Pagina 99 van 174

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 23 sep 2019, 10:16
door Tigelu
Cornelia schreef:Mooi gebied en mooie, niet al te lange route.
Misschien ook eens doen. Wie wil er mee?
Zoals ik al meldde: dat rondej is een onderdeel van een va mijn eigen rondjes, dus als je een keer deze kan opkomt en ik kan, ga ik mee!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 23 sep 2019, 10:20
door Tigelu
Jeltsje schreef:Leuk verslag Angelique. Door de eerste " slechte" horeca, heb je toch maar een lekkere tosti gehad. ;-)
Ik wet toevallig dat ze bij Storm wat personeelsproblemen hadden/hebben: medewerkers die niet komen opdagen of te laat of zich op het laatste moment ziek melden. Hierdoor kon je ook niet aan de bar bestellen (degene die daar staat maakt de bestellingen klaar en rekent af) maar moet je een zitplaats hebben (zijn genummerd dus logistiek handiger).
Tja..en als dan het "buiten"personeel er met de pet naar gooit ben je al snel je goede naam kwijt. Het is best lastig om goed horecapersoneel te vinden. Zeker als beginner, want deze mensen zitten er nog niet zo lang in.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 23 sep 2019, 10:49
door Voy con Dios
Tigelu schreef:
Cornelia schreef:Mooi gebied en mooie, niet al te lange route.
Misschien ook eens doen. Wie wil er mee?
Zoals ik al meldde: dat rondej is een onderdeel van een va mijn eigen rondjes, dus als je een keer deze kan opkomt en ik kan, ga ik mee!
Ik ook. Maak maar een topic aan op het forum, als je plannen hebt in die richting. Als 't ff kan, haak ik aan.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 23 sep 2019, 11:02
door fhd
Ik wil nog wel een keer hoor, gezellig!

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 07 okt 2019, 10:26
door julia55
De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 07 okt 2019, 12:24
door Spatoes
Leuk verslag.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 07 okt 2019, 15:57
door Marko
julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Jammer van de regen en de wind.
Fijn dat het allemaal is gelukt die 2 dagen. Top ! :y:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 07 okt 2019, 19:36
door Jeltsje
julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Top gedaan :y:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 07 okt 2019, 22:21
door Truitje
Bertus heeft afgelopen zaterdag de eerste tocht van het seizoen van de WS78 gelopen. Deze tocht was een herkansing voor veel lopers, de eerste editie was nl toen het heel koud en glad was door de ijzel. Velen konden toen de startlocatie dus niet bereiken. Zaterdag lukte dat wel, maar er waren er minder aanwezig dan verwacht. Maarja, er waren nogal wat andere tochten, zoals bv Fulda. Bertus was er dus wel, en hier zijn zijn foto's: https://myalbum.com/album/7XP9nKH3aNsv

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 07 okt 2019, 23:19
door Cornelia
julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 08 okt 2019, 06:44
door Marko
Cornelia schreef:
julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
Dat is geen Zeeland aan de kust. :mrgreen:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 08 okt 2019, 08:26
door Cornelia
Marko schreef:
Cornelia schreef:
julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
Dat is geen Zeeland aan de kust. :mrgreen:
Nope.

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 08 okt 2019, 10:03
door julia55
Cornelia schreef:
julia55 schreef:De kustmarathon in zeeland zit er weer op
Na vrijdag overnacht te hebben bij Vopf zijn we zaterdag begonnen in zoutelande met prima wandelweer..na n uurtje kwamen mountainbikers ons voorbij..en rond de middag kwamen we alle hardlopers tegen die gestart waren in burgh-haamstede.
Nadat we eerst op n camping gegeten hadden waren we om half zes bij Vopd
Zondag morgen iets voor 8 gestart met 5000 deelnemers..de vooruitzichten waren niet best..dus de cape binnen handbereik maar viel het tot het strand van vrouwenpolder zo.n 20 km op n paar drupjes en wind mee...het strand was vergeleken bij vorig jaar heel wat beter te lopen..maar de regen werd erger..gelukkig viel het met de wind mee....later viel het met bakken naar beneden we waren inmiddels in Domburg...later moesten we vol in de wind door de duinen richting westkapelle toen nog n stukje strand wat ook goed te doen was en inmiddels n klein zonnetje op het eind van het strand het uitreiken van het bekende t.shirt trappetje op en na n km kwamen we om half 5 binnen
Het waren ondanks regen en wind twee super dagen
Ik hoorde van Eric dat er een buitenlander was die ook in Zeeland aan de marathon wilde meedoen.
Hij belandde alleen in Zeeland en niet in de provincie Zeeland.
Klopt is het dorpje zeeland hier in de buurt

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 11 okt 2019, 23:43
door liesie73
Nou ja, het was niet vandaag. En ook niet gisteren...…

Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html

Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Geplaatst: 12 okt 2019, 17:44
door Jeltsje
[quote="liesie73"]Nou ja, het was niet vandaag. En ook niet gisteren...…

Ik loop een beetje achter op mijn blog. Dat zit hem niet in de teksten (die zijn vaak de volgende dag al geschreven), maar in het feit dat het verwerken van de foto's nogal wat tijd kost. Dus hier alsnog het verslag van de Airborne wandeltocht: https://wandelenenmeer.blogspot.com/201 ... rbeek.html

Er zullen de komende tijd nog meer verslagen volgen.....[/quote]
Mooi verhaal