Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Plaats reactie
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2993
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

vandaag gewandeld van de vlietberg ooij
na de oude waal brug en terug over het strand en de kribben
en vanaf de vlierberg de andere kant uit over de Waal strand
tot aan de het punt dat niet meer veder kon ivm afzetting
onderweg diverse groepen koning paarden gezien
en een hele grote zwarte galloway stier
dat ineens strand op kwam rennen om het water in te gaan
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2993
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

weer een heerlijke wandeling gemaakt met romy
op de moker heide met een leuke 12,8 km in de benen
de route van de 2 schansen en een beetje van mijzelf
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 ! /:-) km en mijn knie was helemaal over de toeren :-( . Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3948
Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Locatie: Veenendaal

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Voy con Dios »

Tigelu schreef:Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 ! /:-) km en mijn knie was helemaal over de toeren :-( . Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
Tigelu! Als ik je moeder was, deed ik snelbinders over je heen! :lol:
Kalm aan en rap een beetje...
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6969
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Voy con Dios schreef:
Tigelu schreef:Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 ! /:-) km en mijn knie was helemaal over de toeren :-( . Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
Tigelu! Als ik je moeder was, deed ik snelbinders over je heen! :lol:
Kalm aan en rap een beetje...
:x
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Cornelia schreef:
Voy con Dios schreef:
Tigelu schreef:Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 ! /:-) km en mijn knie was helemaal over de toeren :-( . Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
Tigelu! Als ik je moeder was, deed ik snelbinders over je heen! :lol:
Kalm aan en rap een beetje...
:x
Ik heb onderweg ook nog gerust hoor! Ik heb er uiteindelijk 2 uur over gedaan.
Maar ik verd*m het om helemaal stil te zitten. Vooral omdat het fietsen en zwemmen ook al niet gewaardeerd werd door de knie :swear:
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
qltel
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Berichten: 666
Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
Leeftijd: 57
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door qltel »

Tigelu schreef: Ik heb onderweg ook nog gerust hoor! Ik heb er uiteindelijk 2 uur over gedaan.
Maar ik verd*m het om helemaal stil te zitten. Vooral omdat het fietsen en zwemmen ook al niet gewaardeerd werd door de knie :swear:
Mijn vrouw heeft net een paar weken een nieuwe knie. Maar dat is ook nog even wennen.
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
Gebruikersavatar
qltel
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Berichten: 666
Lid geworden op: 13 mar 2017, 09:47
Leeftijd: 57
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 6
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Grisport
Mood: Vrolijk
Locatie: Goch Pfalzdorf in Duitsland
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door qltel »

Gisteren: van huis via Bedburg Hau naar Kleve en bezoekje gebracht aan de revalidatiekliniek waar mijn vrouw in dagbehndeling is. Dan via Ridern naar Kranenburg en daarna door het Reichswald terug naar huis (door een fikse regenbui). Was iets meer dan 42 km. En 6 geocaches.. :)
Gewoon doorlopen, meer is het niet..
Gebruikersavatar
Friso
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Berichten: 512
Lid geworden op: 23 feb 2016, 10:53
Leeftijd: 43
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Locatie: Leerdam

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Friso »

Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Friso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:
Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopen :marche: :-)))
Gebruikersavatar
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3948
Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Locatie: Veenendaal

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Voy con Dios »

Sammie6306 schreef:
Friso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:
Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopen :marche: :-)))
Gehold! Door de regen - jammer van mijn watergolfje - op hakken. :sweat:
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3779
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

10km tochtje gewandeld in de stralende zon :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Vandaag in hoofdgebouw de nodige afstanden gelopen inclusief trappen. Omhoog, terug naar beneden ivm telefoon, weer omhoog, rondje gebouw om iemand te zoeken, weer naar beneden, en omhoog en dat zo ongeveer 9 uur lang.

Wat ben ik blij dat de prik van de Co-ass-orthopeed zo goed werkt! En dat de snelbinders van Voy oud, dus versleten dus veel rek hebben :-)%%
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Friso
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Berichten: 512
Lid geworden op: 23 feb 2016, 10:53
Leeftijd: 43
Afstand 2025: 50
Kilometers gelopen: 200
Aantal N4D volbracht: 2
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Gewoon
Locatie: Leerdam

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Friso »

Voy con Dios schreef:
Sammie6306 schreef:
Friso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:
Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopen :marche: :-)))
Gehold! Door de regen - jammer van mijn watergolfje - op hakken. :sweat:
Gehold??? Dat mag niet in dit topic. Het gaat hier over, "Waar heb je gelopen?"
Gebruikersavatar
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3948
Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Locatie: Veenendaal

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Voy con Dios »

Friso schreef:
Voy con Dios schreef:
Sammie6306 schreef:
Friso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:
Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopen :marche: :-)))
Gehold! Door de regen - jammer van mijn watergolfje - op hakken. :sweat:
Gehold??? Dat mag niet in dit topic. Het gaat hier over, "Waar heb je gelopen?"
Ik ging ff - geheel in Walkersstijl - off topic. :-)
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”