Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 16 dec 2017, 17:14
Mooi (bekend) rondje gelopen, Carla!
Heb je het hele eiland rond gelopen?
Heb je het hele eiland rond gelopen?
Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
https://www.walkers4walkers.nl/
Yep, moest met de gladdigheid meteen aan jouw rondje denken met Sylvia en Fien.Marko schreef:Mooi (bekend) rondje gelopen, Carla!
Heb je het hele eiland rond gelopen?
Het klinkerpad was moeilijk begaanbaar en we liepen een groot deel tegen de wind in.Cornelia schreef:Yep, moest met de gladdigheid meteen aan jouw rondje denken met Sylvia en Fien.Marko schreef:Mooi (bekend) rondje gelopen, Carla!
Heb je het hele eiland rond gelopen?
Toen was het er volgens mij ook glad vanwege de nattigheid.
Het pad is op veel stukken slecht, dat staat ook aangegeven als je het pad op ga.Marko schreef:Het klinkerpad was moeilijk begaanbaar en we liepen een groot deel tegen de wind in.Cornelia schreef:Yep, moest met de gladdigheid meteen aan jouw rondje denken met Sylvia en Fien.Marko schreef:Mooi (bekend) rondje gelopen, Carla!
Heb je het hele eiland rond gelopen?
Toen was het er volgens mij ook glad vanwege de nattigheid.
Aan het einde regen.
Behalve Sylvia en Fien , was ook Angelique van de partij.
Het bordje "Rotte" is de naam van het water waar je langs liep, geen plaatsje. Rotterdam ontleent zijn naam aan de Rotte, dat dan weer welRob Mans schreef:Vandaag de vijfde RS ’80 Winterserietocht vanuit Bleiswijk gelopen. Een leuke polder en dijkentocht van parkoersbouwster Ineke Gerritsjans. De 25 km route langs de vele waterplassen die het gebied rijk is, Rottemeren, Zuidplas en Zevenhuizerplas. De plaatsnaamborden Bleiswijk, Zevenhuizen, Bergschenhoek, Rotte en Rotterdam worden gepasseerd. Op sommige plekken was het door bevriezing afgelopen nacht nog verraderlijk glad. De twee kleine regenbuitjes onderweg niet noemenswaardig. Twee rustposten, de eerste in het Dorpshuis van Zevenhuizen voor een koffie. Na een klein lusje de tweede bij een sportcentrum in dezelfde plaats voor een lekker broodje! De opkomst van 357 wandelaars viel enigszins tegen wat absoluut niet aan de tocht heeft gelegen. Over 4 weken op 13 januari de zesde RandstadSerietocht 2017/2018 vanuit Scheveningen. Tot dan!
Er valt veel te vertellen over de mooiste stad van het land.Rob Mans schreef:Rotte is wel degelijk een plaats, naast dat het ook een water betreftIneke61 schreef:Het bordje "Rotte" is de naam van het water waar je langs liep, geen plaatsje. Rotterdam ontleent zijn naam aan de Rotte, dat dan weer welRob Mans schreef:Vandaag de vijfde RS ’80 Winterserietocht vanuit Bleiswijk gelopen. Een leuke polder en dijkentocht van parkoersbouwster Ineke Gerritsjans. De 25 km route langs de vele waterplassen die het gebied rijk is, Rottemeren, Zuidplas en Zevenhuizerplas. De plaatsnaamborden Bleiswijk, Zevenhuizen, Bergschenhoek, Rotte en Rotterdam worden gepasseerd. Op sommige plekken was het door bevriezing afgelopen nacht nog verraderlijk glad. De twee kleine regenbuitjes onderweg niet noemenswaardig. Twee rustposten, de eerste in het Dorpshuis van Zevenhuizen voor een koffie. Na een klein lusje de tweede bij een sportcentrum in dezelfde plaats voor een lekker broodje! De opkomst van 357 wandelaars viel enigszins tegen wat absoluut niet aan de tocht heeft gelegen. Over 4 weken op 13 januari de zesde RandstadSerietocht 2017/2018 vanuit Scheveningen. Tot dan!Het is een buurtschap met een woonkern van een aantal villa's.
Wikipedia....Rotte is een woonkern van de Nederlandse gemeente Lansingerland, bestaande uit een aantal woningen en villa's langs de rivier de Rotte. Achter deze woonhuizen bevindt zich een groot recreatiegebied, het Lage Bergse Bos en het Hoge Bergse Bos, met onder meer een golfbaan, een skihelling en een mountainbikeparcours. Deze gebieden liggen binnen het grondgebied van de voormalige gemeente Bergschenhoek en maken deel uit van het recreatiegebied De Rottemeren. De Rotte grenst aan de Rotterdamse wijk Molenlaankwartier; de wijk Ommoord ligt aan de andere kant van de rivier
Weer wat geleerdEd schreef:Er valt veel te vertellen over de mooiste stad van het land.Rob Mans schreef:Rotte is wel degelijk een plaats, naast dat het ook een water betreftIneke61 schreef:Het bordje "Rotte" is de naam van het water waar je langs liep, geen plaatsje. Rotterdam ontleent zijn naam aan de Rotte, dat dan weer welRob Mans schreef:Vandaag de vijfde RS ’80 Winterserietocht vanuit Bleiswijk gelopen. Een leuke polder en dijkentocht van parkoersbouwster Ineke Gerritsjans. De 25 km route langs de vele waterplassen die het gebied rijk is, Rottemeren, Zuidplas en Zevenhuizerplas. De plaatsnaamborden Bleiswijk, Zevenhuizen, Bergschenhoek, Rotte en Rotterdam worden gepasseerd. Op sommige plekken was het door bevriezing afgelopen nacht nog verraderlijk glad. De twee kleine regenbuitjes onderweg niet noemenswaardig. Twee rustposten, de eerste in het Dorpshuis van Zevenhuizen voor een koffie. Na een klein lusje de tweede bij een sportcentrum in dezelfde plaats voor een lekker broodje! De opkomst van 357 wandelaars viel enigszins tegen wat absoluut niet aan de tocht heeft gelegen. Over 4 weken op 13 januari de zesde RandstadSerietocht 2017/2018 vanuit Scheveningen. Tot dan!Het is een buurtschap met een woonkern van een aantal villa's.
Wikipedia....Rotte is een woonkern van de Nederlandse gemeente Lansingerland, bestaande uit een aantal woningen en villa's langs de rivier de Rotte. Achter deze woonhuizen bevindt zich een groot recreatiegebied, het Lage Bergse Bos en het Hoge Bergse Bos, met onder meer een golfbaan, een skihelling en een mountainbikeparcours. Deze gebieden liggen binnen het grondgebied van de voormalige gemeente Bergschenhoek en maken deel uit van het recreatiegebied De Rottemeren. De Rotte grenst aan de Rotterdamse wijk Molenlaankwartier; de wijk Ommoord ligt aan de andere kant van de rivier