Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
Moderators: Moderators, Beheerders

Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:

nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijftMarko schreef:Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:

ja ben ontzettend blij dat goed ging en gelukt issabine schreef:Oh wat fijn Joyce!!!!

joyke schreef:nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijftMarko schreef:Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:

dankjewel annetAnnet schreef:Wijffie je bent een kanjer!!! De tijd is ook super, gefeliciteerd, geeft je weer moed. De stijfheid gaat wel weer over, dat hoort er een beetje bij.joyke schreef:nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijftMarko schreef:Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:

Beetje laat, ik had het niet gezien, maar van harte gefeliciteerd met het uitlopen van de KM van Hilversum. Grote klasse van jeMarjanneke schreef:Afgelopen vrijdag/zaterdag de Kennedymars van Hilversum (uit)gelopen. :icon_cool:
En op zondag nog een kort tochtje in Krommenie... :icon_mrgreen:

dankjewel Jeltsje :icon_cheesygrin:Jeltsje schreef:Marjanneke en Joyke allebei van harte gefeliciteerd met deze topprestaties :icon_biggrin: