Nog 30 km en 7 uur de tijd. Dat gaat luykken .
Geen andere wandelaars die met hem mee lopen maar hij zegt: ik loop, net als Voy, nooit alleen.
Moderators: Moderators, Beheerders

Is toch een mooie training voor het grote rondje.Cornelia schreef:Hij staat met potlood in de agenda maar ik denk niet dat dat volgend jaar al word.Wolfje schreef:Volgend jaar :perfect:johnnywalker schreef:Net Ed even gebeld. Hij is de 60km gepasseerd. Gaat goed, maar is toch ook wel afzien omdat hij helemaal alleen loopt. Een eind voor hem ziet hij nog iemand en verder alleen maar polder en windmolens. Verzorging is prima, maar er is geen bier.
Het lijkt me een leuke tocht, maar dan moet je wel met een groep lopen en een volgauto hebben met noodzakelijke leeftochtVanavond eerst maar weer eens Waalwijk proberen.
Week ervoor is het laatste rondje Texel en die staat zowiiezo in de planning.

Ik ben ook abuis. Rondje Texel is begin Augustus. DUSSS misschien dan tochlangehalen-snelthuis schreef:Is toch een mooie training voor het grote rondje.Cornelia schreef:Hij staat met potlood in de agenda maar ik denk niet dat dat volgend jaar al word.Wolfje schreef:Volgend jaar :perfect:johnnywalker schreef:Net Ed even gebeld. Hij is de 60km gepasseerd. Gaat goed, maar is toch ook wel afzien omdat hij helemaal alleen loopt. Een eind voor hem ziet hij nog iemand en verder alleen maar polder en windmolens. Verzorging is prima, maar er is geen bier.
Het lijkt me een leuke tocht, maar dan moet je wel met een groep lopen en een volgauto hebben met noodzakelijke leeftochtVanavond eerst maar weer eens Waalwijk proberen.
Week ervoor is het laatste rondje Texel en die staat zowiiezo in de planning.