Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Wil1956 schreef:
fhd schreef:Nou, niet vandaag maar afgelopen zaterdag was ik ook aanwezig tijdens de Fellenoordtocht in Drunen.
Ah, je bent fout gelopen bij de ijsbaan! Ik loop vaak tochten bij deze vereniging (want dicht bij Tilburg) en ik moet zeggen dat ik weinig moeite heb met de manier van pijlen, die zij hanteren. De linten gebruiken zij altijd als een herinneringspijl voor rechtdoor op lange stukken. Misschien is het gewenning bij mij?

Je had bij de rustpost van de vereniging ook om water kunnen vragen. Ze hebben meestal extra water bij zich voor mensen die water nodig hebben. En verder kan je bij hun rustposten ook eten of drinken kopen, als je geen munten hebt. Zij zetten dan een stempel op de startkaart en verwachten dan dat je de consumpties bij de finish afrekent. Je moet het maar even weten!

Nee, geen ijsbaan gezien, wel een roeivijver? En ze waren bij de start en op hun website heel duidelijk: alleen betalen met muntjes. Maar misschien idd iets wat je "moet" weten.
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

Niet vandaag maar gisteren gelopen bij De Voskes in Arendonk, België. Als bondslid betaal je hier maar 1,10 euro, ook als lid van KWBN! Geen routebeschrijving of kaart maar bij de uitgang van de zaal hangt een bordje waarop vier lussen staan. Je kan 1 of meer lussen lopen en als je ze alle vier doet, heb je er 25 km op zitten. Uiteraard ga ik voor alle lussen. Je komt iedere keer weer bij de zaal terug, waar de vereniging een enorm cateringgebeuren heeft opgezet: koffie, thee, broodjes, soep, frisdrank en natuurlijk, wij zijn tenslotte in België, veel soorten bier!

Omdat het vier lussen zijn, die alle kanten van Arendonk en omgeving laten zien, kom je soms andere wandelaars tegen, die een andere lus doen. Goed op de pijlen letten zodat je niet verkeerd loopt! De pijlen zijn klein en hangen niet altijd op een logische plaats. Smalle paadjes, brandgangen, ruime buitenwijken en natuur wisselen elkaar af. Ik verbaas me iedere keer weer over de bouwwijze van het land. Welstandscommissies kennen ze kennelijk niet zodat ieder huis zijn eigen stijl, kleur en afwerking heeft. Iedere Belg is met een baksteen in de maag geboren, zegt men en dat klopt. Het aantal bouwprojecten is niet te tellen.

Na iets meer dan 5 warme uren lopen door de Noorderkempen wordt de finish bereikt en is het aangenaam uitrusten met een lekkere versnapering.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2993
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

de kastelen tocht van wijchen
De eersten 15 km waren gezellig en goed te doen
De tweede 15 km was ongezellig met alleen maar landweggetjes en weilanden met een start tijd van 8.17 uur en 4 rusten een eind tijd bij binnenkomst 15.15 uur
Ben zeer blij met me behaalde prestatie de eerste 30 van dit jaar geen blaren beetje spierpijn vanaf 23 km en 2 douche beurten onderweg nu de spulletjes uithangen en lekker warm douche ter afsluiting of ik weer voor de 30 ga op deze tocht dat denk ik niet vond de 20 km veel gezelliger
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Afgelopen zaterdag in Emmen 15km gelopen wat uiteindelijk iets van 17km is geworden.

Ik moest hiervoor bijna 3 en hlf u reizen, maar dan had ik de provincie Drenthe iig gehad. In de laatste trein ontdekte ik dat mijn broek bij mijn been was gescheurd.. In het ergste geval zou hij dooscheuren en zou ik half in mijn onderbroek lopen, maar ik zo hoedanook gaan schuen met mijn been.. Nu had ik zolang in de trein gezeten, nu wilde ik wandelen ook!

Ik ging er vanuit dat de route voornamelijk over landweggetjes zou gaan, dus de verrassing was groot toen bleek dat het voonamelijk door de bossen ging. Ik ging voor de 15km en zoals verwacht voelde ik helaas op de 5km mijn been al schuren. Wel pleisters bij me, maar niet groot genoeg en ik hoopte dat de schade beperkt bleef. De route ging doo bos,park, ander natuu en af en toe een landweggetje. Helaas was er soms een beetje onlogische bepijld en hingen de pijlen ook afwisselend links en echts. Op een gegeven moment zag ik een pijl naar links ove het hoofd: Ik liep over een stuk wat bezaaid was met onkruid, en wist dat ik het "" eerste pad links moest" , maar zag geen pad links. Heen en weer gelopen met de brandnetels in de benen (Lekker joh, een korte broek en centimeters hoge brandnetels en andere onkruid!) en na een kwartier zoeken vond ik de pijl: rechtsstreeks de metershige onkruid in, van een pad was echt geen sprake meer! Hoe moest ik in godsnaam zonder kapmes dit pad betreden?! En hoe hadden ze dit met het bepijlen gedaan?! Want dat onkrud groeit niet in een avond/nacht zo hoog! Op de routebeschrijving was te lezen dat ik een graspad in moest na " De eerste weg Links" en had aan het einde van het centimetershoge onkruidpad wel een graspad gezien. Daarheen gelopen, toen linksaf en zag idd een pijl aan de andere kant van het "verdwenen pad" Volgens mij hebben die bepijlers ook gewoon omgelopen zoals ik dat deed, kan me niet voorstellen dat ze door het oerwoud gelopen zijn! (Als voorstelling: het onkruid e.d was hoger dan dat ik met mijn 1.73m. ben... ook met bomen en laaghangende takken enzo.)

Afijn, ik kon weer verder opweg naar de rustpost. Er was 1 rust op de 15km. helaas zag ik nu vaker pijlen over het hoofd: Gele/groene pijlen in geel/groene bomen vallen mij n iet op. Uiteindelijk wel de rust gevonden waar 1 mevrouw aan het werk was in zowel de snackbar als het eetcafe. Er zat maar 1 wandelaar die wilde net afrekenen dus ik snapte niet waarom ik na een kwartier nog nietgeholpen werd. (Er was dus geen gast aanwezig!) Uiteindelijk maar weer verder gegaan, dan maar niets bestellen, als ik zolang moet wachten in een lege(!) zaak... Flesjes gevuld met water, en nog ruim een uur te gaan ging dat ook wel lukken.

Helaas ging de route nu wel voornamelijk over lange landwegen en zelfs hier was de bepijling niet helemaal optimaal. Of de routebeschrijving klopte niet, dat kan natuurlijk ook. Gebeurt echt enorm vaak en das jammetr, want dan zie je mij niet meer terug op je tocht, en ik denk met mij ook anderen want de mensen die ik onderweg sprak waren ook verkeerd gelopen. Ligt dit keer dus echt niet alleen aan mij!

Opzich best een leuke route, veel mooie natuur gezien. Bepijling mocht idd wat beter en het was jammer dat de mevrouw op de rustpost niet echt haar best voor de omzet deed, maar ik heb toch heerlijk buitengespeeld! 15km was precies goed. Eigenlijk net iets teveel want ik had/heb idd een flinke schuurwond op mijn been. Gelukkig heb ik een privearts die me goed verzorgd, dus ik maak me nog niet ongerust voor de volgende wandeling. ;-)
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1905
Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij
Locatie: Hoogeveen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Berend-Botje »

fhd schreef:Afgelopen zaterdag in Emmen 15km gelopen wat uiteindelijk iets van 17km is geworden.

Ik moest hiervoor bijna 3 en hlf u reizen, maar dan had ik de provincie Drenthe iig gehad.
Je had ook nog even 2 weken kunne wachten om dan in Hoogeveen te wandelen :) daar zit maar 1 paadjes tussen wat een beetje kruip door/sluip door is.
Maar als de pijlers goed hun werk doen (en dat deze ze afgelopen jaren) kan je deze niet over het hoofd zien.

Zelf hoop ik niet dat ze teveel/te hoog ophangen. ik mag ze namelijk weer opruimen :)
Laatst gewijzigd door Berend-Botje op 11 mei 2018, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Berend-Botje schreef:
fhd schreef:Afgelopen zaterdag in Emmen 15km gelopen wat uiteindelijk iets van 17km is geworden.

Ik moest hiervoor bijna 3 en hlf u reizen, maar dan had ik de provincie Drenthe iig gehad.
Je had ook nog even 2 weken kunne wachten om dan in Hoogeveen te wandelen :) daar zit maar 1 paadjes tussen wat een beetje kruip door/sluip door is.
Maar als de pijlers goed hun werk doen (en dat deze ze afgelopen jaren) kan je deze niet over het hoofd zien.

Zelf hoop ik niet dat ze teveel/te hoog ophangen. ik mag ze namelijk weer opruimen weer opruimen :)

Als ik over twee weken tijd had gehad, had ik dat misschien ook wel gedaan...
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Zo, hehe. Eindelijk klaar met de foto's. Bertus heeft afgelopen zaterdag in Wageningen de Capitulatie Wandeltocht gelopen. Mooi weer, mooie route, mooie natuur, wat wil je nog meer. Ik hoop dat jullie het ook mooie foto's vinden, klik maar hier: https://myalbum.com/album/WIgNy2KbJMCB
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2979
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Truitje schreef:Zo, hehe. Eindelijk klaar met de foto's. Bertus heeft afgelopen zaterdag in Wageningen de Capitulatie Wandeltocht gelopen. Mooi weer, mooie route, mooie natuur, wat wil je nog meer. Ik hoop dat jullie het ook mooie foto's vinden, klik maar hier: https://myalbum.com/album/WIgNy2KbJMCB
Ja Bertus en Trudy, heel mooie foto's, dank jullie wel!
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3779
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Spatoes schreef:
Truitje schreef:Zo, hehe. Eindelijk klaar met de foto's. Bertus heeft afgelopen zaterdag in Wageningen de Capitulatie Wandeltocht gelopen. Mooi weer, mooie route, mooie natuur, wat wil je nog meer. Ik hoop dat jullie het ook mooie foto's vinden, klik maar hier: https://myalbum.com/album/WIgNy2KbJMCB
Ja Bertus en Trudy, heel mooie foto's, dank jullie wel!
Wij hebben deze een paar jaar geleden ook gelopen. Herken er nog wel het e.e.a. van. Leuk om te zien
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1905
Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij
Locatie: Hoogeveen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Berend-Botje »

Zaterdag als pijlophaler bij de Hoogeveesnsche keientocht: Helaas moesten we 2 uur wachten voor de laatste wandelaars op onze post vertrokken.
Maar daaarna toch op pad, onderweg op een smal fiets pad nog veel tegenliggers in de vorm van Klootschieters. Gelukkig werd er even gewacht met het gooien.
Kruip door/sluip door in het bos en bij de volgende pauzepost besloten om de 40km lus met d efiets op te schonen.
Zelfs op de fiets viel dit lusje gigantisch tegen, hoewel er ook wandelaars waren die er van hebben genoten: Tja je hebt van die mensen die zo snel mogelijk zoveel mogleijk kilometer weg willen stampen. Nou dat kon hier op het stukje "Voy"parcours.
Vervolgens weer een stukje wandelen over bos en graspaadjes en we hadden onze kil;ometers weer binnen (10 wandelen en 9 fietsen)
Maandag een stukje Utrechtpad van Wijk naar Werkhoven: Wandelen op basis van de markering omdat we geen recent boekje hadden en de track niet in de GPS stond.
Verrrassende struinpaadjes die ik niet van een SP of LAW gewend ben.
Na 15km op de GPS gestopt en met de bus naar huis, volgende keer het laatste stukje naar Odijk (voor Mw. Botje) en naar Bunnik (voor mij)
Het rondje is dan rond
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Afgelopen weekend in 2 dagen langs de Noordzeekust van Texel gelopen. Met af en toe een uitstapje de duinen in om een cache te loggen. Niet de volledige afstand gelopen, maar toch wel een kilometer of 25, waarvan een kilometer of 7 op blote voeten door zand en zee, genieten! Zandtraining heb ik dus wel gehad, nu wordt het tijd voor asfalttraining ;)
Fien
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1000
Lid geworden op: 19 nov 2014, 20:04
Leeftijd: 77
Kilometers gelopen: 1500
Aantal N4D volbracht: 15
Merk wandelschoenen: New Balance; Hi-Tec

