Pagina 75 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 mar 2018, 20:46
door joyke
Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de laatste tocht van de winterserie daar gelopen. Het was weer een mooie tocht, met lekker wandelweer. De route ging weer langs heel wat bekende plekjes. Voor de foto's, klik hier
https://myalbum.com/album/dTiL4GsHej0M
weer een leuke album van gemaakt samen :clap: :hai:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 09 mar 2018, 21:59
door Truitje
Cornelia schreef:
Friso schreef:
Truitje schreef:Bertus heeft afgelopen zondag in Wijchen de laatste tocht van de winterserie daar gelopen. Het was weer een mooie tocht, met lekker wandelweer. De route ging weer langs heel wat bekende plekjes. Voor de foto's, klik hier
https://myalbum.com/album/dTiL4GsHej0M
Zeker mooie tocht. Was niet heel druk...
Bertus loopt altijd in de achterhoede en daar is het nooit druk.
Bertus kan dankzij het ov pas rond 10 uur starten, en ja dan zijn de meeste andere wandelaars allang op pad ;-)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 mar 2018, 22:50
door Truitje
Eindelijk is het gelukt om de foto's die Bertus afgelopen zondag in Ooij gemaakt in te plakken. Het was een tocht die langs bekende plekken ging, maar ja, zoveel mogelijkheden hebben ze daar ook niet. Bertus is net als vorige keren van het station in Nijmegen naar de start in Ooij gelopen (ongeveer 8km), en na afloop ook weer terug. Daarvan zijn dus ook een paar foto's te zien. Inclusief een groep wielrenners die hij op bijna dezelfde plek op de foto zette als vorig jaar. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/145bydpF13pO

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 18 mar 2018, 16:25
door Truitje
Aangezien er geen leuke wandeltochten in de buurt waren, en Bertus toch wat kilometers wilde maken, heeft hij gisteren een eigen tochtje gelopen. Ondanks de koude wind, die hij tijdens de hele heenweg tegen had. Zijn route ging van Nijmegen Centraal Station naar Kranenburg in Duitsland. Daar had hij even een rust en heeft hij meteen wat boodschappen gedaan. Op de terugweg was het kouder, maar had hij gelukkig de wind in de rug. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/LqdBeTVIQnf9

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 18 mar 2018, 17:25
door longfield
De Gooise Lente tocht van de Verbinding vanuit Ankeveen 33 km.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 mar 2018, 11:51
door Annet
Truitje schreef:Aangezien er geen leuke wandeltochten in de buurt waren, en Bertus toch wat kilometers wilde maken, heeft hij gisteren een eigen tochtje gelopen. Ondanks de koude wind, die hij tijdens de hele heenweg tegen had. Zijn route ging van Nijmegen Centraal Station naar Kranenburg in Duitsland. Daar had hij even een rust en heeft hij meteen wat boodschappen gedaan. Op de terugweg was het kouder, maar had hij gelukkig de wind in de rug. Voor de foto's, klik hier: https://myalbum.com/album/LqdBeTVIQnf9

Mijn complimenten aan Bertus om - ondanks die ijzige kou - toch een behoorlijk tocht te gaan lopen en weer mooie foto's te maken. Jij hoeft je nadien ook niet te vervelen Trudy.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 mar 2018, 13:08
door Sammie6306
Gisteren in het buurtschap Archem een mooie ronde gemaakt, deels langs de Regge. Het was koud, de wind behoorlijk en de gevoelstemperatuur daardoor nog wat lager. Maar de zon maakt ook wel veel goed. En het landschap ook: prachtige omgeving. In totaal toch 15 km gewandeld, dat was met die kou ook wel genoeg!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 mar 2018, 15:56
door Berend-Botje
Afgelopen zaterdag de route van de 30 en 40 kilometer van de Hoogeveensche Keientocht voorgelopen.
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.

Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting

Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 mar 2018, 21:12
door footloose
Berend-Botje schreef:Afgelopen zaterdag de route van de 30 en 40 kilometer van de Hoogeveensche Keientocht voorgelopen.
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.

Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting

Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)
Ben ik nou gek? 30+40 is toch 70 en niet 20?

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 19 mar 2018, 21:18
door Berend-Botje
footloose schreef:
Berend-Botje schreef:Afgelopen zaterdag de route van de 30 en 40 kilometer van de Hoogeveensche Keientocht voorgelopen.
Tevreden over de 30km lus, lekker afwisselend. Maar de 40 viel me toch een beetje tegen, helaas nu geen gelegenheid meer om dit aan te passen.
Volgend jaar een nieuwe route maken met meer afwisseling.

Het weer was heerlijk behalve de momenten dat ik de wind van voren en opzij had.
Tja een open vlakte geeft weinig beschutting

Maar weer 20km in de pocket (niet in de pot)
Ben ik nou gek? 30+40 is toch 70 en niet 20?
Nee hoor je ben niet gek, ik ben niet duidelijk:
het ging om de lusjes voor de 30 en 40km, dus 2x een lusje van 10km :marche:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 mar 2018, 19:11
door Marko
Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 mar 2018, 19:49
door fhd
Marko schreef:Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.

Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 mar 2018, 19:55
door Jeltsje
fhd schreef:
Marko schreef:Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.

Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%
Hij heeft vakantie :P :mrgreen:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 28 mar 2018, 13:55
door Marko
Jeltsje schreef:
fhd schreef:
Marko schreef:Vandaag op Texel 35 km gelopen, de route had ik zelf samengesteld en was een combi van delen van het Noord-Hollandpad en het Texelpad (WaddenWandelen), door mij "Texel Noordroute" genoemd.

Das wel erg kort. Verslag mag wel langer hoor! := :-%
Hij heeft vakantie :P :mrgreen:
Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 28 mar 2018, 15:20
door Spatoes
Marko schreef: Verslag volgt (hopelijk) in het weekend. ;-)
Morgen eerst nog het 2e deel lopen : "Texel Zuidroute".
Hopelijk heb je morgen beter weer dan dit "prutweer". :=
't Is niet koud: 10° Celsius en al 10mm in de regenmeter.