anne schreef:mooi hoor, ik herken de linkse, omdat ik die zelf ook heb. de rechtse is zeker van de dodentocht? en de middelste? ik hoop ook ooit nog eens zulke bij elkaar te sprokkelen
De middelste is het enige echte Elfstedenkruis!!!
(En voor de volledigheid: de linkse is medaille nummer 2 van de Vierdaagse, oftewel "het Kroontje" en de rechtse is inderdaad van de Dodentocht).
oei! 't elfstedenkruis! ik heb weleens gehoord dat die in een heel hoog tempo gelopen moet worden. klopt dat? 't zijn medailles om bij weg te zwijmelen, die van de 4daagse heb ik ook, maar de rets is hopelijk tokomstmuziek
Hahahaha, Sunny & hoog tempo lopen.... da's een contradictie in terminus!
Nee hoor Anne, je hebt elke dag 12 uur de tijd (voor max 53 km). Alleen de laatste dag heb je "maar" 7 uur voor 27 km.
anne schreef:mooi hoor, ik herken de linkse, omdat ik die zelf ook heb. de rechtse is zeker van de dodentocht? en de middelste? ik hoop ook ooit nog eens zulke bij elkaar te sprokkelen
De middelste is het enige echte Elfstedenkruis!!!
(En voor de volledigheid: de linkse is medaille nummer 2 van de Vierdaagse, oftewel "het Kroontje" en de rechtse is inderdaad van de Dodentocht).
oei! 't elfstedenkruis! ik heb weleens gehoord dat die in een heel hoog tempo gelopen moet worden. klopt dat? 't zijn medailles om bij weg te zwijmelen, die van de 4daagse heb ik ook, maar de rets is hopelijk tokomstmuziek
Hahahaha, Sunny & hoog tempo lopen.... da's een contradictie in terminus!
Nee hoor Anne, je hebt elke dag 12 uur de tijd (voor max 53 km). Alleen de laatste dag heb je "maar" 7 uur voor 27 km.
meen je dat nou? dan staat hij zeker nog eens op mijn verlanglijstje. ik durfde er niet over te denken omdat ik dus gehoord had dat dat erg hard ging.
*UPDATER* heb inmiddels ook mijn 'prijzenkastje/muurtje' ingericht in het nieuwe huissie! Hoewel het maar van 2 tochten is, blijft wel leuk om te zien zo En natuurlijk zichtbar direct bij binnenkomst!
Ik ben helemaal niet zo beloning-achtig. Meestal loop ik zonder, nadat ik in het verleden al eens een hele doos vol medailles had weggemikt. Natuurlijk heb ik wel m’n medailles van de 4daagse, de KM’s en de DoTo bewaard, maar die zitten gewoon in een doosje.
Dat dat Elfstedenkruis prachtig is hebben jullie allemaal al kunnen zien. Maar wat nagenoeg NOG mooier is, is de stempelkaart die ik 5 dagen lang met me meegedragen heb. In elke Friese stad krijg je een stempeltje met het stadswapen (en ze vermelden je doorkomsttijd er ook bij!) En uiteindelijk heb je dan een fantastisch document met 12 stempeltjes (je start en finisht in Leeuwarden, dus daarvan krijg je maar liefst 2 stempeltjes!) Een herinnering die onlosmakelijk bij het Kruis hoort. Ik was al een tijdje aan het broeden op een manier om eea zo mooi mogelijk weer te geven, totdat ik bij me in de gang ineens het licht zag toen m'n oog viel op een lijstje wat daar al jaren hangt!!!
(En waar blijven die pronkstukken van jullie allemaal!?!?!)
Sunny schreef:Dat dat Elfstedenkruis prachtig is hebben jullie allemaal al kunnen zien. Maar wat nagenoeg NOG mooier is, is de stempelkaart die ik 5 dagen lang met me meegedragen heb. In elke Friese stad krijg je een stempeltje met het stadswapen (en ze vermelden je doorkomsttijd er ook bij!) En uiteindelijk heb je dan een fantastisch document met 12 stempeltjes (je start en finisht in Leeuwarden, dus daarvan krijg je maar liefst 2 stempeltjes!) Een herinnering die onlosmakelijk bij het Kruis hoort. Ik was al een tijdje aan het broeden op een manier om eea zo mooi mogelijk weer te geven, totdat ik bij me in de gang ineens het licht zag toen m'n oog viel op een lijstje wat daar al jaren hangt!!!
(En waar blijven die pronkstukken van jullie allemaal!?!?!)
Ut is prachtig Sun.
Beleef elke dag alsof het de laatste zou zijn,
dus leef vandaag, niet gisteren of morgen !! http://www.deoudnaut.nl