Boktwee schreef:Vandaag weer eens 30 km bij OLAT een winterserie tocht mee gelopen. Verslag staat op de plaats waar het hoort, je kunt hier klikken als je het wilt lezen.
Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2993
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Cobie
- W4W Super Freak

- Berichten: 646
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 16:59
- Leeftijd: 65
- Afstand 2025: 4x50
- Kilometers gelopen: zat
- Aantal N4D volbracht: 14
- Kennedymarsen volbracht: 7
- Merk wandelschoenen: Lowa Ferrox Nijmegen
- Locatie: Den Haag
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
- Marko
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 4721
- Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 31.000
- Aantal N4D volbracht: 20
- Kennedymarsen volbracht: 4
- Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
- Locatie: Zoetermeer
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Altijd leuk, Cobie!Cobie schreef:Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2269
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Almelo
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Helaas ging de geplande tocht op zondag (Wandeltocht Lindese Molen in Vorden o) voor mij niet door. Op zaterdag naar Pa en daar boodschappen en klusjes gedaan. Kwam laat in de avond een SMS noodkreet binnen van Utrechtse zoon + vriendin => beiden na de laatste voorstelling van vrijdagavond nog thuis gekomen en daarna ingestort (hadden al griep maar heel eigenwijs zich op de been gehouden ivm de nog te komen voorstellingen) en wilden nu graag weten hoe ze zo snel mogelijk weer op de been waren. Dus zondag naar Utrecht ipv naar Linden en daar het een en ander opgeruimd/ soep klaargemaakt/ boodschappen gedaan en een verbod/advies om in ieder geval tot woensdag alle afspraken af te zeggen en het liefst de hele week. Ze hadden nu in ieder geval de nodige spullen in huis om zonder veel moeite regelmatig iets te kunnen eten en drinken en verder veel slapen en bij tanken.
Daarna door naar huis waar ik eind van de middag aankwam. Bleek poes ook "ziek" te zijn geweest en had gespuugd. dus gelijk thuis ook maar aan de gang gegaan en opgeruimt / schoongemaakt/ boodschappen opgeborgen (had ook voor mezelf het nodige ingeslagen) en vandaag was het helaas hier geen wandelweer. dus nu is het hele huis weer schoon en de was hangt. Maar sinds Egmond nog geen km georganiseerd gewandeld (gelukkig wel de nodige km's met woon-werk verkeer en boodschappen halen).
Ach wie weet...volgende week?
Daarna door naar huis waar ik eind van de middag aankwam. Bleek poes ook "ziek" te zijn geweest en had gespuugd. dus gelijk thuis ook maar aan de gang gegaan en opgeruimt / schoongemaakt/ boodschappen opgeborgen (had ook voor mezelf het nodige ingeslagen) en vandaag was het helaas hier geen wandelweer. dus nu is het hele huis weer schoon en de was hangt. Maar sinds Egmond nog geen km georganiseerd gewandeld (gelukkig wel de nodige km's met woon-werk verkeer en boodschappen halen).
Ach wie weet...volgende week?
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3779
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
GezelligCobie schreef:Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6969
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik ben omJeltsje schreef:GezelligCobie schreef:Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Cobie schreef:Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Die kant ken ik al. Idd ook erg mooi. En als de datum mij uitkomt doe ik graag mee'
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2269
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Almelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet!
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet!
- footloose
- W4W WalkKING

- Berichten: 1298
- Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Lochem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Je MOET niets toch Aike?Sammie6306 schreef:Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet!
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2269
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Almelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Wel als ik mijn wandelconditie weer beter wil krijgen. De laatste 2 km van gisteren voelden even zwaar als de laatste 2 van de Dodentocht (nou Ja, bijna dan).footloose schreef:Je MOET niets toch Aike?Sammie6306 schreef:Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet!
- liesie73
- W4W Aankomend WalkKING

- Berichten: 912
- Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
- Leeftijd: 53
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: op schema
- Aantal N4D volbracht: 16
- Kennedymarsen volbracht: 8
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: ergens in Drenthe
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?
https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html
https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Purper
http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
- footloose
- W4W WalkKING

- Berichten: 1298
- Lid geworden op: 25 mei 2009, 15:46
- Leeftijd: 64
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 8
- Volgende wandeltocht: Betuwetocht
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Salomon en Meindl
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Lochem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Wat een leuk verhaal. Helemaal niet erg dat je er laat mee bent, het is een fijne herinnering, weer even terug in Egmond!liesie73 schreef:Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?
https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
liesie73 schreef:Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?
https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html
Ik zat te twijfelen om mijn verslag og te schrijven, maar vond het te laat. Hihi. Misschien doe ik hrt dit weekend alsnog. Nu jouw verhaal lezen.
- fhd
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2700
- Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
- Leeftijd: 40
- Kilometers gelopen: ruim 5000
- Aantal N4D volbracht: 11!
- Kennedymarsen volbracht: 30
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: meindl
- Locatie: Haarlem
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Leuk verslag en leuke fotos Louise. Kleine aanvulling: de ponys in het duingebied op je fotos zijn geen Koniks maar Dartmoor ponys. De eerste komt oorspronkelijk uit Polen, de 2e ut Engeland.
En vraagje aan de Egmonders: wie wilt mij de groepsfoto van de 1e dag bij de 1e rust doorsturen? Eentje is wel genoeg.
En vraagje aan de Egmonders: wie wilt mij de groepsfoto van de 1e dag bij de 1e rust doorsturen? Eentje is wel genoeg.