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Fien »

Vandaag met Sylvia in Waterland gelopen, ofwel Landelijk Noord te Amsterdam. Daar is het heel rustig vergeleken met de stad. Beschermde natuurgebieden. Hele mooie vergezichten. Het weer was goed, lekkere frisse wind. Wij hebben genoten. In Zuiderwoude even gezeten. Vlak voordat we daar aankwamen was er een veld vol met veenpluis. Schitterend mooi.Ik had dat nog nooit gezien, zo veel bij elkaar.
Kortom, een heel geslaagde dag.
Gebruikersavatar
Corne92
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 418
Lid geworden op: 10 mei 2013, 09:50
Leeftijd: 31
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: Vele
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: 2
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Adidas
Locatie: Amsterdam

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Corne92 »

Groene Wissel Noord-Holland nummer 18: Naarden-Bussum; Keverdijkse polder en Ankeveense plassen
Vandaag sinds ruim 1,5 maand de wandelschoenen weer ondergebonden. Dit jaar gingen de wandeltrainingen tot nu toe wel erg goed, maar wilde niet direct meer dan 30 km lopen. Een van de redenen waarom ik ook niet naar Lauwerzijl ben afgereisd voor de Kennedymars. Daarom deze tocht uitgekozen, die volgens het boekje zo'n 23 zou zijn.

Vanmorgen rond kwart voor 10 m'n auto in een woonwijk een stuk van station Naarden-Bussum geparkeerd, omdat het daar gratis parkeren was. Vanaf daar direct gestart en via het station door wat woonwijken gelopen. Op een gegeven moment ging het door een klaphekje door het natte gras, en begon dus de Groene Wissel echt. Daarna direct het bos in over smalle loopplanken. Het was een weelde aan insecten, dus af en toe heftig zwaaiend met m'n boekje hard doorgelopen. Op een gegeven moment kon even iets van de route worden afgeweken om via loopplanken bij een uitzichtpunt over een deel van het Naardermeer te kunnen kijken. Prachtig gezicht!

Libellen vlogen om m'n oren, soms grote joekels. Een pad stak over voor m'n voeten. Eenden vlogen kwakend uit de sloot. Diverse soorten ganzen keken me argwanend aan. Twee Grote Zilverreigers waren aan het vissen. Schapen en koeien graasden en keken me loom aan. Eigenlijk op en top Hollands en genieten. Via diverse weilanden ging het richting Oostelijke Vechtoever, maar voordat ik daar kwam, sloeg de route af richting Fort Uitermeer. Ik was toe aan wat rust en koelte (had het warm), en er zou daar een horecagelegenheid zijn. Helaas was het allemaal niet toegankelijk, dus na wat ronddwalen ben ik maar doorgelopen. Helaas zou de volgende gelegenheid pas vele kilometers verder zijn.

