Waar heb jij gelopen vandaag?
Moderators: Moderators, Beheerders
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2993
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
vandaag gewandeld van de vlietberg ooij
na de oude waal brug en terug over het strand en de kribben
en vanaf de vlierberg de andere kant uit over de Waal strand
tot aan de het punt dat niet meer veder kon ivm afzetting
onderweg diverse groepen koning paarden gezien
en een hele grote zwarte galloway stier
dat ineens strand op kwam rennen om het water in te gaan
na de oude waal brug en terug over het strand en de kribben
en vanaf de vlierberg de andere kant uit over de Waal strand
tot aan de het punt dat niet meer veder kon ivm afzetting
onderweg diverse groepen koning paarden gezien
en een hele grote zwarte galloway stier
dat ineens strand op kwam rennen om het water in te gaan
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- joyke
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2993
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
- Leeftijd: 40
- Afstand 2025: 4x40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 3
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
- Mood: Vrolijk
- Locatie: wijchen - nijmegen
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
weer een heerlijke wandeling gemaakt met romy
op de moker heide met een leuke 12,8 km in de benen
de route van de 2 schansen en een beetje van mijzelf
op de moker heide met een leuke 12,8 km in de benen
de route van de 2 schansen en een beetje van mijzelf
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 !
km en mijn knie was helemaal over de toeren
. Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
Al met al bijna 6,5 !
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3948
- Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
- Locatie: Veenendaal
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Tigelu! Als ik je moeder was, deed ik snelbinders over je heen!Tigelu schreef:Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 !km en mijn knie was helemaal over de toeren
. Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
Kalm aan en rap een beetje...
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Cornelia
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 6969
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
- Leeftijd: 65
- Kilometers gelopen: ?
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Hanwag
- Mood: Gewoon
- Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Voy con Dios schreef:Tigelu! Als ik je moeder was, deed ik snelbinders over je heen!Tigelu schreef:Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 !km en mijn knie was helemaal over de toeren
. Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
![]()
Kalm aan en rap een beetje...
"Life is like a beach, enjoy the waves"
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik heb onderweg ook nog gerust hoor! Ik heb er uiteindelijk 2 uur over gedaan.Cornelia schreef:Voy con Dios schreef:Tigelu! Als ik je moeder was, deed ik snelbinders over je heen!Tigelu schreef:Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 !km en mijn knie was helemaal over de toeren
. Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
![]()
Kalm aan en rap een beetje...
Maar ik verd*m het om helemaal stil te zitten. Vooral omdat het fietsen en zwemmen ook al niet gewaardeerd werd door de knie
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- qltel
- W4W Super Freak

- Berichten: 666
- Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Mijn vrouw heeft net een paar weken een nieuwe knie. Maar dat is ook nog even wennen.Tigelu schreef: Ik heb onderweg ook nog gerust hoor! Ik heb er uiteindelijk 2 uur over gedaan.
Maar ik verd*m het om helemaal stil te zitten. Vooral omdat het fietsen en zwemmen ook al niet gewaardeerd werd door de knie
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- qltel
- W4W Super Freak

- Berichten: 666
- Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
- Leeftijd: 57
- Afstand 2025: 40
- Kilometers gelopen: 0
- Aantal N4D volbracht: 6
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Grisport
- Mood: Vrolijk
- Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
- Contacteer:
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gisteren: van huis via Bedburg Hau naar Kleve en bezoekje gebracht aan de revalidatiekliniek waar mijn vrouw in dagbehndeling is. Dan via Ridern naar Kranenburg en daarna door het Reichswald terug naar huis (door een fikse regenbui). Was iets meer dan 42 km. En 6 geocaches.. 
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
- Friso
- W4W Super Freak

- Berichten: 512
- Lid geworden op: 23 feb 2016, 10:53
- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 200
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
- Locatie: Leerdam
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... 
- Sammie6306
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2269
- Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
- Leeftijd: 48
- Afstand 2025: 40 km
- Kilometers gelopen: 40+
- Aantal N4D volbracht: 7
- Kennedymarsen volbracht: 4
- 100+ wandelingen: 1
- Merk wandelschoenen: Lowa
- Locatie: Almelo
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopenFriso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ...
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3948
- Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
- Locatie: Veenendaal
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gehold! Door de regen - jammer van mijn watergolfje - op hakken.Sammie6306 schreef:Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopenFriso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ...![]()
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
- Jeltsje
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3779
- Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
- Leeftijd: 67
- Kilometers gelopen: 27+
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 3
- Aantal 11 steden gelopen: 4
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Vrolijk
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
10km tochtje gewandeld in de stralende zon 
- Tigelu
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
- Leeftijd: 69
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 22181
- Aantal N4D volbracht: 11
- Kennedymarsen volbracht: 20
- Aantal 11 steden gelopen: 1
- Merk wandelschoenen: vifefingers
- Locatie: Den Helder
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Vandaag in hoofdgebouw de nodige afstanden gelopen inclusief trappen. Omhoog, terug naar beneden ivm telefoon, weer omhoog, rondje gebouw om iemand te zoeken, weer naar beneden, en omhoog en dat zo ongeveer 9 uur lang.
Wat ben ik blij dat de prik van de Co-ass-orthopeed zo goed werkt! En dat de snelbinders van Voy oud, dus versleten dus veel rek hebben
Wat ben ik blij dat de prik van de Co-ass-orthopeed zo goed werkt! En dat de snelbinders van Voy oud, dus versleten dus veel rek hebben
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
- Friso
- W4W Super Freak

- Berichten: 512
- Lid geworden op: 23 feb 2016, 10:53
- Leeftijd: 43
- Afstand 2025: 50
- Kilometers gelopen: 200
- Aantal N4D volbracht: 2
- Kennedymarsen volbracht: 0
- 100+ wandelingen: 0
- Aantal 11 steden gelopen: 0
- Merk wandelschoenen: Meindl
- Mood: Gewoon
- Locatie: Leerdam
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Gehold??? Dat mag niet in dit topic. Het gaat hier over, "Waar heb je gelopen?"Voy con Dios schreef:Gehold! Door de regen - jammer van mijn watergolfje - op hakken.Sammie6306 schreef:Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopenFriso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ...![]()
- Voy con Dios
- W4W Imperator Noviomagum

- Berichten: 3948
- Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
- Leeftijd: 68
- Afstand 2025: 30
- Kilometers gelopen: 53
- Aantal N4D volbracht: 14
- Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
- Locatie: Veenendaal
Re: Waar heb jij gelopen vandaag?
Ik ging ff - geheel in Walkersstijl - off topic.Friso schreef:Gehold??? Dat mag niet in dit topic. Het gaat hier over, "Waar heb je gelopen?"Voy con Dios schreef:Gehold! Door de regen - jammer van mijn watergolfje - op hakken.Sammie6306 schreef:Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopenFriso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ...![]()
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.