Pagina 80 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 20 jun 2018, 18:23
door Marko
Fien schreef:Gisteren een heerlijke wandeldag gehad met Sylvia en Martin. Route: Amsterdam, met de pont over naar Noord. Daar richting . Nieuwendam. In Nieuwendam koffiepauze bij cafe Het Sluisje. Dan verder naar Schellingwoude, Durgerdam, Uitdam. Onderweg prachtige vergezichten over het IJsselmeer (rechts) en Kinselmeer (links). Het was broeierig weer, bijna windstil, daardoor zelfs op de dijk erg warm om te lopen. In Uitdam is een restaurant bij een bungalowpark, maar op dinsdag helaas gesloten. Dan maar doorlopen na een korte drinkpauze, richting Marken. Op Marken met de boot overgestoken naar Volendam. Deze tocht hadden wij drieen een paar jaar geleden al gemaakt, maar toen hadden we regen. Nu was het beter te doen. We hebben in elk geval dijk-training gehad. Klaar voor de Afsluitdijk!
Het was inderdaad een heerlijke wandeldag zo met elkaar, met ook nog een smakelijke afsluiting in Volendam.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 20 jun 2018, 19:13
door Cornelia
Marko schreef:
Fien schreef:Gisteren een heerlijke wandeldag gehad met Sylvia en Martin. Route: Amsterdam, met de pont over naar Noord. Daar richting . Nieuwendam. In Nieuwendam koffiepauze bij cafe Het Sluisje. Dan verder naar Schellingwoude, Durgerdam, Uitdam. Onderweg prachtige vergezichten over het IJsselmeer (rechts) en Kinselmeer (links). Het was broeierig weer, bijna windstil, daardoor zelfs op de dijk erg warm om te lopen. In Uitdam is een restaurant bij een bungalowpark, maar op dinsdag helaas gesloten. Dan maar doorlopen na een korte drinkpauze, richting Marken. Op Marken met de boot overgestoken naar Volendam. Deze tocht hadden wij drieen een paar jaar geleden al gemaakt, maar toen hadden we regen. Nu was het beter te doen. We hebben in elk geval dijk-training gehad. Klaar voor de Afsluitdijk!
Het was inderdaad een heerlijke wandeldag zo met elkaar, met ook nog een smakelijke afsluiting in Volendam.
Laat me raden: kibbeling?!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 20 jun 2018, 19:45
door Marko
Cornelia schreef:
Marko schreef:
Fien schreef:Gisteren een heerlijke wandeldag gehad met Sylvia en Martin. Route: Amsterdam, met de pont over naar Noord. Daar richting . Nieuwendam. In Nieuwendam koffiepauze bij cafe Het Sluisje. Dan verder naar Schellingwoude, Durgerdam, Uitdam. Onderweg prachtige vergezichten over het IJsselmeer (rechts) en Kinselmeer (links). Het was broeierig weer, bijna windstil, daardoor zelfs op de dijk erg warm om te lopen. In Uitdam is een restaurant bij een bungalowpark, maar op dinsdag helaas gesloten. Dan maar doorlopen na een korte drinkpauze, richting Marken. Op Marken met de boot overgestoken naar Volendam. Deze tocht hadden wij drieen een paar jaar geleden al gemaakt, maar toen hadden we regen. Nu was het beter te doen. We hebben in elk geval dijk-training gehad. Klaar voor de Afsluitdijk!
Het was inderdaad een heerlijke wandeldag zo met elkaar, met ook nog een smakelijke afsluiting in Volendam.
Laat me raden: kibbeling?!
:y: (Met friet)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 20 jun 2018, 20:49
door Cornelia
Marko schreef:
Cornelia schreef:
Marko schreef:
Fien schreef:Gisteren een heerlijke wandeldag gehad met Sylvia en Martin. Route: Amsterdam, met de pont over naar Noord. Daar richting . Nieuwendam. In Nieuwendam koffiepauze bij cafe Het Sluisje. Dan verder naar Schellingwoude, Durgerdam, Uitdam. Onderweg prachtige vergezichten over het IJsselmeer (rechts) en Kinselmeer (links). Het was broeierig weer, bijna windstil, daardoor zelfs op de dijk erg warm om te lopen. In Uitdam is een restaurant bij een bungalowpark, maar op dinsdag helaas gesloten. Dan maar doorlopen na een korte drinkpauze, richting Marken. Op Marken met de boot overgestoken naar Volendam. Deze tocht hadden wij drieen een paar jaar geleden al gemaakt, maar toen hadden we regen. Nu was het beter te doen. We hebben in elk geval dijk-training gehad. Klaar voor de Afsluitdijk!
Het was inderdaad een heerlijke wandeldag zo met elkaar, met ook nog een smakelijke afsluiting in Volendam.
Laat me raden: kibbeling?!
:y: (Met friet)
Zo zo, dat doet maar.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 24 jun 2018, 17:42
door Daphne78
Vandaag de 30km Bos en Heidetocht in Afferden gelopen. Op de website stond dat de tocht speciaal voor de 4daagse lopers meer over het asfalt zou zijn, dit was dus de reden dat we hiervoor gekozen hebben, maar helaas.. het wacht echt vooral bospad, zandpad en kiezelpad. Een paar kleine heuvels en het was echt wel pittig. Wel een mooie omgeving tijdens een groot gedeelte maar ook een gedeelte waar gewoon echt geen eind aan kwam.
Op dit moment waren de rode mieren en ook bepaalde steekvliegen erg actief, gelukkig had een van de medelopers zo'n zuigertje bij die echt VEEL is gebruikt!
2 Van de 4 kinderen hadden het echt heel zwaar, een heeft nu een blauwe enkel (was nog niet blauw tijdens het lopen, maar een klein beetje dikker, we hadden een fysiotherapeute meelopen, enkel is nog gekoeld, maar thuis dus toch wat dikker geworden) maar iedereen heeft hem uitgelopen!
We hebben onze tijd genomen, we waren om 8 uur gestart en om half 5 waren we binnen, maar we hebben echt genoeg rust genomen (iets te veel zelfs, vooral de laatste pauze had eigenlijk korter gemogen).

