()
de eerste stappen van Jens zijn gezet
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Kijk daar zijn de eerste kilometers op het gezamelijke 4daagsepadjoyke schreef:geweldig dat was vast genietenMarko schreef:We genieten beiden van het “buiten spelen”.Jeltsje schreef:GeweldigMarko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan.![]()
de eerste stappen van Jens zijn gezet
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De 4-daagse filmpjes die op mijn telefoon staan vindt hij geweldig om te bekijken.Truitje schreef:Kijk daar zijn de eerste kilometers op het gezamelijke 4daagsepadjoyke schreef:geweldig dat was vast genietenMarko schreef:We genieten beiden van het “buiten spelen”.Jeltsje schreef:GeweldigMarko schreef:Met kleinzoon Jens 2,9 km gewandeld. Hij zit liefst niet meer in de wandelwagen/buggy. Wel nog bij zijn ouders, bij mij wil hij zelf lopen. Heeft het hele stuk zelf gelopen. In 1 uur en 10 minuten. Natuurlijk is er ook gestampt in de plassen op straat, dat hoort erbij.
Halverwege een bliksembezoekje gebracht aan een kennis (oud-collega van mij) die vandaag jarig is.
Er stond een straffe wind op de heenweg, daarom op de terugweg een windvrije route gekozen en ook door het overdekte winkelcentrum gelopen om knakworsten te kopen.
In Spijkenisse zit er steevast ook een grote glijbaan in de wandeling opgenomen. En opa glijdt achter hem aan.![]()
de eerste stappen van Jens zijn gezet
- julia55
- W4W Expert

- Berichten: 382
- Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
- Mood: Gewoon
- Locatie: rijkevoort
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag na twee jaar weer de wandeltocht wintertinteltenentocht te oeffelt...met n paar graden vorst in de nacht deed het zn naam eer aan...een mooie tocht die eerst richting het kleine dorpje st Agatha daarna langs de Maas en door de maasheggen naar beugen ..waar de rust was toen via natuurgebied de vilt...dwars door een koeistal weer terug naar oeffelt..n mooie toch met meer dan 400 deelnemers
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk
we hadden ons inachreven voor de 20 kilometer
auto geparkeerd op de parkeerplaats en via de pendel trein na de start locatie
we hebben taurossen exmoor paarden nog andere wilde paarden en wisenten gespot en ook diverse nakomelingen van de dieren
er waren zelfs momenten dat we moesten stoppen vanwegen het overstekende wild
was een prachtige dag met zeer goede voorzieningen
na afloopt nog even een stempel gehaald en terug gereden in een porsch macan
de pendel treintje bleek niet meer te rijden met gevolg dat we gestrand waren op de start finish locatie
dat werd door de organisatie goed opgelost door met een vrijwilliger nee te reizen na de parkeerplaats waar me eigen auto stond
het was een onvergetelijke ervaring zowel het wild spotten als een ritje in een porsch heb heerlijk gelopen zonder problemen
en zonder klachten tot nu toe
we hadden ons inachreven voor de 20 kilometer
auto geparkeerd op de parkeerplaats en via de pendel trein na de start locatie
we hebben taurossen exmoor paarden nog andere wilde paarden en wisenten gespot en ook diverse nakomelingen van de dieren
er waren zelfs momenten dat we moesten stoppen vanwegen het overstekende wild
was een prachtige dag met zeer goede voorzieningen
na afloopt nog even een stempel gehaald en terug gereden in een porsch macan
de pendel treintje bleek niet meer te rijden met gevolg dat we gestrand waren op de start finish locatie
dat werd door de organisatie goed opgelost door met een vrijwilliger nee te reizen na de parkeerplaats waar me eigen auto stond
het was een onvergetelijke ervaring zowel het wild spotten als een ritje in een porsch heb heerlijk gelopen zonder problemen
en zonder klachten tot nu toe
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4722
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Fijn dat het wandelen goed is gegaan.joyke schreef: vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk
we hadden ons inachreven voor de 20 kilometer
auto geparkeerd op de parkeerplaats en via de pendel trein na de start locatie
we hebben taurossen exmoor paarden nog andere wilde paarden en wisenten gespot en ook diverse nakomelingen van de dieren
er waren zelfs momenten dat we moesten stoppen vanwegen het overstekende wild
was een prachtige dag met zeer goede voorzieningen
na afloopt nog even een stempel gehaald en terug gereden in een porsch macan
de pendel treintje bleek niet meer te rijden met gevolg dat we gestrand waren op de start finish locatie
dat werd door de organisatie goed opgelost door met een vrijwilliger nee te reizen na de parkeerplaats waar me eigen auto stond
het was een onvergetelijke ervaring zowel het wild spotten als een ritje in een porsch heb heerlijk gelopen zonder problemen
en zonder klachten tot nu toe
En wat leuk (en ook wel bijzonder) dat je al deze wilde dieren hebt gespot.
Wisenten heb ik nog niet van dichtbij gezien helaas.
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Berichten: 1682
- Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
- Locatie: Tilburg
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Hier wilde ik vandaag ook wandelen maar ik ben gestrand op de snelweg bij Rosmalen: een enorme file. Ik was erg laat thuis weggegaan en zou volgens de navigatie 1 minuut voor 12 daar aankomen. Daarna zou niet meer gestart mogen worden voor de 15 of 10 km dus ik ben maar omgedraaid. Op de terugweg een stop gemaakt bij de IJzeren Man te Vught en daar een rondje gelopen richting Kamp Vught, de fusilladeplaats en tenslotte een rondje langs de plas.joyke schreef: vandaag de snert tocht gelopen van de wandel sport vereniging ons genoegen schaijk
Onderweg kwam ik nog pijlen van de Bossche 100 tegen (waar 'onze' Bernard_dT bestuurslid van is) en zowaar nog twee deelnemers gespot.
Een korter rondje als eerst gepland maar toch leuk kunnen buitenspelen.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde