Pagina 84 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 23 aug 2018, 18:28
door joyke
vandaag gewandeld van de vlietberg ooij
na de oude waal brug en terug over het strand en de kribben
en vanaf de vlierberg de andere kant uit over de Waal strand
tot aan de het punt dat niet meer veder kon ivm afzetting
onderweg diverse groepen koning paarden gezien
en een hele grote zwarte galloway stier
dat ineens strand op kwam rennen om het water in te gaan

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 26 aug 2018, 15:16
door joyke
weer een heerlijke wandeling gemaakt met romy
op de moker heide met een leuke 12,8 km in de benen
de route van de 2 schansen en een beetje van mijzelf

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 sep 2018, 13:02
door Tigelu
Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 ! /:-) km en mijn knie was helemaal over de toeren :-( . Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 sep 2018, 13:08
door Voy con Dios
Tigelu schreef:Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 ! /:-) km en mijn knie was helemaal over de toeren :-( . Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
Tigelu! Als ik je moeder was, deed ik snelbinders over je heen! :lol:
Kalm aan en rap een beetje...

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 sep 2018, 17:32
door Cornelia
Voy con Dios schreef:
Tigelu schreef:Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 ! /:-) km en mijn knie was helemaal over de toeren :-( . Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
Tigelu! Als ik je moeder was, deed ik snelbinders over je heen! :lol:
Kalm aan en rap een beetje...
:x

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 sep 2018, 18:27
door Tigelu
Cornelia schreef:
Voy con Dios schreef:
Tigelu schreef:Omdat het (wandel)bloed nu eenmaal kruipt waar het (eigenlijk) niet gaan kan: gisteren "alleen" maar lopend boodschappen gedaan. D.w.z. de voordeur uitgelopen en via een enorme omweg door de stad (waar van alles te doen was) gelopen, over de markt, her en der wat boodschapjes meegeplukt om vervolgens met een bocht richting waddenzeedijk te gaan. Vandaar de dijk om Den helder heen gevolgd tot Lands end (waar de veerboot naar Texel vertrekt) om vervolgens via een (feest?)terrein over het Willemsoord weer door de stad (waar net een optocht "op poten/stelten" gaande was) terug naar huis.
Al met al bijna 6,5 ! /:-) km en mijn knie was helemaal over de toeren :-( . Dus daarna maar eerst weer poosje zitten en verplicht boekje uitlezen (1024 pagina's dun). Morgen maar een korter rondje doen....denk ik.
Tigelu! Als ik je moeder was, deed ik snelbinders over je heen! :lol:
Kalm aan en rap een beetje...
:x
Ik heb onderweg ook nog gerust hoor! Ik heb er uiteindelijk 2 uur over gedaan.
Maar ik verd*m het om helemaal stil te zitten. Vooral omdat het fietsen en zwemmen ook al niet gewaardeerd werd door de knie :swear:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 02 sep 2018, 18:57
door qltel
Tigelu schreef: Ik heb onderweg ook nog gerust hoor! Ik heb er uiteindelijk 2 uur over gedaan.
Maar ik verd*m het om helemaal stil te zitten. Vooral omdat het fietsen en zwemmen ook al niet gewaardeerd werd door de knie :swear:
Mijn vrouw heeft net een paar weken een nieuwe knie. Maar dat is ook nog even wennen.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 sep 2018, 08:55
door qltel
Gisteren: van huis via Bedburg Hau naar Kleve en bezoekje gebracht aan de revalidatiekliniek waar mijn vrouw in dagbehndeling is. Dan via Ridern naar Kranenburg en daarna door het Reichswald terug naar huis (door een fikse regenbui). Was iets meer dan 42 km. En 6 geocaches.. :)

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 sep 2018, 10:26
door Friso
Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 sep 2018, 10:27
door Sammie6306
Friso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:
Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopen :marche: :-)))

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 sep 2018, 10:43
door Voy con Dios
Sammie6306 schreef:
Friso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:
Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopen :marche: :-)))
Gehold! Door de regen - jammer van mijn watergolfje - op hakken. :sweat:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 sep 2018, 17:48
door Jeltsje
10km tochtje gewandeld in de stralende zon :mrgreen:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 05 sep 2018, 20:35
door Tigelu
Vandaag in hoofdgebouw de nodige afstanden gelopen inclusief trappen. Omhoog, terug naar beneden ivm telefoon, weer omhoog, rondje gebouw om iemand te zoeken, weer naar beneden, en omhoog en dat zo ongeveer 9 uur lang.

Wat ben ik blij dat de prik van de Co-ass-orthopeed zo goed werkt! En dat de snelbinders van Voy oud, dus versleten dus veel rek hebben :-)%%

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 sep 2018, 13:25
door Friso
Voy con Dios schreef:
Sammie6306 schreef:
Friso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:
Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopen :marche: :-)))
Gehold! Door de regen - jammer van mijn watergolfje - op hakken. :sweat:
Gehold??? Dat mag niet in dit topic. Het gaat hier over, "Waar heb je gelopen?"

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 sep 2018, 13:54
door Voy con Dios
Friso schreef:
Voy con Dios schreef:
Sammie6306 schreef:
Friso schreef:Zojuist heen en weer gewandeld tussen mijn huis en de (ondergrondse) vuilniscontainer ... :mrgreen:
Ik ga nu van mijn werkplek naar de waterkraan lopen :marche: :-)))
Gehold! Door de regen - jammer van mijn watergolfje - op hakken. :sweat:
Gehold??? Dat mag niet in dit topic. Het gaat hier over, "Waar heb je gelopen?"
Ik ging ff - geheel in Walkersstijl - off topic. :-)