Je moet wel lopen om last t e krijgen:lol:moontje schreef:ik heb al lichtere schoenen en nergens last van meer laatste 3 maandenbeetjewandelen schreef:Ik meen op de foto te zien dat je vrij zware schoenen draagt? (of vergis ik me)
Het scheelt ook voor je scheenbeenspieren als je lichtere schoenen draagt, bij elke stap moeten zij immers het hele voorste gedeelte van je voet mee omhoog helpen.
Maar goed ik las al dat een rustiger begintempo afdoende werkte.
Pijn in scheenbeen
Moderators: Carola, Tigelu, Moderators, Beheerders
- Bill de oud naut
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 2016/30
- Aantal N4D volbracht: 30
- Volgende wandeltocht: Wandelen langs de Kunst & Cultuur.
- Kennedymarsen volbracht: 18
- 100+ wandelingen: 4
- Merk wandelschoenen: lowa
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !!
http://www.deoudnaut.nl
-
moontje
je weet toch dat ik niet loop grrrrrrr hap hap hap nu doe ik het weerBill de oud naut schreef:Je moet wel lopen om last t e krijgen:lol:moontje schreef:ik heb al lichtere schoenen en nergens last van meer laatste 3 maandenbeetjewandelen schreef:Ik meen op de foto te zien dat je vrij zware schoenen draagt? (of vergis ik me)
Het scheelt ook voor je scheenbeenspieren als je lichtere schoenen draagt, bij elke stap moeten zij immers het hele voorste gedeelte van je voet mee omhoog helpen.
-
dragonfly
moontje schreef:je weet toch dat ik niet loop grrrrrrr hap hap hap nu doe ik het weerBill de oud naut schreef:Je moet wel lopen om last t e krijgen:lol:moontje schreef:ik heb al lichtere schoenen en nergens last van meer laatste 3 maandenbeetjewandelen schreef:Ik meen op de foto te zien dat je vrij zware schoenen draagt? (of vergis ik me)