Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- LOopmans
- W4W Getalenteerd
- Leeftijd: 36
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: ~10000
- Aantal N4D volbracht: 13
- Kennedymarsen volbracht: 5
- 100+ wandelingen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooi uitzicht kun je af en toe zeker hebben;

- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Prachtig.
Zo ook eens een hele tijd een regenboog op zee gehad, die leek wel met ons mee te wandelen.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Truitje
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Contacteer:
Bertus is woensdag weer wezen soppen, zonder zijn vaste wandelmaten, die hadden alle 3 wat anders te doen. Dus hij is in zijn eentje met de trein naar Amersfoort en heeft daar lekker met de anderen gewandeld. Hier en daar komt duidelijk de herfst te voorschijn. Bladeren beginnen te kleuren, je ziet steeds meer paddestoelen. En het zonnetje is steeds minder zichtbaar. Maar de route was mooi, lekker afwisselend, met een leuke rustplaats voor de lunch. Voor de foto's kan je hier kijken: https://myalbum.com/album/kKBqiYWuxGuT/ ... 447b188279
- Tigelu
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Volgende wandeltocht: 12-08: iets op Texel
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
Planning was: om 7 uur uit de Flixbus stappen, om 9 uur inchecken op de Camping en tent Busje opzetten (Volkswagen tentje van 140 cm hoog, 200 breed en 350 lang). En daarna wilde ik de vrijdagmiddag gebruiken om Vaticaanstad te bezoeken.
Dat werd: 7 uur uit de Flixbus stappen, daarna vervoer naar camping zoeken en wachten op vertrek van de stadsbus, klein uur bustoer door Rome ( niks mis mee hoor!) en om net voor 10 uur stranden op het eindpunt van de bus en daarna beginnen aan de 8 km lange voettocht naar (de stadscamping in) Rome over belabberde stoepen, wegen zonder voetpad, ca 4 km heuvelopwaarts en met meeslepen van rolkoffer (20 kg) en grote Vierdaagse rugzak (7 kg). Om 11:45 uur ingecheckt bij de camping. Mijn veldje lag 4 trappen (52 treden) hoger en nee, er was geen andere manier (bleek later wel degelijk een langere weg te zijn maar die was kennelijk alleen voor de auto’s en service wagentjes). Om er boven achter te komen dat op mijn plekje nog een camper stond, die doodleuk meldde dat ze over 2 uur wegrijden. Dus weer naar beneden, rolkoffer wel boven laten staan, terug naar receptie. Ja, dat kon kloppen, ik mocht wel vanaf 9 uur inchecken maar uitchecken mag tot 14 uur dus gaat het soms (vaak aldus de reviews) mis, maar geen nood: ik mocht in een servicekarretje stappen en dan werd er een andere plek gezocht.
Ook gevonden, helaas wel pal tegenover de kinderen/jeugd. Speelplaats en zeker 3x zo ver van de sanitair unit.
Busje opgebouwd op een rotsbodem met heel veel grind erop (ik hoop dat tentbodem en luchtbed heel blijven) en toen eerst maar geluncht want het was inmiddels al na tweeen. Dan blijkt dat de servicebus van de camping naar het centrum slechts 3x in de ochtend heen rijdt (laatste om 10 uur) en 3 x terug (15:30-16:30 en 17:30 uur) dus Rome zit er niet meer in vandaag, daarom maar naar de supermarkt in de buurt.
Totaal vandaag gelopen: 12 km.
Dat werd: 7 uur uit de Flixbus stappen, daarna vervoer naar camping zoeken en wachten op vertrek van de stadsbus, klein uur bustoer door Rome ( niks mis mee hoor!) en om net voor 10 uur stranden op het eindpunt van de bus en daarna beginnen aan de 8 km lange voettocht naar (de stadscamping in) Rome over belabberde stoepen, wegen zonder voetpad, ca 4 km heuvelopwaarts en met meeslepen van rolkoffer (20 kg) en grote Vierdaagse rugzak (7 kg). Om 11:45 uur ingecheckt bij de camping. Mijn veldje lag 4 trappen (52 treden) hoger en nee, er was geen andere manier (bleek later wel degelijk een langere weg te zijn maar die was kennelijk alleen voor de auto’s en service wagentjes). Om er boven achter te komen dat op mijn plekje nog een camper stond, die doodleuk meldde dat ze over 2 uur wegrijden. Dus weer naar beneden, rolkoffer wel boven laten staan, terug naar receptie. Ja, dat kon kloppen, ik mocht wel vanaf 9 uur inchecken maar uitchecken mag tot 14 uur dus gaat het soms (vaak aldus de reviews) mis, maar geen nood: ik mocht in een servicekarretje stappen en dan werd er een andere plek gezocht.
Ook gevonden, helaas wel pal tegenover de kinderen/jeugd. Speelplaats en zeker 3x zo ver van de sanitair unit.
Busje opgebouwd op een rotsbodem met heel veel grind erop (ik hoop dat tentbodem en luchtbed heel blijven) en toen eerst maar geluncht want het was inmiddels al na tweeen. Dan blijkt dat de servicebus van de camping naar het centrum slechts 3x in de ochtend heen rijdt (laatste om 10 uur) en 3 x terug (15:30-16:30 en 17:30 uur) dus Rome zit er niet meer in vandaag, daarom maar naar de supermarkt in de buurt.
Totaal vandaag gelopen: 12 km.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.