Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!
Moderators: Moderators, Beheerders

Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:

nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijftMarko schreef:Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!


ja ben ontzettend blij dat goed ging en gelukt issabine schreef:Oh wat fijn Joyce!!!!

joyke schreef:nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijftMarko schreef:Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!

dankjewel annetAnnet schreef:Wijffie je bent een kanjer!!! De tijd is ook super, gefeliciteerd, geeft je weer moed. De stijfheid gaat wel weer over, dat hoort er een beetje bij.joyke schreef:nog steeds heel goed alleen beetje stijfjes inmiddels geen blaartjes of pijntjes nu afwachten of het zo blijftMarko schreef:Ja SUPER!!!joyke schreef: dankjewel trudy René en martin ben door de dolle heen :icon_redface:
Ik hoorde het inderdaad van Trudy. Ik Was erg benieuwd hoe het zou gaan met je!

Beetje laat, ik had het niet gezien, maar van harte gefeliciteerd met het uitlopen van de KM van Hilversum. Grote klasse van jeMarjanneke schreef:Afgelopen vrijdag/zaterdag de Kennedymars van Hilversum (uit)gelopen. :icon_cool:
En op zondag nog een kort tochtje in Krommenie... :icon_mrgreen:


dankjewel Jeltsje :icon_cheesygrin:Jeltsje schreef:Marjanneke en Joyke allebei van harte gefeliciteerd met deze topprestaties :icon_biggrin:





