Info over inschrijven
Moderators: Maas, Moderators, Beheerders
- Leonard
- W4W Verslaafd

- Leeftijd: 46
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 10.037
- Aantal N4D volbracht: 10
- Volgende wandeltocht: GR5A
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa/Meindl
- pietman
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 56
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: ??
- Aantal N4D volbracht: eeh
- Volgende wandeltocht: nijmegen!
- 100+ wandelingen: 5
- Merk wandelschoenen: Meindle
- Contacteer:
Re: Info over inschrijven
?? ingeschreven ??Leonard schreef:Info over inschrijven
of welke info wilde je hebben?
ondanks de melding dat het misschien druk was en het niet zou willen, binnen 5 minuten ingeschreven en de bevestiging ontvangen dat het geld is afgeschreven.
- jufjoke
- Frequente W4W'er

- Leeftijd: 55
- Afstand 2025: 40
- Loopnummer 2025: 500959
- Kilometers gelopen: Genoeg
- Aantal N4D volbracht: 11
- Volgende wandeltocht: Marskramerpad
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Meindel
Mij lukt het nog steeds niet.
Heb wel mijn afstand naar 50 km kunnen zetten maar inschrijven wil niet lukken. Krijg steeds een foutmelding.
Heb wel mijn afstand naar 50 km kunnen zetten maar inschrijven wil niet lukken. Krijg steeds een foutmelding.
- opaMartin
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 73
- Afstand 2025: 30
- Loopnummer 2025: ????
- Kilometers gelopen: heel veel
- Aantal N4D volbracht: 26+
- Volgende wandeltocht: Weet ik nog niet
- Kennedymarsen volbracht: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
Had ik ook. Vandaag met de telefoon ingeschreven en dat ging gelijk goed.jufjoke schreef:Mij lukt het nog steeds niet.
Als je achteruit loopt, kom je nooit vooruit.
- liesie73
- W4W Aankomend WalkKING

- Leeftijd: 53
- Kilometers gelopen: op schema
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Gelukkig hebben we nog tot 25 maart 17.00 uur de tijd.opaMartin schreef:Had ik ook. Vandaag met de telefoon ingeschreven en dat ging gelijk goed.jufjoke schreef:Mij lukt het nog steeds niet.
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
- qltel
- W4W Super Freak

- Leeftijd: 57
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Contacteer:
Maakte je wellicht dezelfde fout als ik?jufjoke schreef:Mij lukt het nog steeds niet.
Ik ging direct naar https://mijn.4daagse2022.nl/ en dan werkt het niet.
Ga je via de oranje knop hier, dan werkt het wel: https://www.4daagse.nl/meedoen/burger-i ... nschrijven , nouja, in elk geval bij mij..
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Na betaling van het inschrijfgeld heb je nu nog maar 2 weken de tijd om te annuleren. Daarna is annuleren niet meer mogelijk.
Ik wacht nog met inschrijven omdat ik nog niet zeker weet of ik wil meedoen. Bovendien zal ik na een eventuele inschrijving mogelijk moeten loten.
Ik wacht nog met inschrijven omdat ik nog niet zeker weet of ik wil meedoen. Bovendien zal ik na een eventuele inschrijving mogelijk moeten loten.
- Tigelu

- Kilometers gelopen: 22181
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Ik ga wel inschrijven…..t.z.t….heb nog ruim 5 weken om dat te doen en loten hoef ik niet.
Ik wacht dus eerst af wat het lijf doet en wil/niet wil.
Begin maart kan ik “al” terecht bij de fysio ivm nieuwe artroseplekken en bewegingsproblemen (schoudergewricht nu).
Even afwachten wat daar uit komt en advies vragen mbt belasten. Ook voor de linkerknie die steedse meen geeft.
Ik ga twee weken voor Nijmegen ook nog naar Castlebar voor de Ramble en als de fysio een te veel vind worden, laat ik liever Nijmegen schieten dan Castlebar.
Begin maart kan ik “al” terecht bij de fysio ivm nieuwe artroseplekken en bewegingsproblemen (schoudergewricht nu).
Even afwachten wat daar uit komt en advies vragen mbt belasten. Ook voor de linkerknie die steedse meen geeft.
Ik ga twee weken voor Nijmegen ook nog naar Castlebar voor de Ramble en als de fysio een te veel vind worden, laat ik liever Nijmegen schieten dan Castlebar.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- wandelmama
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 65+
- Kilometers gelopen: 11303
- Aantal N4D volbracht: 19
- Kennedymarsen volbracht: 5
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Dit zijn moeilijke keuzes. Maar je hebt nog tijd.Tigelu schreef:Ik ga wel inschrijven…..t.z.t….heb nog ruim 5 weken om dat te doen en loten hoef ik niet.
- julia55
- W4W Expert

- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
- Mood: Gewoon
Ingeschreven ..maar nog geen mail...wel bevestiging in mijn vierdaagse
- jufjoke
- Frequente W4W'er

- Leeftijd: 55
- Loopnummer 2025: 500959
- Kilometers gelopen: Genoeg
- Volgende wandeltocht: Marskramerpad
- Merk wandelschoenen: Meindel
Ik begrijp dat je tot in maart kunt inschrijven maar het is toch gek dat het niet lukt.
Uiteindelijk wel gelukt. Kreeg nu ook andere zaken op mijn beeldscherm te zien.
Andere jaren nooit problemen gehad. Ben benieuwd of er zoveel meer mensen inschrijven of dat de site niet op orde is.
Uiteindelijk wel gelukt. Kreeg nu ook andere zaken op mijn beeldscherm te zien.
Andere jaren nooit problemen gehad. Ben benieuwd of er zoveel meer mensen inschrijven of dat de site niet op orde is.
- gerardx40
- Nieuwe W4W'er

- Leeftijd: 62
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 5
- Merk wandelschoenen: ecco
Dank voor de tip, ik had hetzelfde probleem en via die laatste link is het me wel gelukt gisteravond. Bevestigingsmail kreeg ik na twee uurtjesqltel schreef:Maakte je wellicht dezelfde fout als ik?jufjoke schreef:Mij lukt het nog steeds niet.
Ik ging direct naar https://mijn.4daagse2022.nl/ en dan werkt het niet.
Ga je via de oranje knop hier, dan werkt het wel: https://www.4daagse.nl/meedoen/burger-i ... nschrijven , nouja, in elk geval bij mij..
- edwinvandeb
- W4W Getalenteerd

- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 0
- Kilometers gelopen: 5000+
- Aantal N4D volbracht: 5
- Kennedymarsen volbracht: 2
- Merk wandelschoenen: Meindl Badia
Mijn wandelkameraad moet met 8 finishes; en finishte in laatste 3 jaren samen met mij - loten en dat is pas begin April. Vind ik raar en laat.
Hij heeft dus blijkbaar in 2020 niet snel genoeg ingeschreven en is daarmee nu aangewezen op de loting. Ik vind dat nogal wat als je 8 jaar ervoor telkens gelopen hebt, maar ja.
Ook de loting pas in April vind ik vrij laat voor de lopers die ruim op tijd hun training op willen bouwen. Ja ik snap het; je kunt toch lopen etc.. maar toch. Ik vind dit errug laat.
Hij heeft dus blijkbaar in 2020 niet snel genoeg ingeschreven en is daarmee nu aangewezen op de loting. Ik vind dat nogal wat als je 8 jaar ervoor telkens gelopen hebt, maar ja.
Ook de loting pas in April vind ik vrij laat voor de lopers die ruim op tijd hun training op willen bouwen. Ja ik snap het; je kunt toch lopen etc.. maar toch. Ik vind dit errug laat.
- Marko

- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Je wandel kameraad heeft dubbele kansen t.o.v. aspirant-deelnemers die zich voor de 1e keer inschrijven.edwinvandeb schreef:Mijn wandelkameraad moet met 8 finishes; en finishte in laatste 3 jaren samen met mij - loten en dat is pas begin April. Vind ik raar en laat.
Ikzelf heb 17 x uitgelopen en mag ook in de loting als er teveel aanmeldingen zijn. (ik had me in 2020 niet ingeschreven).
Hopelijk valt het mee en kun je lekker samen met je maatje de 4-Daagse lopen.
- fhd

- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
Het gaat niet alleen om 2020 ingeschreven he. 2020 ingeschreven en BETAALD. Veel mensen vroegen hun geld terug. In het begin wilde de organisatie daar niet van weten, later kregen mensen als ze wilde een gedeelte terug betaald.
Dus als ik het goed lees moet je alsnog loten als je je geld terug hebt gevraagd in 2020.
Dus als ik het goed lees moet je alsnog loten als je je geld terug hebt gevraagd in 2020.