Pagina 71 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 27 dec 2017, 14:24
door Tigelu
Gisteren (2e Kerstdag) met de kanovereniging rondje Groet/Camperduin gewandeld en bijgepraat. Tempo Raceslak (totaal 9,5 km in iets meer dan 2 uur, en dan reken ik de "rust" in Camperduin niet eens mee).
Vanavond Amsterdam Light Walk, zo'n 15 km.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 29 dec 2017, 10:13
door julia55
Gisteren als afsluiting van het wandeljaar van wandelclub afferden de oliebollentocht gelopen dit was een tocht in groepsverband we zijn om 10 uur gestart met een mooie tocht door het maasdal met primawandelweer halverwege een kop snert en als afsluiting op het eind een oliebol dit was ook mijn laatste wandeling voor dit jaar

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 31 dec 2017, 11:21
door Spatoes
Mooi verslag Rob en mooi kilometerresultaat in 2017.

Een gezond en mooi Nieuw (Wandel) Jaar toegewenst!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 31 dec 2017, 11:52
door footloose
fhd schreef:Ik ga het de eerste vrijdag van januari bekijken.
Ik doe misschien met je mee! Ben die dag in Amsterdam namelijk ('s middags afspraak in het AMC voor een CT-scan van m'n buik).

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 31 dec 2017, 14:18
door LDW
Gisteren de laatste kilometers van 2017 afgelegd: door een kletsnat Friesland vanuit Appelscha deelgenomen aan de FLAL-tocht 'duinen en kikkers'. De duinen bleken er inderdaad te zijn. De kikkers waren present in de vorm van kunst.
Het was nat, het was baggeren en ploeteren.

Nu mijn enkel weer wat rust geven: hij voelt aan, alsof er gisteren inderdaad hard is gewerkt. :violent1:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 jan 2018, 20:25
door longfield
Vandaag de 1e km's van 2018 gelopen bij WS78 vanuit Wormer, De Zaanse Natuurpadentocht. Plan was om de 40 te lopen en als het teveel blubber/modder zou zijn dan bij de splitsing te kiezen voor de 20 km. Begin was allemaal wel wat drassig en nat maar viel me niet tegen, dus voor de 40 km gegaan. Leuke tocht met wel herkenning van andere tochten. Prachtig weer !

Morgen naar Wijk aan Zee voor een tocht van de Zwervers, 15 of 20 km wordt het dan.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 jan 2018, 20:27
door Marko
longfield schreef:Vandaag de 1e km's van 2018 gelopen bij WS78 vanuit Wormer, De Zaanse Natuurpadentocht. Plan was om de 40 te lopen en als het teveel blubber/modder zou zijn dan bij de splitsing te kiezen voor de 20 km. Begin was allemaal wel wat drassig en nat maar viel me niet tegen, dus voor de 40 km gegaan. Leuke tocht met wel herkenning van andere tochten. Prachtig weer !

Morgen naar Wijk aan Zee voor een tocht van de Zwervers, 15 of 20 km wordt het dan.
Lekker bezig Conny!
=D>

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 jan 2018, 20:54
door Marko
Ik heb vandaag op Zeeuwsch Vlaanderen gewandeld, 22 km. Heerlijk wandelweer was het en ik was aangenaam verrast met de omgeving waarin ik heb gelopen.
Verslag volgt later.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 07 jan 2018, 15:57
door Wil1956
Vandaag gelopen bij de winterserie van de wsv Waalwijk '82. Omdat het mijn eerste tocht is in maanden, gekozen voor de 20 lus. De route was bekend want hier kom ik al enkele jaren. Bij de laatste rust liep ik Bernard_dT tegen het lijf. Hem had ik al sinds Nijmegen niet mee gezien dus de laatste kilometers samen opgelopen om weer eens bij te praten. Helaas heeft hij daardoor de afslag voor de 30 lus gemist maar het was wel gezellig lopen!

