Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Cornelia schreef:Mooi gebied en mooie, niet al te lange route.
Misschien ook eens doen. Wie wil er mee?
Zoals ik al meldde: dat rondej is een onderdeel van een va mijn eigen rondjes, dus als je een keer deze kan opkomt en ik kan, ga ik mee!
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Tigelu
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2653
Lid geworden op: 10 feb 2007, 19:59
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 22181
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 20
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: vifefingers
Locatie: Den Helder

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Tigelu »

Jeltsje schreef:Leuk verslag Angelique. Door de eerste " slechte" horeca, heb je toch maar een lekkere tosti gehad. ;-)
Ik wet toevallig dat ze bij Storm wat personeelsproblemen hadden/hebben: medewerkers die niet komen opdagen of te laat of zich op het laatste moment ziek melden. Hierdoor kon je ook niet aan de bar bestellen (degene die daar staat maakt de bestellingen klaar en rekent af) maar moet je een zitplaats hebben (zijn genummerd dus logistiek handiger).
Tja..en als dan het "buiten"personeel er met de pet naar gooit ben je al snel je goede naam kwijt. Het is best lastig om goed horecapersoneel te vinden. Zeker als beginner, want deze mensen zitten er nog niet zo lang in.
Met beide benen op de grond kom je geen stap verder.
Gebruikersavatar
Voy con Dios
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3948
Lid geworden op: 29 sep 2007, 18:53
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 53
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Nike Airmax / Hanwag
Locatie: Veenendaal

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Voy con Dios »

Tigelu schreef:
Cornelia schreef:Mooi gebied en mooie, niet al te lange route.
Misschien ook eens doen. Wie wil er mee?
Zoals ik al meldde: dat rondej is een onderdeel van een va mijn eigen rondjes, dus als je een keer deze kan opkomt en ik kan, ga ik mee!
Ik ook. Maak maar een topic aan op het forum, als je plannen hebt in die richting. Als 't ff kan, haak ik aan.
Wat ik niet begrijp, mag ik graag bewonderen.
Gebruikersavatar
fhd
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2702
Lid geworden op: 23 nov 2014, 17:39
Leeftijd: 40
Kilometers gelopen: ruim 5000
Aantal N4D volbracht: 11!
Kennedymarsen volbracht: 30
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: meindl
Locatie: Haarlem

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door fhd »

Ik wil nog wel een keer hoor, gezellig!
Gebruikersavatar
julia55
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 382
Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 40.000
Aantal N4D volbracht: 37
Volgende wandeltocht: Q
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Locatie: rijkevoort

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door julia55 »

De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Spatoes
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2985
Lid geworden op: 29 jan 2009, 19:43
Leeftijd: 68
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: Veel
Aantal N4D volbracht: 44
Kennedymarsen volbracht: 3
Merk wandelschoenen: Ecco en Lowa
Mood: Gewoon

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Spatoes »

Leuk verslag.
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Jammer van de regen en de wind.
Fijn dat het allemaal is gelukt die 2 dagen. Top ! :y:
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Top gedaan :y:
Gebruikersavatar
Truitje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3296
Lid geworden op: 18 feb 2007, 14:40
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: te weinig
Volgende wandeltocht: geen idee
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Truitje »

Bertus heeft afgelopen zaterdag de eerste tocht van het seizoen van de WS78 gelopen. Deze tocht was een herkansing voor veel lopers, de eerste editie was nl toen het heel koud en glad was door de ijzel. Velen konden toen de startlocatie dus niet bereiken. Zaterdag lukte dat wel, maar er waren er minder aanwezig dan verwacht. Maarja, er waren nogal wat andere tochten, zoals bv Fulda. Bertus was er dus wel, en hier zijn zijn foto's: https://myalbum.com/album/7XP9nKH3aNsv
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6972
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

Cornelia schreef:
julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
Dat is geen Zeeland aan de kust. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Cornelia
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 6972
Lid geworden op: 04 okt 2006, 14:32
Leeftijd: 65
Kilometers gelopen: ?
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Hanwag
Mood: Gewoon
Locatie: op het randje van "Werelderfgoed" de Beemster.
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Cornelia »

Marko schreef:
Cornelia schreef:
julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
Dat is geen Zeeland aan de kust. :mrgreen:
Nope.
"Life is like a beach, enjoy the waves"
Gebruikersavatar
julia55
W4W Expert
W4W Expert
Berichten: 382
Lid geworden op: 28 jan 2011, 19:47
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 30
Kilometers gelopen: 40.000
Aantal N4D volbracht: 37
Volgende wandeltocht: Q
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: meindl...en andere
Mood: Gewoon
Locatie: rijkevoort

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door julia55 »

Cornelia schreef:
julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
Klopt is het dorpje zeeland hier in de buurt
Gebruikersavatar
liesie73
W4W Aankomend WalkKING
W4W Aankomend WalkKING
Berichten: 912
Lid geworden op: 07 mei 2010, 16:51
Leeftijd: 53
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: op schema
Aantal N4D volbracht: 16
Kennedymarsen volbracht: 8
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 1
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk
Locatie: ergens in Drenthe

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door liesie73 »

Nou ja, het was niet vandaag. En ook niet gisteren...…

Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html

Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....
Je moet zeilen op de wind van vandaag. De wind van gisteren van helpt je niet vooruit, de wind van morgen blijft misschien wel uit!

Purper

http://www.wandelenenmeer.blogspot.com
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3780
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

[quote="liesie73"]Nou ja, het was niet vandaag. En ook niet gisteren...…

Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html

Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....[/quote]
Mooi verhaal
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”