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 24 jun 2018, 20:24
door Charlotte
De Bruggentocht in Dordrecht. Een van de leukste tochten in Zuid-Holland.
Lekker afwisselend. Twee keer een rust bij mensen in de tuin. Erg gezellig.
Dit keer de 25 km gelopen. Dan kom je door het Perenlaantje.
https://www.natuurvereniging-ijsselmond ... i-ambacht/

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 25 jun 2018, 07:56
door edwinvandeb
Afgelopen zaterdag 40km Braoiersloop. Andere route dan vorig jaar, deze keer vanuit Beneden Leeuwen richting Nijmegen. (Horssen, Batenburg, Appeltern).
Weer een geslaagde wandeling.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 jul 2018, 07:05
door edwinvandeb
Heineken wandeldag 50km, ik had wel wat meer 50'ers verwacht. Het was rustig op de extra lussen.
Wel een mooie wandeling met gelukkig veel schaduwplaatsen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 11 jul 2018, 16:07
door Truitje
Afgelopen zaterdag was Bertus in Wijchen om daar de Kerkdorpentocht te lopen. De laatste trainingstocht voor Nijmegen. De foto's die hij die dag gemaakt heeft zijn hier te vinden: https://myalbum.com/album/M7YX3kYdvjE8

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 11 jul 2018, 16:33
door Wil1956
Truitje schreef:Afgelopen zaterdag was Bertus in Wijchen om daar de Kerkdorpentocht te lopen. De laatste trainingstocht voor Nijmegen. De foto's die hij die dag gemaakt heeft zijn hier te vinden: https://myalbum.com/album/M7YX3kYdvjE8
Het zijn weer mooie platen van een mij bekend parcours!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 11 jul 2018, 18:11
door Berend-Botje
Aangezien er, volgens geen topic over is, zet ik het maar hier neer.
Gisteren en vandaag heerlijk aan de wandel geweest tijdens de 4daagse van Apeldoorn.

