Er kan weer ingeschreven worden (tot 1-5-2023) voor de IML van Belgie in Blankenberge.
Zie voor verdere info: http://www.tweedaagse.be
Ze hebben nieuwe routes, en zelfs een 50 op zaterdag en dat maakt mij wel nieuwsgierig.
Maar 3 maanden revalidatie voor deze tweedaagse lijkt vooralsnog voor mij te ambitieus, maar goed, ik kan eind april nog anders beslissen.
Nu heb ik vorig jaar met de alternatieve tochten daar meegewandeld en daarvoor 2 kortingstickets voor deze inschrijving gekregen.
Kan ik iemand blijmaken met het 2e ticket? Dan zie ik graag een pb’tje tegemoet.
Voor wat de tocht betreft: aanrader. Leuke routes, goed gepijld en leuke vrijwilligers/organisatie. En niet zo grootschalig als Nijmegen.
iML-Tweedaagse van Vlaanderen, Blankenberge 6-7 mei 2023
Moderators: Moderators, Beheerders
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
iML-Tweedaagse van Vlaanderen, Blankenberge 6-7 mei 2023
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
Re: iML-Tweedaagse van Vlaanderen, Blankenberge 6-7 mei 2023
Ai, ai, dat zag ik te laat. Vandaag ingeschreven en betaald voor deze Tweedaagse, waar ik nog nooit geweest ben. Samen met mevrouw Wil1956 drie nachtjes in een hotel geboekt. Zij loopt niet mee maar wil wel naar het strand om uit te waaien.Tigelu schreef:Nu heb ik vorig jaar met de alternatieve tochten daar meegewandeld en daarvoor 2 kortingstickets voor deze inschrijving gekregen.
Kan ik iemand blijmaken met het 2e ticket? Dan zie ik graag een pb’tje tegemoet.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- Tigelu

Dat is Idd jammer! Nu is Blankenberge niet zo duur als Nijmegen, maar toch iedere euro is er een.Wil1956 schreef:Ai, ai, dat zag ik te laat. Vandaag ingeschreven en betaald voor deze Tweedaagse, waar ik nog nooit geweest ben. Samen met mevrouw Wil1956 drie nachtjes in een hotel geboekt. Zij loopt niet mee maar wil wel naar het strand om uit te waaien.Tigelu schreef:Nu heb ik vorig jaar met de alternatieve tochten daar meegewandeld en daarvoor 2 kortingstickets voor deze inschrijving gekregen.
Overigens ziet het ernaar uit dat ik daar ook van de partij ben. Ben het weekend ervoor met de camper op stap 8n de Harz voor Walpurgis en kan zomaar zijn dat ik besluit om via België terug te gaan.
- Tigelu

En inmiddels ook ingeschreven voor 2x 24 km. Nu alleen nog een plek voor Bussy (en mij) regelen.