Waar heb jij gelopen vandaag?

Hier kunt u onderwerpen lezen en toevoegen die te maken hebben met andere wandelmarsen in Nederland

Moderators: Moderators, Beheerders

Gebruikersavatar
Marko
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 4721
Lid geworden op: 20 nov 2014, 09:13
Leeftijd: 69
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 31.000
Aantal N4D volbracht: 20
Kennedymarsen volbracht: 4
Merk wandelschoenen: Lowa/MBT
Locatie: Zoetermeer

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Marko »

joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ja SUPER!!!
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Marko schreef:
joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ja SUPER!!!
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijft
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
sabine
W4W Super Freak
W4W Super Freak
Berichten: 667
Lid geworden op: 23 jan 2010, 18:58
Leeftijd: 28
Afstand 2025: 40
Kilometers gelopen: 160
Aantal N4D volbracht: 3
Volgende wandeltocht: geen idee
Kennedymarsen volbracht: 5
Merk wandelschoenen: meindl
Mood: Erg blij
Locatie: rotterdam

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door sabine »

Oh wat fijn Joyce!!!!
Giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

http://heelveelhobby.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

sabine schreef:Oh wat fijn Joyce!!!!
ja ben ontzettend blij dat goed ging en gelukt is
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Annet
W4W Getalenteerd
W4W Getalenteerd
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 feb 2013, 12:32
Leeftijd: 60+
Kilometers gelopen: 10.005
Aantal N4D volbracht: 14
Merk wandelschoenen: Hanwag en Meindl
Mood: Gewoon
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Annet »

joyke schreef:
Marko schreef:
joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ja SUPER!!!
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijft

Wijffie je bent een kanjer!!! De tijd is ook super, gefeliciteerd, geeft je weer moed. De stijfheid gaat wel weer over, dat hoort er een beetje bij.
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Annet schreef:
joyke schreef:
Marko schreef:
joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ja SUPER!!!
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijft
Wijffie je bent een kanjer!!! De tijd is ook super, gefeliciteerd, geeft je weer moed. De stijfheid gaat wel weer over, dat hoort er een beetje bij.
dankjewel annet
ik had het totaal niet verwacht aangezien ik een been met eigen wil heb
En een schommelende versleten linkerheup zijden
Ik weet dat de stijfheid erbij hoort en er weer uitlopen moet dat komt wel goed
Lig nu Lekker met de blote voetjes omhoog in de zon te genieten
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
bahkos
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1260
Lid geworden op: 30 jun 2010, 08:22
Leeftijd: 45
Kilometers gelopen: x
Aantal N4D volbracht: 8
Kennedymarsen volbracht: 16
100+ wandelingen: 7
Merk wandelschoenen: Asics
Contacteer:

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door bahkos »

Marjanneke schreef:Afgelopen vrijdag/zaterdag de Kennedymars van Hilversum (uit)gelopen. :icon_cool:

En op zondag nog een kort tochtje in Krommenie... :icon_mrgreen:
Beetje laat, ik had het niet gezien, maar van harte gefeliciteerd met het uitlopen van de KM van Hilversum. Grote klasse van je
Als je tijd genoeg hebt, is elke afstand op loopafstand.

http://www.larissawandeldt.nl/
Gebruikersavatar
Jeltsje
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 3778
Lid geworden op: 09 mei 2012, 22:37
Leeftijd: 67
Kilometers gelopen: 27+
Aantal N4D volbracht: 11
Kennedymarsen volbracht: 3
Aantal 11 steden gelopen: 4
Merk wandelschoenen: Meindl
Mood: Vrolijk

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Jeltsje »

Marjanneke en Joyke allebei van harte gefeliciteerd met deze topprestaties :icon_biggrin:
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

Jeltsje schreef:Marjanneke en Joyke allebei van harte gefeliciteerd met deze topprestaties :icon_biggrin:
dankjewel Jeltsje :icon_cheesygrin:
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

Meimaand is Mariamaand en dat betekent in Brabant een bedevaart naar den Bosch om het Mariabeeld te bekijken in de Sint Jan. Met de routeplanner op standje 'wandelen' kwam er een route uit van 21,5 km en dat moet te doen zijn. Net na 7 uur van huis uit vertrokken naar den Bosch. Op zich wel apart om een wandeltocht vanaf de eigen drempel te beginnen.

Het is nog rustig om de binnenwegen en het zonnetje houdt zich schuil achter de wolken. Af en toe komt ie er door en dat geeft mooie zonnestralen. Via Udenhout en Biezenmortel lopen wij op Helvoirt aan maar net daarvoor zwenken wij af om het dorp heen. In de verte zie ik de kerk en het hoge gebouw van de veevoerfabriek, waar ik met de trein altijd langs kom. Uiteindelijk loop ik langs de ijzeren Man om daarna door Vught te trekken. Rechts prachtige huizen en links het militaire oefenterrein waar onze Bernard vele jaren het vaderland heeft liggen verdedigen. Op het einde van deze lange weg gaat het linksaf de Bosscheweg op en komt den Bosch langzaam in zicht. Een stukje op de stadswal en dan kom ik aan op de Parade. In de Sint Jan is net een mis aan de gang dus op een rustig plekje de dienst afgewacht. Het is een Latijnse mis en dat is heel erg lang geleden dat ik dat gehoord heb. Na de dienst is er gelegenheid om wat kaarsjes aan te steken bij het mooie beeld van Maria met Jezus op de arm. Het is druk met pelgrims.

Buiten schijnt de zon en de stad is vol mensen. Even een portie kibbeling, wat cola, nog een worstenbroodje! Een beetje pelgrim gaat ook weer te voet naar huis dus de terugweg wordt met dezelfde route afgelegd. Alles wordt nu van de andere kant bekeken en het blijft de moeite waard. Alleen is nu het café bij de rotonde tussen Biezenmortel en Udenhout nu wel open dus fluks twee bier besteld. Om 16.45 uur stap ik weer over de drempel van de voordeur. Ik denk dat ik zo'n 45 km heb afgelegd. Prima dag gehad.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Gebruikersavatar
Sammie6306
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2269
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:44
Leeftijd: 48
Afstand 2025: 40 km
Kilometers gelopen: 40+
Aantal N4D volbracht: 7
Kennedymarsen volbracht: 4
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Locatie: Almelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Sammie6306 »

Vandaag ook gelopen in Wijchen. Prima gepijld, routebeschrijving op sommige punten een beetje onduidelijk, maar de pijlen maakten dat goed. De 30 km-route was in totaal 31,2 volgens de routebeschrijving. Heerlijk gelopen met prachtig weer en in een mooie omgeving door leuke oude stadjes en dorpjes. Vorige keer de 20 km gelopen, deze keer dus de 30... vind ik een mooiere route! :icon_biggrin:
Gebruikersavatar
Wil1956
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1682
Lid geworden op: 14 apr 2009, 18:11
Leeftijd: 69
Kilometers gelopen: 26.800+
Aantal N4D volbracht: 10
Kennedymarsen volbracht: Ja
100+ wandelingen: 1
Merk wandelschoenen: Lowa
Mood: Gewoon
Locatie: Tilburg

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Wil1956 »

Vandaag gelopen in en om den Bosch met de Stan Meeuwsentocht. Ik koos voor de 30 km. Het ging via de Bossche Broek richting Sint Michielsgestel en Gemonde. Bekend terrein van Bernard_dT's Voetstappentocht, een aantal jaren geleden. Veel zon met soms een schrale frisse wind. Prima wandeldag gehad.
As ge nie lopt, komde nie wijer.
Oud-Brabants gezegde
Berend-Botje
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1905
Lid geworden op: 06 jul 2005, 19:49
Leeftijd: -
Afstand 2025: 40 of 50
Loopnummer 2025: -
Kilometers gelopen: -genoeg
Aantal N4D volbracht: 31
Volgende wandeltocht: -
Kennedymarsen volbracht: 21
100+ wandelingen: 3
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: -
Mood: Blij
Locatie: Hoogeveen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door Berend-Botje »

Zaterdag van Balkbrug naar Hoogeveen. Ondanks de miezer regen toch kunnen genieten.
Deel vd route maar wat aangepast zodat de rest in oktober ook wat moois te zien krijgt
Weer een kleine 30km in de pocket en , in tegenstelling met vorige week, nergens last van
Gebruikersavatar
herwin
W4W WalkKING
W4W WalkKING
Berichten: 1111
Lid geworden op: 08 sep 2011, 10:30
Leeftijd: 32
Kilometers gelopen: x=σ(y−x)
Kennedymarsen volbracht: 19
100+ wandelingen: 10
Merk wandelschoenen: Divers
Locatie: Hengelo

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door herwin »

Voor mij het derde jaar op rij de snelwandeltraining in Overveen en Bloemendaal. Vrij onverwacht kwam Ilonka ook weer eens langs
Gebruikersavatar
joyke
W4W Imperator Noviomagum
W4W Imperator Noviomagum
Berichten: 2986
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:31
Leeftijd: 40
Afstand 2025: 4x40
Kilometers gelopen: 0
Aantal N4D volbracht: 3
Kennedymarsen volbracht: 0
100+ wandelingen: 0
Aantal 11 steden gelopen: 0
Merk wandelschoenen: Meindl Caracas
Mood: Vrolijk
Locatie: wijchen - nijmegen

Re: Waar heb jij gelopen vandaag?

Bericht door joyke »

tomaat soepje met brood niet zo zin te kook vandaag :icon_sad:
ga je mee verdwalen ? ik weet de weg
Plaats reactie

Terug naar “Wandelmarsen in Nederland”