Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren (2e Kerstdag) met de kanovereniging rondje Groet/Camperduin gewandeld en bijgepraat. Tempo Raceslak (totaal 9,5 km in iets meer dan 2 uur, en dan reken ik de "rust" in Camperduin niet eens mee).
Vanavond Amsterdam Light Walk, zo'n 15 km.
Vanavond Amsterdam Light Walk, zo'n 15 km.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- julia55
- W4W Expert

- Berichten: 382
- Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 40.000
- Aantal N4D volbracht: 37
- Volgende wandeltocht: Q
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: meindl...en andere
- Mood: Gewoon
- Locatie: rijkevoort
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren als afsluiting van het wandeljaar van wandelclub afferden de oliebollentocht gelopen dit was een tocht in groepsverband we zijn om 10 uur gestart met een mooie tocht door het maasdal met primawandelweer halverwege een kop snert en als afsluiting op het eind een oliebol dit was ook mijn laatste wandeling voor dit jaar
-
Spatoes
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2979
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: Veel
- Aantal N4D volbracht: 44
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
- Mood: Gewoon
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mooi verslag Rob en mooi kilometerresultaat in 2017.
Een gezond en mooi Nieuw (Wandel) Jaar toegewenst!
Een gezond en mooi Nieuw (Wandel) Jaar toegewenst!
- footloose
- W4W WalkKING

- Berichten: 1298
- Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Lochem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik doe misschien met je mee! Ben die dag in Amsterdam namelijk ('s middags afspraak in het AMC voor een CT-scan van m'n buik).fhd schreef:Ik ga het de eerste vrijdag van januari bekijken.
- LDW
- W4W Aankomend WalkKING

- Berichten: 864
- Lid geworden op: 30 aug 2010, 08:19
- Leeftijd: 55
- Kilometers gelopen: 20.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Volgende wandeltocht: Kennedymars Someren
- Kennedymarsen volbracht: 56
- 100+ wandelingen: 46
- Merk wandelschoenen: Hanwang GTX
- Mood: Gewoon
- Locatie: Almere
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren de laatste kilometers van 2017 afgelegd: door een kletsnat Friesland vanuit Appelscha deelgenomen aan de FLAL-tocht 'duinen en kikkers'. De duinen bleken er inderdaad te zijn. De kikkers waren present in de vorm van kunst.
Het was nat, het was baggeren en ploeteren.
Nu mijn enkel weer wat rust geven: hij voelt aan, alsof er gisteren inderdaad hard is gewerkt.
Het was nat, het was baggeren en ploeteren.
Nu mijn enkel weer wat rust geven: hij voelt aan, alsof er gisteren inderdaad hard is gewerkt.
Ambulo ergo sum
- longfield
- W4W Expert

- Berichten: 470
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
- Locatie: Beverwijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag de 1e km's van 2018 gelopen bij WS78 vanuit Wormer, De Zaanse Natuurpadentocht. Plan was om de 40 te lopen en als het teveel blubber/modder zou zijn dan bij de splitsing te kiezen voor de 20 km. Begin was allemaal wel wat drassig en nat maar viel me niet tegen, dus voor de 40 km gegaan. Leuke tocht met wel herkenning van andere tochten. Prachtig weer !
Morgen naar Wijk aan Zee voor een tocht van de Zwervers, 15 of 20 km wordt het dan.
Morgen naar Wijk aan Zee voor een tocht van de Zwervers, 15 of 20 km wordt het dan.
If you can dream it, you can do it!
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Lekker bezig Conny!longfield schreef:Vandaag de 1e km's van 2018 gelopen bij WS78 vanuit Wormer, De Zaanse Natuurpadentocht. Plan was om de 40 te lopen en als het teveel blubber/modder zou zijn dan bij de splitsing te kiezen voor de 20 km. Begin was allemaal wel wat drassig en nat maar viel me niet tegen, dus voor de 40 km gegaan. Leuke tocht met wel herkenning van andere tochten. Prachtig weer !
Morgen naar Wijk aan Zee voor een tocht van de Zwervers, 15 of 20 km wordt het dan.
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik heb vandaag op Zeeuwsch Vlaanderen gewandeld, 22 km. Heerlijk wandelweer was het en ik was aangenaam verrast met de omgeving waarin ik heb gelopen.
Verslag volgt later.
Verslag volgt later.
- Wil1956
- W4W WalkKING

- Berichten: 1682
- Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
- Leeftijd: 69
- Kilometers gelopen: 26.800+
- Aantal N4D volbracht: 10
- Kennedymarsen volbracht: Ja
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Mood: Gewoon
- Locatie: Tilburg
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag gelopen bij de winterserie van de wsv Waalwijk '82. Omdat het mijn eerste tocht is in maanden, gekozen voor de 20 lus. De route was bekend want hier kom ik al enkele jaren. Bij de laatste rust liep ik Bernard_dT tegen het lijf. Hem had ik al sinds Nijmegen niet mee gezien dus de laatste kilometers samen opgelopen om weer eens bij te praten. Helaas heeft hij daardoor de afslag voor de 30 lus gemist maar het was wel gezellig lopen!
Hopelijk wordt dit jaar voor mij een beter wandeljaar dan 2017 want dat was nou niet om over naar huis te schrijven. Wij gaan het zien...
Hopelijk wordt dit jaar voor mij een beter wandeljaar dan 2017 want dat was nou niet om over naar huis te schrijven. Wij gaan het zien...
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Oud-Brabants gezegde
- qltel
- W4W Super Freak

- Berichten: 664
- Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag 25 KM gelopen in Mill (winterserie). Het was wel goed koud, maar het weer was prima. Eindelijk eens niet grijs en regenachtig, maar zonnig.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- longfield
- W4W Expert