De weg vervolgde zich langs de Vecht, waar vele dagjesmensen aan het varen waren. Via rietlanden en brede graspaden ging het verder langs de Spiegel- en Blijkpolderplas, waar uiteraard ook vele dagjesmensen verkoeling aan het zoeken waren. Op een gegeven moment was het een brugje over, om vervolgens op een erg smal fiets/wandelpad te moeten lopen. Niet voor niets, want links was water en rechts was eveneens water. Twee kilometer lang was dit pad (Bergse Pad), dwars door de Ankeveense Plassen heen dus. Gelukkig kwam Ankeveen in zicht, en om de horeca te kunnen bezoeken, moest ook een stuk van de route afgeweken worden. Bij het cafeetje was het erg rustig en kon ik heerlijk onder de parasol op het terras even uitrusten.

Vanaf Ankeveen vervolgde de weg zich weer over vele graspaden en bospaden, om vervolgens via de Hilversumse Meent richting station Naarden-Bussum te gaan. Ondanks de erg mooie route, wilde het lijf en mentaal niet helemaal. Onderweg had ik veel steken in de zij, zowel links als rechts. Daarnaast leek het soms maar niet op te schieten, en zat ik er mentaal niet lekker bovenop. Ook de benen wilden niet, in die zin dat het tempo niet echt wilde vlotten. Het was te merken dat de grote drukte en lichamelijke beslommeringen van de laatste tijd, een stempel aan het drukken waren. Nu bleek het bij elkaar ook nog 27 km te zijn, wat toch zo 3 kwartier langer lopen is dan gedacht. Toch verder totaal geen fysieke ongemakken, dus dat geeft wel moed voor de komende 2 maandjes.

In ieder geval: Deze route is een echte aanrader. Leuk, genieten, afwisselend, vriendelijke mensen, veel natuur. :)
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

Vandaag voor het eerst meegedaan aan de Tweedaagse Internationale Kempische Wandeltocht vanuit Lage Mierde, die al weer voor de 4e keer wordt gehouden. Ik had hier nog nooit van gehoord en dat is jammer want de tocht gaat door de Brabantse en Antwerpse Kempen. In plaats van een routebeschrijving kregen wij een A4-tje met kaartjes uitgereikt, waarop de 4 afstanden van vandaag en de 3 afstanden van morgen staan opgenomen. Vandaag is er een 7,5, 15, 25 of 35 lus en morgen een 7,5, 15 en een 25 lus. Wij volgen de nummers van de wandelknooppunten van Brabant en Antwerpen: even vreemd in het begin maar op een gegeven moment went het wel. Op de route zijn er grote rode pijlen en linten van KWBN aangebracht zodat het niet helemaal een zoekplaatje wordt.

Er zijn geen wagenrusten maar alleen horeca. Dit komt omdat de tochten georganiseerd worden door de VVV's van de regio en niet door een wandelvereniging. Wij hebben alles van de Kempen gezien: bos, heide, vennen, cultuurlandschap, boerderijen, Belgische huizen, dorpjes en gehuchten. De route was merendeel verhard maar er waren gelukkig nog veel Brabantse zandwegen en -paadjes in de route opgenomen.

Op ongeveer de helft een lunch genomen bij de Hollandershoeve, vlak bij de grens. Later nog flink aan de cola bij de Oude Brandtoren in Reusel want na 2,5 liter water is het wel eens fijn om iets anders te drinken. Wat was het warm! Onderweg wees een thermometer 26 graden aan maar het voelde veel warmer! Daarom nog een rust genomen in het centrum van Reusel en onderweg naar de finish nog in de schaduw van wat bomen gelegen om af te koelen. Na een kleine 7,5 uur werd de finish bereikt en stond het pils koud. Dat ging er goed in :-%
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Gebruikersavatar
longfield
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 470
Lid geworden op: 23 nov 2014, 02:51
Leeftijd: 59
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: geen idee
Aantal N4D volbracht: 30+
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 4
Aantal 11 steden gelopen: 5
Merk wandelschoenen: wisselend
Locatie: Beverwijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door longfield »

De wandelmarathon van Leiden, prachtige tocht maar zwaar. Was blij dat ik na 8 uur en 49 minuten over de finish liep.
If you can dream it, you can do it!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”