Pagina 89 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 30 jan 2019, 16:27
door Marko
fhd schreef:Zou het kunnen dat ik helemaal in het zuidelijkste puntje heb gelopen? Ik zag op de routekaart die bij deze tocht hoort dat dit wel mogelijk is. Over het park had je het helemaal bij het juiste eind.
In dat geval is het wel heeeeeeel ver buiten de bebouwde kom van Pijnacker.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 11 feb 2019, 22:40
door Truitje
Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer een WS78 tocht gelopen. De pittige Duivelsberg en Ooijpoldertocht vanuit Nijmegen-Lent. Het was heel veel heuveltje op, heuveltje af, en trappetje op en trappetje af. Het was dus een pittige, maar ook mooie tocht die weer heel wat foto's opgeleverd heeft. Het album is dus niet bepaald dun geworden zal ik maar zeggen, voor de nieuwsgierige aagjes, klik hier: https://myalbum.com/album/7Su2ASwhA3dx

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 12 feb 2019, 08:47
door Cornelia
Truitje schreef:Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer een WS78 tocht gelopen. De pittige Duivelsberg en Ooijpoldertocht vanuit Nijmegen-Lent. Het was heel veel heuveltje op, heuveltje af, en trappetje op en trappetje af. Het was dus een pittige, maar ook mooie tocht die weer heel wat foto's opgeleverd heeft. Het album is dus niet bepaald dun geworden zal ik maar zeggen, voor de nieuwsgierige aagjes, klik hier: https://myalbum.com/album/7Su2ASwhA3dx
Het waren er zeker veel maar wat een mooie foto's weer.
Ik zie zo nu en dan een bordje van de walk of Wisdom.
Ook herken ik stukjes van de wandeling die Martin, Jannie en ik met Anke gelopen heb vanuit Ooij.
En die Duivelsberg is echt een duivel.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 12 feb 2019, 08:56
door joyke
Cornelia schreef:
Truitje schreef:Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer een WS78 tocht gelopen. De pittige Duivelsberg en Ooijpoldertocht vanuit Nijmegen-Lent. Het was heel veel heuveltje op, heuveltje af, en trappetje op en trappetje af. Het was dus een pittige, maar ook mooie tocht die weer heel wat foto's opgeleverd heeft. Het album is dus niet bepaald dun geworden zal ik maar zeggen, voor de nieuwsgierige aagjes, klik hier: https://myalbum.com/album/7Su2ASwhA3dx
Het waren er zeker veel maar wat een mooie foto's weer.
Ik zie zo nu en dan een bordje van de walk of Wisdom.
Ook herk3n ik stukjes van de wandeling die Martin, Jannie en ik met Anke gelopen heb vanuit Ooij.
En die Duivelsberg is echt een duivel.
weer genieten van de foto's reportage :D

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 12 feb 2019, 14:58
door Toon
Truitje schreef:Afgelopen zaterdag heeft Bertus weer een WS78 tocht gelopen. De pittige Duivelsberg en Ooijpoldertocht vanuit Nijmegen-Lent. Het was heel veel heuveltje op, heuveltje af, en trappetje op en trappetje af. Het was dus een pittige, maar ook mooie tocht die weer heel wat foto's opgeleverd heeft. Het album is dus niet bepaald dun geworden zal ik maar zeggen, voor de nieuwsgierige aagjes, klik hier: https://myalbum.com/album/7Su2ASwhA3dx
Mijn vrouw en ik hebben daar ook gelopen (zoals je op de foto's gezien heb) maar dan 20 km. De harde wind langs de Waal en vooral op de Waalbrug maakte deze mooie tocht wel veel zwaarder.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 12 feb 2019, 18:04
door Marko
Mooie foto-serie Trudy met heel veel herkenningspunten voor mij. Ik ken daar bijna ieder paadje. Binnenkort loop ik weer in die omgeving met het Romeinse Limespad.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 13 feb 2019, 16:43
door joyke
in natuur poort st Anthonis
prachtig gebied met enorme wisseling aan natuur en wild
weer een prachtige 16 km op de teller met een gebroken pols