- Berichten: 470
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
- Leeftijd: 59
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: geen idee
- Aantal N4D volbracht: 30+
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 4
- Aantal 11 steden gelopen: 5
- Merk wandelschoenen: wisselend
- Locatie: Beverwijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
De Zwarte Marathon vanuit Wassenaar, 31 km. Vanuit de start door duingebied naar het strand van Scheveningen, zo n 4 km. Hierna zo n km of 11 strand tot aan Katwijk. Was druk op het strand met wandelaars, hardlopers, mountainbikers, paard rijders en pony's met een karretje erachter. Wel de wind in ons gezicht maar was genieten.
We moesten het strand bij strandtent "Zomers" eraf maar die had ik gemist, zat er 1 verder (500 mtr) bij Paal 14. Hier genoten van een lekkere cappuccino.
Inmiddels kwam de zon tevoorschijn en doordat we, eerst over de boulevard en daarna door de duinen, weer terugliepen hadden we die in ons gezicht. Via een bos langs Duinrell en daarna via het centrum van Wassenaar. Op het laatst nog een weg waar gigantische huizen stonden te pronken en waarbij ik dacht "hier past mijn appartement minstens 8x in"
We moesten het strand bij strandtent "Zomers" eraf maar die had ik gemist, zat er 1 verder (500 mtr) bij Paal 14. Hier genoten van een lekkere cappuccino.
Inmiddels kwam de zon tevoorschijn en doordat we, eerst over de boulevard en daarna door de duinen, weer terugliepen hadden we die in ons gezicht. Via een bos langs Duinrell en daarna via het centrum van Wassenaar. Op het laatst nog een weg waar gigantische huizen stonden te pronken en waarbij ik dacht "hier past mijn appartement minstens 8x in"
If you can dream it, you can do it!
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6969
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag, samen met Ingrid, 2e winterserie van A.W.V. vanuit Amstelveen gelopen, 25 km..
Steekwoorden: prima wandelweer en dito temperatuur. Verrassende route met nieuwe en bekende plekjes.
We kwamen bij de Amstel en zijn het Amstelpark in geweest. wat een groen zo dicht bij de snelweg. En wat een rust vergeleken met het Amsterdamse bos.
Officiële rust was pas op 15 km. bij de Bosbaan maar vanwege een sanitaire stop bij sportcentrum Uilestede hebben we daar koffie gedronken.
Daarna nog een paar keer een korte rust ingelast, met en zonder sanitaire stop.
Op het laatst toch nog een stukje onverhard in de vorm van een grasdijkje langs de Amstelveense Poel.
Heerlijk gelopen (ingrid was dit keer eens kapot in plaats van ik).
Steekwoorden: prima wandelweer en dito temperatuur. Verrassende route met nieuwe en bekende plekjes.
We kwamen bij de Amstel en zijn het Amstelpark in geweest. wat een groen zo dicht bij de snelweg. En wat een rust vergeleken met het Amsterdamse bos.
Officiële rust was pas op 15 km. bij de Bosbaan maar vanwege een sanitaire stop bij sportcentrum Uilestede hebben we daar koffie gedronken.
Daarna nog een paar keer een korte rust ingelast, met en zonder sanitaire stop.
Op het laatst toch nog een stukje onverhard in de vorm van een grasdijkje langs de Amstelveense Poel.
Heerlijk gelopen (ingrid was dit keer eens kapot in plaats van ik).
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de 3de tocht van de winterserie aldaar gelopen. Dat de natuur goed in de war is, was goed te zien. Zo zag hij bv bloeiende narcissen, maar ook bloeiende madeliefjes, en toch ook weer bloeiende hazelaars en herfstbodes in de form van paddestoelen. Loop mee door middel van dit album: https://myalbum.com/album/xFOzMYGA7DK5
Ik heb een andere link neergezet, want ik ben er door Opa G op gewezen dat er nog 2017 achter de naam van Bertus stond. Dat heb ik nu veranderd, en daarmee dus een nieuw album gemaakt.
Ik heb een andere link neergezet, want ik ben er door Opa G op gewezen dat er nog 2017 achter de naam van Bertus stond. Dat heb ik nu veranderd, en daarmee dus een nieuw album gemaakt.
Laatst gewijzigd door Truitje op 17 jan 2018, 03:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2992
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
wat een bekende foto's weer prachtig in elkaar gezetTruitje schreef:Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de 3de tocht van de winterserie aldaar gelopen. Dat de natuur goed in de war is, was goed te zien. Zo zag hij bv bloeiende narcissen, maar ook bloeiende madeliefjes, en toch ook weer bloeiende hazelaars en herfstbodes in de form van paddestoelen. Loop mee door middel van dit album: https://myalbum.com/album/y5cF5eSw9FgL
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Truitje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3296
- Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: te weinig
- Volgende wandeltocht: geen idee
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
En nu dan wel op de juiste plek:
Bertus heeft afgelopen zaterdag in Nijmegen de Hatertse Vennentocht van de WS78 gelopen. Het was weer een echte WS78 tocht, compleet met de nodige modder. Ook was er op verschillende plekken goed te zien dat er een flinke storm was geweest. Maar het leukste was wel dat de route langs heel wat bekende plekken van andere wandeltochten ging. Wil je nog even mee lopen, klik dan hier: https://myalbum.com/album/IkLeRlooLRAq
Bertus heeft afgelopen zaterdag in Nijmegen de Hatertse Vennentocht van de WS78 gelopen. Het was weer een echte WS78 tocht, compleet met de nodige modder. Ook was er op verschillende plekken goed te zien dat er een flinke storm was geweest. Maar het leukste was wel dat de route langs heel wat bekende plekken van andere wandeltochten ging. Wil je nog even mee lopen, klik dan hier: https://myalbum.com/album/IkLeRlooLRAq