Vandaag in mijn beleving iets mooiere route dan gisteren. meer afwisseling.
Gisteren was het wel erg veel bos, vandaag stond het paleispark op het programma. Ook wel bos maar ook open stukken een een beetjes bebouwing (dus villaatjes kijken :) ) Maar goed het weer werkte prima mee, gisteren een paar buien die eigenlijk geen naam mochten hebben (al kon je er wel lekker nat van worden)
Vandaar een klein miezer buitje toen we net binnen waren.
Onderweg geen W4W-ers gespot, wel Marjanneke bij de start en finish en verder nog wat andere bekende wandelaars

Nu lekker even uitrusten van de eerste 2x20 (22,4 en 18,7) en morgen weer verder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 11 jul 2018, 19:32
door joyke
Boktwee schreef:
Wil1956 schreef:
Truitje schreef:Afgelopen zaterdag was Bertus in Wijchen om daar de Kerkdorpentocht te lopen. De laatste trainingstocht voor Nijmegen. De foto's die hij die dag gemaakt heeft zijn hier te vinden: https://myalbum.com/album/M7YX3kYdvjE8
Het zijn weer mooie platen van een mij bekend parcours!
Ik ben hier zaterdag niet geweest. Maar het parcours kwam mij ook zeer bekend voor: Dit is nagenoeg het zelfde parcours als van de Kastelentocht van Hemelvaartsdag. Da's niet creatief, maar aan de andere kant: het was toen erg mooi en volgens de foto's van Bertus dit keer ook!
dat klopt het was een gedeeltelijke kopie van de kastelen tocht hoorde ik van de posthoorn zelf
de route van zondag was net weer even anders als de zaterdag
het is weer een leuk en geslaagde foto album

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 13 jul 2018, 00:09
door Annet
Truitje schreef:Afgelopen zaterdag was Bertus in Wijchen om daar de Kerkdorpentocht te lopen. De laatste trainingstocht voor Nijmegen. De foto's die hij die dag gemaakt heeft zijn hier te vinden: https://myalbum.com/album/M7YX3kYdvjE8

Weer genoten van de foto's, veel bekende plekken gezien. Volgens mij was het niet druk, heb het anders meegemaakt.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 jul 2018, 10:13
door Joachim
Gisteren ook Apeldoorn afgerond. Zesde keer de 30km. Nieuwe routes waren verbetering vond ik. Hoewel dag 4 hetzelfde was als anders. De motregen op dag 1 was voor mij heerlijk. Zelf had ik wat meer 'last' van het rulle zand maar dat heb je in Apeldoorn nou eenmaal. Ik vind deze vierdaagse echt puur genieten, je kunt eigen tempo lopen, iedereen is vrolijk en de organisatie is attent en goed geregeld.
Volgend jaar wil mijn zoon van 12 misschien meelopen, dan ga ik20km perdag doen of 12.

Berend-Botje schreef:Aangezien er, volgens geen topic over is, zet ik het maar hier neer.
Gisteren en vandaag heerlijk aan de wandel geweest tijdens de 4daagse van Apeldoorn.

Vandaag in mijn beleving iets mooiere route dan gisteren. meer afwisseling.
Gisteren was het wel erg veel bos, vandaag stond het paleispark op het programma. Ook wel bos maar ook open stukken een een beetjes bebouwing (dus villaatjes kijken :) ) Maar goed het weer werkte prima mee, gisteren een paar buien die eigenlijk geen naam mochten hebben (al kon je er wel lekker nat van worden)
Vandaar een klein miezer buitje toen we net binnen waren.
Onderweg geen W4W-ers gespot, wel Marjanneke bij de start en finish en verder nog wat andere bekende wandelaars

Nu lekker even uitrusten van de eerste 2x20 (22,4 en 18,7) en morgen weer verder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 jul 2018, 12:04
door Spatoes
Gefeliciteerd Joachim, eindelijk eens een droge "Apeldoornse".