Pagina 73 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 feb 2018, 06:15
door joyke
Boktwee schreef:Vandaag weer eens 30 km bij OLAT een winterserie tocht mee gelopen. Verslag staat op de plaats waar het hoort, je kunt hier klikken als je het wilt lezen.
:clap:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 feb 2018, 13:52
door Cobie
Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 feb 2018, 14:06
door Marko
Cobie schreef:
Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Altijd leuk, Cobie! :y:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 feb 2018, 14:34
door Sammie6306
Leuk!!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 feb 2018, 15:47
door Tigelu
Helaas ging de geplande tocht op zondag (Wandeltocht Lindese Molen in Vorden o) voor mij niet door. Op zaterdag naar Pa en daar boodschappen en klusjes gedaan. Kwam laat in de avond een SMS noodkreet binnen van Utrechtse zoon + vriendin => beiden na de laatste voorstelling van vrijdagavond nog thuis gekomen en daarna ingestort (hadden al griep maar heel eigenwijs zich op de been gehouden ivm de nog te komen voorstellingen) en wilden nu graag weten hoe ze zo snel mogelijk weer op de been waren. Dus zondag naar Utrecht ipv naar Linden en daar het een en ander opgeruimd/ soep klaargemaakt/ boodschappen gedaan en een verbod/advies om in ieder geval tot woensdag alle afspraken af te zeggen en het liefst de hele week. Ze hadden nu in ieder geval de nodige spullen in huis om zonder veel moeite regelmatig iets te kunnen eten en drinken en verder veel slapen en bij tanken.
Daarna door naar huis waar ik eind van de middag aankwam. Bleek poes ook "ziek" te zijn geweest en had gespuugd. dus gelijk thuis ook maar aan de gang gegaan en opgeruimt / schoongemaakt/ boodschappen opgeborgen (had ook voor mezelf het nodige ingeslagen) en vandaag was het helaas hier geen wandelweer. dus nu is het hele huis weer schoon en de was hangt. Maar sinds Egmond nog geen km georganiseerd gewandeld (gelukkig wel de nodige km's met woon-werk verkeer en boodschappen halen).
Ach wie weet...volgende week?

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 feb 2018, 18:29
door Jeltsje
Cobie schreef:
Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Gezellig :y:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 feb 2018, 19:43
door Cornelia
Jeltsje schreef:
Cobie schreef:
Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Gezellig :y:
Ik ben om :rofl:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 feb 2018, 19:49
door fhd
Cobie schreef:
Cobie schreef:
fhd schreef:
Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?

Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.

Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?

Die kant ken ik al. Idd ook erg mooi. En als de datum mij uitkomt doe ik graag mee'

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 25 feb 2018, 10:41
door Sammie6306
Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet! ;-)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 25 feb 2018, 11:51
door footloose
Sammie6306 schreef:Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet! ;-)
Je MOET niets toch Aike? ;-)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 25 feb 2018, 16:39
door Sammie6306
footloose schreef:
Sammie6306 schreef:Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet! ;-)
Je MOET niets toch Aike? ;-)
Wel als ik mijn wandelconditie weer beter wil krijgen. De laatste 2 km van gisteren voelden even zwaar als de laatste 2 van de Dodentocht (nou Ja, bijna dan). ;)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 mar 2018, 23:26
door liesie73
Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?

https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 mar 2018, 07:37
door footloose
liesie73 schreef:Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?

https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html
Wat een leuk verhaal. Helemaal niet erg dat je er laat mee bent, het is een fijne herinnering, weer even terug in Egmond!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 mar 2018, 09:10
door fhd
liesie73 schreef:Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?

https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html

Ik zat te twijfelen om mijn verslag og te schrijven, maar vond het te laat. Hihi. Misschien doe ik hrt dit weekend alsnog. Nu jouw verhaal lezen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 03 mar 2018, 09:21
door fhd
Leuk verslag en leuke fotos Louise. Kleine aanvulling: de ponys in het duingebied op je fotos zijn geen Koniks maar Dartmoor ponys. De eerste komt oorspronkelijk uit Polen, de 2e ut Engeland.

En vraagje aan de Egmonders: wie wilt mij de groepsfoto van de 1e dag bij de 1e rust doorsturen? Eentje is wel genoeg. ;-)