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 25 feb 2019, 21:44
door Truitje
Afgelopen zaterdag was Bertus in de omgeving van Nijkerk te vinden. Hij liep namelijk net als 657 de WS78 wandeltocht aldaar. Mooie tocht, mooi weer, en ja dan krijg je vanzelf weer heel wat foto's. Ik heb de mooiste en/of leukste voor jullie uitgezocht. Kijk maar hier: https://myalbum.com/album/qBWpqLlKe1t5

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 mar 2019, 17:35
door joyke
geen wandel tocht vandaag
maar wel een heerlijke dag dierentuin blijdorp

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 06 mar 2019, 19:07
door Marko
joyke schreef: geen wandel tocht vandaag
maar wel een heerlijke dag dierentuin blijdorp
Hé leuk!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 07 mar 2019, 12:14
door joyke
Marko schreef:
joyke schreef: geen wandel tocht vandaag
maar wel een heerlijke dag dierentuin blijdorp
Hé leuk!
ja zag de kruitvat aanbieding en heb de beschikking over de auto dus dacht ga er even lekker tussen uit heb heerlijk genoten

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 11 mar 2019, 18:46
door Truitje
Afgelopen zaterdag heeft Bertus in Bennekom de Dorretakkentocht gelopen. Jammer genoeg viel deze keer de tocht een beetje tegen. Veel verharde rechte paden, en ook als ze niet verhard waren, dan gingen ze toch rechtdoor. Dat was wel jammer, wat het kan zo veel anders in dat gebied. Maar goed, hij heeft natuurlijk weer foto's gemaakt, en het album is hier te zien: https://myalbum.com/album/hahAyHyNI8ca

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 mar 2019, 15:51
door Truitje
Na de zaterdag in Bennekom heeft Bertus zondag in Wijchen gelopen. Het was voor hem de 4de en laatste keer dat hij dit seizoen liep. Omdat hij later op de dag nog afspraken had heeft hij deze keer maar 10km gelopen. Dat was wel weer leuk, want nu heeft hij een route gelopen die voor hem een groot gedeelte onbekend was. Voor mij was het wel een wereld van herkenning toen ik zijn foto's zag. Over foto's gesproken, kijk hier maar: https://myalbum.com/album/E5vLgubnsY17

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 14 mar 2019, 19:53
door Jeltsje
Truitje schreef:Na de zaterdag in Bennekom heeft Bertus zondag in Wijchen gelopen. Het was voor hem de 4de en laatste keer dat hij dit seizoen liep. Omdat hij later op de dag nog afspraken had heeft hij deze keer maar 10km gelopen. Dat was wel weer leuk, want nu heeft hij een route gelopen die voor hem een groot gedeelte onbekend was. Voor mij was het wel een wereld van herkenning toen ik zijn foto's zag. Over foto's gesproken, kijk hier maar: https://myalbum.com/album/E5vLgubnsY17
Weer een mooie serie :y:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 16 mar 2019, 17:39
door Berend-Botje
Vandaag een stuk van het Grebbeliniepad gelopen.
Spakenburg - Amersfoort (A28)
Voordeel dat ik geen 30kilo weeg, had behoorlijk moeite om op de weg te blijven, vooral het eerste stuk door de polder en langs de Eem.
Heerlijk uit kunnen waaien.
Voordeel dat ik hier de omgeving ken, want als je moet vertrouwen op de markering kom je aardig aan het dwalen.
Echt heel minimaal voorzien van de groen-blauwe stickers.
Pas langs de Eem ook wat kunnen ontdekken wat ik in verband kon brengen met de linie,
Maar goed ik heb mn kilometers weer gemaakt, volgende week verder.