Hopelijk wordt dit jaar voor mij een beter wandeljaar dan 2017 want dat was nou niet om over naar huis te schrijven. Wij gaan het zien...

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 07 jan 2018, 16:55
door qltel
Vandaag 25 KM gelopen in Mill (winterserie). Het was wel goed koud, maar het weer was prima. Eindelijk eens niet grijs en regenachtig, maar zonnig.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 jan 2018, 19:55
door longfield
De Zwarte Marathon vanuit Wassenaar, 31 km. Vanuit de start door duingebied naar het strand van Scheveningen, zo n 4 km. Hierna zo n km of 11 strand tot aan Katwijk. Was druk op het strand met wandelaars, hardlopers, mountainbikers, paard rijders en pony's met een karretje erachter. Wel de wind in ons gezicht maar was genieten.
We moesten het strand bij strandtent "Zomers" eraf maar die had ik gemist, zat er 1 verder (500 mtr) bij Paal 14. Hier genoten van een lekkere cappuccino.
Inmiddels kwam de zon tevoorschijn en doordat we, eerst over de boulevard en daarna door de duinen, weer terugliepen hadden we die in ons gezicht. Via een bos langs Duinrell en daarna via het centrum van Wassenaar. Op het laatst nog een weg waar gigantische huizen stonden te pronken en waarbij ik dacht "hier past mijn appartement minstens 8x in"

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 jan 2018, 20:45
door Cornelia
Vandaag, samen met Ingrid, 2e winterserie van A.W.V. vanuit Amstelveen gelopen, 25 km..
Steekwoorden: prima wandelweer en dito temperatuur. Verrassende route met nieuwe en bekende plekjes.
We kwamen bij de Amstel en zijn het Amstelpark in geweest. wat een groen zo dicht bij de snelweg. En wat een rust vergeleken met het Amsterdamse bos.
Officiële rust was pas op 15 km. bij de Bosbaan maar vanwege een sanitaire stop bij sportcentrum Uilestede hebben we daar koffie gedronken.
Daarna nog een paar keer een korte rust ingelast, met en zonder sanitaire stop.
Op het laatst toch nog een stukje onverhard in de vorm van een grasdijkje langs de Amstelveense Poel.
Heerlijk gelopen (ingrid was dit keer eens kapot in plaats van ik).

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 16 jan 2018, 17:26
door Truitje
Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de 3de tocht van de winterserie aldaar gelopen. Dat de natuur goed in de war is, was goed te zien. Zo zag hij bv bloeiende narcissen, maar ook bloeiende madeliefjes, en toch ook weer bloeiende hazelaars en herfstbodes in de form van paddestoelen. Loop mee door middel van dit album: https://myalbum.com/album/xFOzMYGA7DK5

Ik heb een andere link neergezet, want ik ben er door Opa G op gewezen dat er nog 2017 achter de naam van Bertus stond. Dat heb ik nu veranderd, en daarmee dus een nieuw album gemaakt.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 16 jan 2018, 19:33
door joyke
Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de 3de tocht van de winterserie aldaar gelopen. Dat de natuur goed in de war is, was goed te zien. Zo zag hij bv bloeiende narcissen, maar ook bloeiende madeliefjes, en toch ook weer bloeiende hazelaars en herfstbodes in de form van paddestoelen. Loop mee door middel van dit album: https://myalbum.com/album/y5cF5eSw9FgL
wat een bekende foto's weer prachtig in elkaar gezet

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 jan 2018, 22:12
door Truitje
En nu dan wel op de juiste plek:

Bertus heeft afgelopen zaterdag in Nijmegen de Hatertse Vennentocht van de WS78 gelopen. Het was weer een echte WS78 tocht, compleet met de nodige modder. Ook was er op verschillende plekken goed te zien dat er een flinke storm was geweest. Maar het leukste was wel dat de route langs heel wat bekende plekken van andere wandeltochten ging. Wil je nog even mee lopen, klik dan hier: https://myalbum.com/album/IkLeRlooLRAq