Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Geplaatst: 19 feb 2018, 06:15
Boktwee schreef:Vandaag weer eens 30 km bij OLAT een winterserie tocht mee gelopen. Verslag staat op de plaats waar het hoort, je kunt hier klikken als je het wilt lezen.
Het wandel-forum vóór en dóór wandelaars!
https://www.walkers4walkers.nl/
Boktwee schreef:Vandaag weer eens 30 km bij OLAT een winterserie tocht mee gelopen. Verslag staat op de plaats waar het hoort, je kunt hier klikken als je het wilt lezen.
Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Altijd leuk, Cobie!Cobie schreef:Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
GezelligCobie schreef:Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Ik ben omJeltsje schreef:GezelligCobie schreef:Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Cobie schreef:Ook aan de noordkant van Den Haag zijn overigens een flink aantal mooie parken, bos- en duingebieden om te wandelen: Haagse Bos, Oosterbeek, Landgoed Clingendael, Duinengebied Meijendel, Scheveningse Bosjes, Westbroekpark .... Daar valt best een aardig tochtje van te maken.Cobie schreef:Je hebt aan de zuidkant van Den Haag gelopen. Daar heb je inderdaad een paar mooie stukken zoals De Uithof (vlakbij de schaatsbaan), Madestein, Landgoed Ockenburg, en de het duinengebied tussen Kijkduin en Monster met daarin een watertoren.fhd schreef:Spatoes schreef:Leuk verslag Angelique! Wat een gepuzzel.
Misschien heeft Cobie een idee waar je rondzwierf?
Daar hoopte ik op, dat Cobie aan de hand van mijn vage beschrijving kon vertellen waar ik geweest ben.
Iets voor een "Wandelbabbelforumtocht"?
Je MOET niets toch Aike?Sammie6306 schreef:Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet!
Wel als ik mijn wandelconditie weer beter wil krijgen. De laatste 2 km van gisteren voelden even zwaar als de laatste 2 van de Dodentocht (nou Ja, bijna dan).footloose schreef:Je MOET niets toch Aike?Sammie6306 schreef:Gisteren eindelijk weer eens aan de wandel geweest. Bijna 25 km gelopen op/rondom de Holterberg bij een wandeltocht van de Almelose Wandelkring. Gestart op het punt van de 5 km om samen met Carola de pijlen af te halen.
Een prachtig gebied, heuvelachtig en onverhard en daardoor soms ook wel pittig (zeker met de bevroren en soms gladde ondergrond). Het was geweldig wandelweer, dus enorm genoten.
Ik merk wel dat ik écht weer vaker aan de wandel moet!
Wat een leuk verhaal. Helemaal niet erg dat je er laat mee bent, het is een fijne herinnering, weer even terug in Egmond!liesie73 schreef:Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?
https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html
liesie73 schreef:Ik heb me suf gezocht naar het topic van de Egmond wandelmarathon van dit jaar, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Dus nu hier alsnog mijn verslag van dag 1 van de Egmond wandelmarathon van 2018. Beter laat dan nooit toch?
https://wandelenenmeer.blogspot.nl/2018 ... dag-1.html