Chirurg???? Je lag toch z?ker niet ?p die tafel?????cynthia schreef:Ja sorry,ik had wel eerder willen komen. Maar ik zat vanavond aan de tafel met die chirurg. Gebogen over 1 of ander stom artikel
Blaren...
Moderators: Carola, Tigelu, Moderators, Beheerders
- De Haagse Règâh
- W4W Imperator Noviomagum

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- Kennedymarsen volbracht: 1
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Mood: Gewoon
- Contacteer:
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
You do what you can for as long as you can, and when you finally can't, you do the next best thing. You back up but you don't give up.
Chuck Yeager
-
Hans
Nee, 't zit er niet meer in voor me..... Salukes, tot sinas en auf wienerschnitzel!Hans schreef:GAAP...........Cynthia is er nu ook, he.De Haagse R?g?h schreef:Nou, je hoogtepunt is toch al naar de knoppen. Hans is al naar bed!
Maar Cynthia is er nu ook bij.....
Nou ik wacht nog een paar minuten, misschien komt nu het vuur weer terug
- De Haagse Règâh

- Leeftijd: 52
- Afstand 2025: 0
- Loopnummer 2025: 50-A-048
- Kilometers gelopen: 70
- Aantal N4D volbracht: 15
- Volgende wandeltocht: 4Daagse 2018
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Mizuno
- Contacteer:
Ik ga ook tussen de warreme lappen. Ciao.....
http://nijmegen.dehaagseregah.nl
Chuck Yeager
Chuck Yeager
-
cynthia
-
Hundje
Hallo dan ... ook goeiemorgen. Ik heb wat gemist gisterenavond/nacht.
Maar Hans, dat jij niet meteen weet wat BJOZG is. Ik had um meteen door. En die doet het vast heel goed op de stille stukken.
(Sunny, laat ff weten wat het moet zijn ... straks heb ik er een hele andere vertaling aan gegeven!)
Toch jammer dat het niet tot een hoogtepunt is gekomen gister. Jullie waren goed op weg. Wel leuk om na te lezen.
Maar Hans, dat jij niet meteen weet wat BJOZG is. Ik had um meteen door. En die doet het vast heel goed op de stille stukken.
(Sunny, laat ff weten wat het moet zijn ... straks heb ik er een hele andere vertaling aan gegeven!)
Toch jammer dat het niet tot een hoogtepunt is gekomen gister. Jullie waren goed op weg. Wel leuk om na te lezen.
-
Richard
-
Richard
-
Hans
De training van gisteravond is inmiddels weer helemaal verteerd.... Maar ik heb nog steeds geen idee wat BJOZG isRichard schreef:Tjonge Hanz... dit is echt een inkoppertje hoor!! (wellicht heb je iets teveel getraind vanavond?...) Of wil je gewoon dat Sunny het tegen jou zegt?? Dat is 't 'm natuurlijk!Hans schreef:Oei Sunny, ik kom er niet uit. Help me op weg....
![]()
BJOZG![]()
Ik geef meteen toe dat de hedendaagse turbotaal niet echt aan mij besteed is maar ik kan 't echt niet plaatsen......
HELP!!
Sunny, stuur anders effe een PB'tje.....
-
Richard
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Ja doeiiiiii, als je er zelf niet uitkomt, zal je het waarschijnlijk ook niet zijn!Sunny, stuur anders effe een PB'tje.....
Ohhhhh, ik kan er nu al van genieten.....ik denk dat we met z'n drieen gewoon vier dagen gaan roepen "beejeeoozetgee" ipv wat we normaal gesproken riepen......hahahhaha!
Sorry Hans, beetje plagen is toch juist leuk?!
-
Hundje
- Sunny

- Leeftijd: 43
- Kilometers gelopen: 9140
- Aantal N4D volbracht: 11¼
- Kennedymarsen volbracht: 6
- Aantal 11 steden gelopen: 2
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Erg blij
- Contacteer:
Phew, gelukkig maar, tenminste iemand die het begrijpt!
Je zou toch, van zo'n tiep dat continue schermt met Austin Powers, verwachten dattie dit soort onbenullige raadseltjes in een oogwenk weet op te lossen....
Ok Hans, nog 1 kleine tip dan.... denk als Ivana Humpalot.... (zij heeft er vast ook CONTINUE last van!)
Je zou toch, van zo'n tiep dat continue schermt met Austin Powers, verwachten dattie dit soort onbenullige raadseltjes in een oogwenk weet op te lossen....
Ok Hans, nog 1 kleine tip dan.... denk als Ivana Humpalot.... (zij heeft er vast ook CONTINUE last van!)
- Elly N
- W4W WalkKING

- Leeftijd: 70
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 28
- Merk wandelschoenen: geen
- Contacteer:
Dan moet je het wel voor hem zingen in plaats van hardop zeggen natuurlijkHundje schreef:Kom op Hans ... deze is echt heel simpel.
Ik zal er nog een schepje bovenop doen: BJGOWJEK
Het leven is veel te kort....
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
om je druk te maken over een paar bij elkaar passende sokken.
www.ellynoordover.nl
-
Richard